Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumstopic gesloten

topic gesloten

8 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
o
onkeTLid
01-01-2024, 00:00
#1
blablabla
e
eendLid
01-01-2024, 00:00
#2
Re: 1e x hero snuiven ga ik dus ook nooit meer doen :P!

..voelde het naar 20/30 minuten doorkomen, had wel even zoiets van wooww, voelde me lekker warm, dromerig, slap maar ook wel itchy, had er eerlijk gezegt meer van verwacht.. naar een half uur/uurtje, begon het uit te werken,..
Klik om te vergroten...

Voelde het na 20/30 minuten doorkomen? Na een half uur begon het uit te werken? Right!
M
MotorheadLid
01-01-2024, 00:00
#3
Re: 1e x hero snuiven ga ik dus ook nooit meer doen :P!

placebo ja :P
o
onkeTLid
01-01-2024, 00:00
#4
blablabla
t
tramadolLid
01-01-2024, 00:00
#5
Re: 1e x hero snuiven ga ik dus ook nooit meer doen :P!

Ik denk slechte kwalitijd van de bruin als je het snuift pas na 20/30 minuten pas door kwam en na een half uurtje weer uit begon te werken?.

Naar mijn weten als je bruin snuift voel je het in een paar minuten al door komen en houd het heerlijke warme relaxte dromerige zorgeloze periode wel wat langer aan dan een half uur.
d
da_pjLid
01-01-2024, 00:00
#6
Re: 1e x hero snuiven ga ik dus ook nooit meer doen :P!

Ik ben het gewoon 100% met eens met wat "eend" schrijft als reactie!
Ikzelf gebruik bijna 7j. met tussenpozen. Maar hierop wil ik nu niet dieper op ingaan want heb zojuist lekker geblowd in mijn tuin. ik ben dus nu redelijk scheel en tam. :stoned: :smoke:

Het is gewoon DIKKE BULLSHIT wat jij lult man! hoe kan dat nu zo snel uitwerken?
Het kan minstens tussen de 6 a 8 uren duren dat je het effect voelt. Ik denk dat er iest anders door je neusgat zal gevlogen zijn en dan zou ik me nog echt afvragen wat dat dan zou kunnen zijn.

Don't drink and drive, just smoke and fly :stoned:
l
loulou81Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Re: 1e x hero snuiven ga ik dus ook nooit meer doen :P!

ga weg met je jas man, gekke waus :wave:

Maarre , das dan zeer zeker geen bruin geweest wat je gesnoven hebt, beetje raar verhaal namelijk, bruin snuiven merk je vlot zat en duurt idd ook wel ff hoor. Je bent kortom belazerd denk ik, of je had behoefte hier een verhaal neer te plempen wat niet helemaal realistisch is. Laten we het op het eerste houden, beterschap!
S
SAMBALBIJLid
01-01-2024, 00:00
#8
Re: 1e x hero snuiven ga ik dus ook nooit meer doen :P!

Wat de anderen zeiden.......
Maarre was hier misschien sprake van een placebo effect?
j
junktrunkLid
01-01-2024, 00:00
#9
Re: 1e x hero snuiven ga ik dus ook nooit meer doen :P!

wees blij dat het hem slecht is bevalen! Dat weerhoudt hem, of haar, er hoop ik van om het nog eens te proberen en een verslaafde te worden. Om te zeggen dat het waarschijnlijk rotzooi is geweest, zal diegenen volgens mij uitnodigen om dan nog maar eens "goede" :confused: te proberen. Ik was de 1e x en trouwens ook de 2e x, behoorlijk ellendig en misselijk. Ja, waarom probeer je het dan nog eens? :flushed: En word je er daarna aan verslaafd? DOM!! ik weet het.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."