Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAfkicken van de speed

Afkicken van de speed

38 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
s
steelpadLid
01-01-2024, 00:00
#1
stop ermee, slaap 5dagen goed uit en neem een abbo bij de fitness :grin:
ben je na twee weken weer de oude
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hierboven staan zeer goeie tips. Zo zou ik het inderdaad ook eens gaan proberen. Mocht dat niet lukken kun je nog altijd naar je huisarts gaan, maar misschienis dat nog wel niet nodig
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#3
Zie net op Google dat 1488 verwijst naar iets met Hitler.... Beetje jammer idd. :kots:
M
MirrorballLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ban deze vriend alsjeblieft?
Neonazisten verdienen het niet geholpen te worden.
Om nog specifieker te zijn. Ik hoop dat je speedverslaving je teveel wordt en je uiteindelijk op een sombere dag besluit voor een trein te springen.
:wave:

Edit: ik zie dat het een account van vroeger is en er niet meer zo over denkt.
Hier trek ik mijn twijfels bij, maar wees dan iig zo netjes om een nieuw account aan te maken.
J
Johannes273Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Geachte allemaal,

Ik ben John, Voorheen Gabber1**8 en nu Johannes273

Omdat ik vroeger rechts was maar nu niet meer! En verwarring tegen wil gaan! Heb ik voor jullie een nieuwe account aangemaakt.

Het spijt me dat ik hier het enige comminucatie problemen heb veroorzaakt. Het spijt me zeer! Ik wil toch zo op deze manier bewijzen dat ik dat WAS en niet meer BEN!

Ik wil toch de personen alvast bedanken die mij advies hebben gegeven! Ik ben nu al meer als een week verder, zonder me neus te poederen! Ben al een stuk meer actiever en alles! Ik wil echt iedereen bedanken die me hebben geholpen!

Sorry: voor de mensen die door mijn gebruikersnaam zijn geraakt. Sorry dat ik mis-communicatie heb veroorzaakt. Sorry dat mensen een vooroordeel over me hadden die niet zo de bedoeling was! Sorry voor het kiezen van de verkeerde gebruikersnaam!

Hierbij zweer ik echt dat ik niet meer rechts ben, ECHT NIET! Het spijt me zeer dat ik deze mensen zo heb geraakt. Echt waar! Om mijn spijt te tonen heb ik er voor gekozen om jullie advies op te volgen door een andere gebruiker aan te maken!

Ik ben toen der tijd ook met 1000% zelfverzekerd gestopt,
Net zoals ik dat nu wil met de speed! Echt waar!

Echt mijn oprechte excuses!

GRTZ
John ********
Voorheen: Gabber1**8

P.S.: Echt mijn excuses!
S
SaroriLid
01-01-2024, 00:00
#6
Aanvaard!

En zo zie je maar weer dat een weekje niet poederen al wonderen doet. Gewoon stug volhouden en het komt allemaal goed. Velen zijn je al voorgegaan, dus jij kan het ook.
:wave:
*
*.exeLid
01-01-2024, 00:00
#7
@John: netjes van je.
J
Johannes273Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Sarori zei:
Aanvaard!
Klik om te vergroten...
*.exe zei:
@John: netjes van je.
Klik om te vergroten...
Thanx guy's! :)

Sarori zei:
En zo zie je maar weer dat een weekje niet poederen al wonderen doet. Gewoon stug volhouden en het komt allemaal goed. Velen zijn je al voorgegaan, dus jij kan het ook.
Klik om te vergroten...
Inderdaad, komt wel een keer goed met me :grin: Eindelijk :wink: Maar moet wel zeggen, vorige week was het echt KLOTE!! Maar deze maandag gaat het al beter :grin: Heb nog geen behoefte om te slapen ofzo..!!

