Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"0.5 gram lijkt me niet teveel.. aangezien je zelf zegt dat je redelijk ervaren bent met hasj moet dat wel goedkomen En wanneer het inslaat kan elke keer weer anders zijn, volgens mij slaat het in na ongeveer 30 tot 90 minuten, ligt er ook net aan hoeveel je gegeten hebt.. maar maak je niet te druk om de tijd wanneer het inslaat ga gewoon wat leuks doen en dan merk je vanzelf wel dat ie inslaat Veel plezier er mee inelkgeval ps. ik weet niet zeker of het klopt met de tijden dat het inslaat.. omdat het drinken is, kan zijn dat je lichaam vocht sneller opneemt als eten.. dus dan duurt het wat korter voor ie inslaat :P"
"ik heb een tijdje, hoe raar het ook klinkt , tie rips bij me gehad tijdens xtc gebruik... van die dikke lange tie rips, stukje afknippen en kauwen maar die dingen gaan zo lang mee en het is leuk om er mee te spelen volgens mij had ik daarna ook niet zo last van me bek de dagen erna..."
"ik heb afgelopen week: zaterdag, maandag, dinsdag, woensdag, vrijdag en zaterdag pillen gehad.. en het is wel te doen, maar niet echt goed voor je . ik heb nu een heel vaag gevoel alsof ik geen deel uit maak van de wereld maar in me eigen wereldje leef ofzo.. heel apart verder kan je vergeetachtig worden en tja.. de gebruikelijke xtc dip is sterker dan normaal.. ligt er ook aan hoeveel je neemt natuurlijk. ik kan het je inelkgeval niet aanraden, maar als je het toch wilt doen doe het dan als je 2week ff niks te doen hebt zodat je voldoende tijd hebt om bij te komen"
"nog maar een x een reply op deze topic.. heb nu vanaf de nacht van zaterdag op zondag geen XTC meer gehad, maar de dip was toch wel vrij heftig afgelopen dagen vooral als je er ook nog een aantal jointjes per dag door heen rookt.. daarom vandaag hele dag nog niks gesmookt en probeer het ook vol te houden kwam er vandaag achter dat we alweer een week verder waren loop een weekje achter met me geheugen loop heletijd met lusteloos en leeg gevoel rond in me hoofd en andere momenten is het 1 chaos in me hoofd, kan me ook niet echt concentreren en had zondag en maandag ook geen eetlust haha tja dus ik blijf er bij dat ik het je niet kan aanraden om meerdere dagen achter elkaar door te gaan"
"Tegen een vreetkick valt niet zoveel te doen.. je hebt um of je hebt um niet :P Bij mij helpt meestal wel als ik met iets bezig ben waardoor ik "vergeet" dat ik honger heb.. laatste tijd als ik echt iets moet eten omdat me lichaam blijft zeuren om iets lekkers ( wat un snoeperd is 't ook ) probeer ik het vele eten te combineren met gezond eten.. er zijn zat gezonde dingen te vinden die ook lekker zijn als je stoned bent.. wat kan een simpel crackertje met kaas lekker smaken succes ermee inelkgeval"
"als je een cola fles in de vaatwasser zet in plaats van de koelkast.."
"ik rook ongeveer 4 jointjes per dag.. ene dag wat meer dan de ander maar toch wel minimum van 2"
"illie's, pillen, X of E, clicjes... der zijn zoveel woorden voor te verzinnen knoem ze nu dino's aangezien ik nu groene duifjes heb die, als je de pil een kwartslag draait, op een dino lijkt waar een beetje fantasie al wel niet goed voor is"
"mijn eerste keer was met 1.5 witte molentjes. Begon met een halfje en ik maar denken dat ie niet in klapte 2 halfjes later had ik nog steeds het gevoel, ongeduldig als ik ben :P , dat ie niet inklapte... ik ging ff binnen zitten en WOOOW ik zakte voor mijn gevoel helemaal in de stoel en voelde me ook helemaal 1 met de stoel Een kameraad vroeg aan me om naar de tv te kijken, tv was wel uit maar na enkele minuten geconcentreerd kijken zag ik alles erom heen met golfjes bewegen..!! zoo mooi vervolgens uuuuuuuuurenlang in me eigen wereldje gezeten genietend van het feit hoe mooi de wereld wel niet was en hoeveel ik wel niet van alles hield. Volgende dag erachter gekomen dat ik me halve telefoon lijst gesmst heb dat ik van ze hou en ze nooit kwijt wil haha zelfde avond weer geprobeerd, want had nog wat over... hele avond gepraat over van alles en nog wat.. serieuse verhalen tot fantasie van de bovenste plank.. ging geloof ik over groene smurfen en gemuteerde vissen Geweldig!! heb me nog nooit zo verbonden gevoeld met de mensen om me heen -edit- "met dezelfde avond bedoel ik de dag erna 1e x op een vrijdag en op zaterdag dus weer,, 2e x was trouwens ook heel mooi omdat ik het iets beter onder controle had ""