Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVanaf het begin immuun/resistent...?

Vanaf het begin immuun/resistent...?

3 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
p
pannekoekLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo :)
Ik heb vorige week zaterdag voor het eerst xtc gebruikt, we hadden sterke (oranje q-dance dus zo'n 170mg?) dus de verkoper had ons geadviseerd zeker te beginnen met een kwartje.
Na een uur voelden we alledrie nog niks, en vonden we dat we lang genoeg gewacht hadden dus namen we het volgende kwartje. Twintig minuutjes later voelde vriendin één het, nog tien minuutjes later was vriendin twee ook intens gelukkig dus ik dacht 'oh dan komt het bij mij zo ook wel'. Nou niet dus.
Een uur na het tweede kwartje voelde ik nog steeds bijna niks (ja ik was wel warmer, droge mond, beetje spanning in mn kaken maar niet zoals m'n vriendinnen, die inmiddels handenwrijvend en klappertandend heel wild stonden te dansen)
Toen kwam er iemand langs die we kenden, waarvan ik nog een kwartje van een 140mg pil heb gekregen en hierna begon het wel een beetje te komen. Ik was wel heel gelukkig maar totaal niet knuffelig ofzo.

Ik heb dus in totaal rond de 120mg geslikt, wat me zeker genoeg lijkt voor de allereerste keer als je een zeventienjarig meisje van 59 kilo bent.

De zaterdag erna (gisterochtend) wilden we het nog een keer doen, ja ik weet het heel dom een week erna maar er was een heel leuk feest :)
Dus ik begon maar gelijk met een halve q-dance en voelde hier niks van. Dus een klein uurtje later nog een kwartje en een half uur daarna gelijk maar de rest van de pil. Dat komt neer op 3mg per kilo! Hierna ging ik wel lekker hoor dus ben niet helemáál immuun gelukkig ;p

Maar ik lees overal dat je rond de 1-2 mg per kilo lichaamsgewicht aan moet houden voor een leuke trip maar ik heb het idee dat ik veel meer nodig heb, zou dit kunnen? Heeft iemand anders hier last van? Want ik kan er niks over vinden op internet... Heb ik een overactieve lever ofzoiets? Ik vind het echt super vervelend want ik vergeet veel meer op een avond dan een ander door de hoge dosis...

Ennnnn dit is echt een superlang verhaal geworden dus ik hoop dat je 't tot hier volgehouden hebt om te lezen :grin: zo ja, bedankt!!!
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hey,

Als eerst zou ik zeggen probeer er minimaal 1 maand tussen te laten zitten. Vooral op jou leeftijd, en geen idee of je hetzelfde hebt als wat bij mij vroeger ook zo was: een hoge tolerantie voor middelen. Zelfs de tandarts spuit me compleet lek voordat het echt verdoofd is. Xtc kon ik blijven eten en werkte maar matig altijd, nam toen meestal 2 of 3 keer zoveel als de andere mensen die erbij waren om hetzelfde effect te krijgen.
Dus heb ik dat sinds een tijd links laten liggen.
Ken meer mensen die ook bij operaties meer narcose middel nodig hadden omdat het niet voldoende was.
Zou er een tijdje tussen laten maand of liefst nog wat langer en dan kijken hoe je erop reageert. Dan is in je brein alles weer op peil en zou je van een normale dosis weer het 'love' gevoel krijgen mischien.
Wees voorzichtig :wink:
p
pannekoekLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ja dat klinkt best herkenbaar! Nou heb ik eigenlijk nooit echt operaties of verdovingen gehad, maar pijnstillers werken eigenlijk nooit en van andere drugs kan ik geloof ik ook meer hebben dan de mensen in mijn omgeving... Twee weekends achter elkaar was wel eenmalig hoor (of in ieder geval is dat de bedoeling :tongueout:) dus nu waarschijnlijk over vier weken weer een feestje :).
Dat wordt duimen!
u
ukkieLid
01-01-2024, 00:00
#4
Herkenbaar :grin: alleen bij mij schommeld het.
Dan pakt het snel bij mij en dan moet ik meer pakken dan de rest..
Maar ligt bij mij volgens mij ook aan hoe moe ik ben hoeveel ik gegeten heb enz.
Zijn meer factoren die mee spelen

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."