#1
Goedenmiddag allemaal,
Sinds anderhalf jaar zijn een vriendin en ik erg into MDMA, we hebben een betrouwbaar adres in Rotterdam die constante kwaliteit levert. We gebruiken ongeveer om de 2 maanden, dus 6x per jaar. Als we gebruiken starten we op vrijdagmiddag rond een uur of 5 's middags en afhankelijk van alles kan dat de hele avond en nacht doorgaan.
We nemen de eerste keer het meeste, en de 2e en 3e keer duidelijk minder. Van te voren maken we verschillende 'hoopjes' zodat we, wanneer we aan het spacen zijn, ons niet kunnen vergissen.
Aangezien we dit allemaal zeer verantwoord doen (vinden we zelf) en dus steeds dezelfde hoeveelheden en kwaliteit gebruiken snappen we iets niet, vandaar graag de hulp van dit forum.
Elke keer is de beleving zo volslagen anders, ondanks de afgewogen hoeveelheden. Wanneer we weten dat we een avond gaan spacen verheugen we ons erop en is onze bui altijd zeer goed
Dus we stappen er elke keer met een positieve mindset in. Ook eten we die dag goed etc.
De ene keer sta ik na een half uur te kotsen boven de plee, terwijl ik met dezelfde hoeveelheid een andere keer niet sta te kotsen. Soms duurt een trip wel uren, en soms heb ben we amper het gevoel dat er wat gebeurd. Overigens, wanneer het kotsen wordt is de trip daarna wel weer mega !!!!
Wat doen we fout, of doen we niks fout, en is MDMA een drug die heel erg wispelturig is ?
Gegroet,
SpaceCowboy
Sinds anderhalf jaar zijn een vriendin en ik erg into MDMA, we hebben een betrouwbaar adres in Rotterdam die constante kwaliteit levert. We gebruiken ongeveer om de 2 maanden, dus 6x per jaar. Als we gebruiken starten we op vrijdagmiddag rond een uur of 5 's middags en afhankelijk van alles kan dat de hele avond en nacht doorgaan.
We nemen de eerste keer het meeste, en de 2e en 3e keer duidelijk minder. Van te voren maken we verschillende 'hoopjes' zodat we, wanneer we aan het spacen zijn, ons niet kunnen vergissen.
Aangezien we dit allemaal zeer verantwoord doen (vinden we zelf) en dus steeds dezelfde hoeveelheden en kwaliteit gebruiken snappen we iets niet, vandaar graag de hulp van dit forum.
Elke keer is de beleving zo volslagen anders, ondanks de afgewogen hoeveelheden. Wanneer we weten dat we een avond gaan spacen verheugen we ons erop en is onze bui altijd zeer goed
De ene keer sta ik na een half uur te kotsen boven de plee, terwijl ik met dezelfde hoeveelheid een andere keer niet sta te kotsen. Soms duurt een trip wel uren, en soms heb ben we amper het gevoel dat er wat gebeurd. Overigens, wanneer het kotsen wordt is de trip daarna wel weer mega !!!!
Wat doen we fout, of doen we niks fout, en is MDMA een drug die heel erg wispelturig is ?
Gegroet,
SpaceCowboy