Echt thanks voor al jullie support! Mede door mijn maten, maar ook door jullie goede adviezen, lukt het me nog steeds! Echt bedankt :grin:! :hearteyes:
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Mirrorball zei:
Ban deze vriend alsjeblieft?
Neonazisten verdienen het niet geholpen te worden.
Om nog specifieker te zijn. Ik hoop dat je speedverslaving je teveel wordt en je uiteindelijk op een sombere dag besluit voor een trein te springen.
:wave:

Edit: ik zie dat het een account van vroeger is en er niet meer zo over denkt.
Hier trek ik mijn twijfels bij, maar wees dan iig zo netjes om een nieuw account aan te maken.
Klik om te vergroten...

Ook al stel je je mening bij, ik vind je alsnog een ontzettend treurig figuur voor deze uitspraak. Dat je problemen hebt met iemand's politieke overtuiging, hoe abject ook, betekent nog niet dat je zomaar zulke absurde uitspraken kan gaan doen.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#10
Anon zei:
Ook al stel je je mening bij, ik vind je alsnog een ontzettend treurig figuur voor deze uitspraak. Dat je problemen hebt met iemand's politieke overtuiging, hoe abject ook, betekent nog niet dat je zomaar zulke absurde uitspraken kan gaan doen.
Klik om te vergroten...
In extreme gevallen als deze vind ik elke uitspraak geoorloofd. Sticks and stones, right?
m
martin van nuLid
01-01-2024, 00:00
#11
Vooral om mezelf te beschermen tegen teleurstelling, ben ik meestal nogal terughoudend in het zeggen van dingen als "goed van je zeg" en "ga zo door", maar het klinkt hoopvol allemaal.
Geen gesputter meer van "ow ik weet het niet hoor" of "ow het is zo zwaar", maar vol overtuiging op je doel af.
Good for you.

Hang trouwens niet teveel aan die datums en hoeveel dagen en weken en al en dat soort dingen.
Je bent ermee gestopt en dat is alles. Hoe lang precies en hoe en waar boeit niet.
De knop is om.

Ik heb zelf geen idee meer welk jaar en op welke datum ik besloot om "clean" te zijn.
Maakt de druk veel minder en weerhoud me ervan om tegen mezelf dingen te gaan zeggen als "het is nu .... lang geleden, dus nu kan het best wel weer een keertje", of "het is pas .... lang"
Op een dag was het voorbij en die dag is nu al weer een tijd terug.

Ik zie dat je wat hebt met de natuur.
Heb ik ook en tegenwoordig doe ik aan verschillende outdoor sporten.
Op die manier kom ik enerzijds aan mijn rust en omdat het ook nog actie sporten zijn, heb ik ook met regelmaat de adreline injectie, waar ik zo van kan genieten. (behoefte aan heb)
m
martin van nuLid
01-01-2024, 00:00
#12
ExceptionalInsight zei:
In extreme gevallen als deze vind ik elke uitspraak geoorloofd. Sticks and stones, right?
Klik om te vergroten...

Be the change, you want to see in the world.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#13
martin van nu zei:
Be the change, you want to see in the world.
Klik om te vergroten...
That was you? This whole time I was thinking it was Gandhi.
S
SaroriLid
01-01-2024, 00:00
#14
ExceptionalInsight zei:
Anon zei:
Ook al stel je je mening bij, ik vind je alsnog een ontzettend treurig figuur voor deze uitspraak. Dat je problemen hebt met iemand's politieke overtuiging, hoe abject ook, betekent nog niet dat je zomaar zulke absurde uitspraken kan gaan doen.
Klik om te vergroten...
In extreme gevallen als deze vind ik elke uitspraak geoorloofd. Sticks and stones, right?
Klik om te vergroten...
Niet mee eens. Als hij oprecht spijt heeft en zijn oude denkbeelden terzijde legt dan verdient dat lof. Heel wat beter dan hem voor de rest van zijn leven in de grond te trappen. Hebben we niet allemaal wel eens iets gezegd of gedaan wat op of over het randje was, waarvan we later tot inkeer zijn gekomen?
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Yo Gabber 1488 aka Adolfje ....

Je naam is een deel van jezelf he ...

Ik vind je verhaal wel pakkend, ik gun je wel een clean leven.
Luister naar ome Martin van toen, leer van zijn gave om te typen, leer van zijn leven ....

