Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXTC enkele dagen na elkaar

XTC enkele dagen na elkaar

23 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#1
het gaat perfect.
ik heb zo ook eens drie dagen achter elkaar xtc genomen.
als het gevoel je niks meer doet gwn dosis verhogen de volgende dag.
X
XpresLid
01-01-2024, 00:00
#2
Zijn er hier al mensen die enkele dagen na elkaar enkele bollen hebben geslikt? En zoja, heb je daar dan blijvende effecten van?

Moeten mensen die zich doen zich zorgen maken?

Gelieve geen moraalpraat maar gefundeerde informatie te vertellen. Thx :wink:
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#3
wat denk je zelf :rolleyes:
X
XpresLid
01-01-2024, 00:00
#4
De informatie die je op het internet over eenderd welke drug vind is zo verschillend dat ik niet weet wat ik moet denken.

Het zal wel schadelijk zijn zoals dat er veel dingen schadelijk zijn. Wat mij vooral intereseert zijn de effecten daarna en de eventuele blijvende schadelijkheid.
b
bersenkaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Xpres zei:
De informatie die je op het internet over eenderd welke drug vind is zo verschillend dat ik niet weet wat ik moet denken.

Het zal wel schadelijk zijn zoals dat er veel dingen schadelijk zijn. Wat mij vooral intereseert zijn de effecten daarna en de eventuele blijvende schadelijkheid.
Klik om te vergroten...

Één keer gehad, kreeg die week erna schokken in mijn hoofd. Dus is niet echt goed nee :P
X
XpresLid
01-01-2024, 00:00
#6
lucifer in the sky zei:
het gaat perfect.
ik heb zo ook eens drie dagen achter elkaar xtc genomen.
als het gevoel je niks meer doet gwn dosis verhogen de volgende dag.
Klik om te vergroten...

Hoelang duurde het eer de 'kater' weg was?
h
hersenspinselLid
01-01-2024, 00:00
#7
Heb het een keer gedaan, 3 dagen met carnaval..
Het is niet aan te raden.. lichamelijk kan het makkelijk, en het effect is ook gewoon chill, maar de dip is zwaar kut :wink:
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#8
nouw ja een dag of 2 :grin:.
maar het voornaamste is dat je je eigen amuzeert op de moment zelf
t
trippertLid
01-01-2024, 00:00
#9
ik heb afgelopen week: zaterdag, maandag, dinsdag, woensdag, vrijdag en zaterdag pillen gehad.. en het is wel te doen, maar niet echt goed voor je :wink: .

ik heb nu een heel vaag gevoel alsof ik geen deel uit maak van de wereld maar in me eigen wereldje leef ofzo.. heel apart :confused:
verder kan je vergeetachtig worden en tja.. de gebruikelijke xtc dip is sterker dan normaal.. ligt er ook aan hoeveel je neemt natuurlijk.

ik kan het je inelkgeval niet aanraden, maar als je het toch wilt doen doe het dan als je 2week ff niks te doen hebt zodat je voldoende tijd hebt om bij te komen :)
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Niks voor mij, paar keer gedaan, mezelf 4 kilo lichter gekotst.
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#11
Gewoon LSD doen als je langere tijden vaag wilt zijn :wink:
h
henkie84Lid
01-01-2024, 00:00
#12
In 42 uur, met 6 uurtjes slaap ofzo, 3g MDMA weggewerkt (omdat het zo lekker naar binnenglijdt :rolleyes: ).. Was op zich wel aangenaam op het moment zelf, met op het hoogtepunt een dikke tripachtige omstandigheid, maar de dagen erna kreeg ik dikke (voor mij) hoorbare, zoemende schokken in m'n hoofd, die bovendien pijn deden aan m'n oren.

Dit was eens, maar nooit weer. Less is more!
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Adrenochroom zei:
Gewoon LSD doen als je langere tijden vaag wilt zijn :wink:
Klik om te vergroten...

hellemaal mee eens :grin:
o
onderbroekLid
01-01-2024, 00:00
#14
gaat prima geloof ik, (A) alleen efect wel minder :flushed:
P
PetricovLid
01-01-2024, 00:00
#15
je blijft er aardig wakker door geloof ik
X
XpresLid
01-01-2024, 00:00
#16
henkie84 zei:
maar de dagen erna kreeg ik dikke (voor mij) hoorbare, zoemende schokken in m'n hoofd,
Klik om te vergroten...


Hm, dat is dus wat ik nu in mijn hoofd voel. Wanneer ging het weg bij jou?
D
Deep BlueLid
01-01-2024, 00:00
#17
henkie84 zei:
maar de dagen erna kreeg ik dikke (voor mij) hoorbare, zoemende schokken in m'n hoofd
Klik om te vergroten...

Dit heb ik nog al gehoord van mensen die langdurig xtc gebruikt hebben.
Eén van hen dacht dat er elektriciteit door zijn kop stroomde hehe

Ikzelf heb nog nooit meerdere dagen achtereen gepakt,
ik vind het eigenlijk om moeilijkheden vragen.
Als je dan toch meerdere dagen wilt feesten neem dan wat variatie, liefst drugs die op andere systemen in je kop werken.
h
henkie84Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik had het nogal heftig (door de hoeveelheid), heb bij de smartshop L-Tryptofaan pilletjes gehaald, die herstellen de serotonine in je hoofd (waar de schokjes volgens mij ook vandaan komen), en toen werd het iedere dag steeds minder. Één dag was het gigantisch kut, toen moest ik nog werken ook: stond ik met m'n baas te praten en (toen hij toevallig de andere kant op keek) toen ZOEMMMMMMM, evenwicht weg, viel bijna naar achteren. Na die dag is het alleen maar minder geworden. Toch een week lang ofzo mogen 'genieten' van deze schokjes.

Heb het idee dat die L-Tryptofaan pilletjes wel zeker geholpen hebben. 13.50 voor 30 pilletjes, nam er steeds 1 voor het pitten gaan.
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#19
tja hoe vaker achter elkaar hoe meer je nodig hebt en hoe harder de dip aankomt

met awake had ik er 3 op de week erna 4 die zondag 6 dagen ziek...en goed ziek...go figure :wink:
c
citrobacterLid
01-01-2024, 00:00
#20
de eerste keer heb ik gedaan, drie nachten na elkaar op een festival. Elke dag werd het effect minder of toch minder aangenaam. Maar van dip heb ik toen niet véél gemerkt. Ik had ook totaal géén background informatie, gewoon slikken en feesten. Wist ik véél wat xtc allemaal kon teweegbrengen, nu weet ik beter.. En houd ik liever een maandje minimum tussen (alhoewel dat ook niet altijd lukt).

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."