Bonnie
J
Johannes273Lid
01-01-2024, 00:00
#16
hi Bonnie,

Me naam WAS een deel van me leven, maar nu is het meer een getal.

Thanks voor je berichtje, Het lukt me al aardig.

Liep toenstrax over straat, met een maat van me, kreeg ik ineens een grammetje in me handen gedrukt. Nou is de verleiding aanwezig, maar ik kan het nog wel weerstaan, hij weet trouwens niet van die gram per dag, dat wist niemand totdat ik het mensen ben gaan vertellen nadat ik begonnen was met afkicken.

En natuurlijk ook bedankt van iedereen voor het aanvaarden van mijn excuses.

Groeten,
John
t
tipsyflipsyLid
01-01-2024, 00:00
#17
heey mensen

ik weet nog wel vroeger dat ze zeiden dat "speed" niet zo erg verslavend was.

Heroine dat was echt verslavend omdat het lichamelijke ontwennings verschijnselen heeft.

maar ''speed" niet dus is het ook niet zo erg.

Nou ik wil je vertellen dat ik 10x liever van de heroine afkick.

Dan een keer weer van de Crystal Meth.

het valt me op dat de Amfetamine-familie toch het meeste aan bod komt hier op het forum.

Okee onze Hollandse pepjes zijn ook een van de beste ter wereld.

beter want daarom komt de Meth markt hier ook niet van de grond hiero.

EN DAT IS MAAR GOED OOk!!!!!!!!!!!!!! Viva la Amfetaminica Hollandia
:rock: :rock: :rock: :rock:
m
martin van nuLid
01-01-2024, 00:00
#18
@lysergine25

???
G
GhanzibaldhiLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik heb respect voor jou, hoop dat t je lukt... gewoon schijt aan alles en je eigen ding doen, ook al zeggen die "vrienden" van jou speed dit speed dat, negeer hun of ga mensen zoeken die ook over andere dingen kunnen praten als drugs. Je hoeft t niet te geloven maar mensen die je vertrouwt en die zich in je direct omgeving begeven, en ook nog eens een drugsprobleem hebben, hebben alleen maar een slechte invloed op jou. ZKR omdat je nu eigenlijk pas bezig bent afscheid te nemen van die opgenaaide zooi. RESPECT groeten uit de vetste stad van NL.
D
DjoLid
01-01-2024, 00:00
#20
ExceptionalInsight zei:
1488? Stakker.
Klik om te vergroten...

Die jongen zit er helemaal doorheen, dus wat is dit nou voor klote antwoord!

@1488, goed van je, dat je hier je verhaal neer hebt gezet en dat je zelf heel goed weet, dat je een serieus probleem hebt.
Dat je je vrienden niet contstant wilt lastig vallen met je deepsprobleem, dat is wel heel sociaal van je, maar echte vrienden gaan door dik en dun en als het je echte maatjes zijn, dan denk ik dat ze blij zijn, dat je je probleem met hun deelt en met behulp van hun op wilt gaan lossen.
Dat de gesprekstof dan misschien wat meer over je deepsprobleem zal zijn, heb je zelf in de hand. (Al weet ik hoe snel je op zo'n onderwerp als drugs zit met een stel vrienden bij elkaar) Probeer met hun afleiding te zoeken. Gebruiken hun ook?
Ga dingen ondernemen met hun. Misschien een korte vakantie, of ergens dagje naartoe of sporten. In elk geval allemaal dingen die niet met deeps te maken hebben en die niet naartoe kunnen leiden.
Die cravings die krijg je er helaas bij en dat maakt het erg lastig voor je, maar als je zo door zou gaan, raak je dadelijk nog psychotisch en ben je nog verder van huis.
Misschien kun je toch professionele hulp gaan zoeken. En hier kan je altijd je verhaal kwijt. En ook je vrienden (in goede en in slechte tijden) zullen het alleen maar fijn vinden, als ze je de goede weg op kunnen helpen.

Ik wil je dan ook heel erg veel voorspoed wensen! :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."