Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNaltrexon implantaat of pillen: wie heeft er ervaring???

Naltrexon implantaat of pillen: wie heeft er ervaring???

6 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
r
r@r@Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo, ik heb nu net Naltrexon implantaat via Miroya in Amersfoort. Enkel wat buik- en darmklachten :kots: als bijwerking (die overigens niet opwegen tegen het gelukzalige gevoel dat clean-zijn geeft :grin: :grin: ) en wil graag ervaringen van JOU horen. Beviel/bevalt het? Waarom wel/niet? Bijwerkingen?

Groetjes!
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#2
Geen idee, maar goed voor jou hoor! Zolang jij je maar beter voelt dan met Hero..

Uiteindelijk heb ik voor een lange weg gekozen. Wanneer ik had geweten dat dit zolang zou duren, had ik wellicht zo'n alternatief overwogen.

Maar nog steeds denk ik dat ieder mens anders is. Zo is het voor mij waarschijnlijk 't beste, die lange weg.

Veel succes met je implantaat.

Eend

F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik werk in de verslavingszorg en ken vrij veel mensen die positief zijn over dit implantaat. Ook diverse hebben het laten zetten daar in Amersfoort als ik me niet vergis.
Ik ken een client die zo'n zin had in heroine dat hij zich het implantaat uit de buik heeft gesneden, met alle gevolgen van dien natuurlijk. Maar bij hem was het vantevoren eigenlijk al afgeraden om het in zich te laten zetten.

Succes ermee!
S
Soeloie54oLid
01-01-2024, 00:00
#4
nothing

I'm going to bump the tread up.


-------------------------
Buy wow gold, cheap wow gold, wow gold
s
splifftailLid
01-01-2024, 00:00
#5
Flameon zei:
Ik werk in de verslavingszorg en ken vrij veel mensen die positief zijn over dit implantaat. Ook diverse hebben het laten zetten daar in Amersfoort als ik me niet vergis.
Ik ken een client die zo'n zin had in heroine dat hij zich het implantaat uit de buik heeft gesneden, met alle gevolgen van dien natuurlijk. Maar bij hem was het vantevoren eigenlijk al afgeraden om het in zich te laten zetten.

Succes ermee!
Klik om te vergroten...

Ik werk ook in de verslavingszorg maar alle terugvallen die ik meemaak gebeuren zonder dat iemand zichzelf gaat opereren maar er gewoon gecombineerd wordt. Ook met alle gevolgen van dien. Vat de info namelijk niet, de vraag wordt gesteld naar ervaringen van gebruik, niet naar psychiatrische excessen. A
f
fedanyuan88Lid
01-01-2024, 00:00
#6
a

potiskanje, tako lepo temo dobro delovno mesto
t
tramadolLid
01-01-2024, 00:00
#7
r@r@77 zei:
Hallo, ik heb nu net Naltrexon implantaat via Miroya in Amersfoort. Enkel wat buik- en darmklachten :kots: als bijwerking (die overigens niet opwegen tegen het gelukzalige gevoel dat clean-zijn geeft :grin: :grin: ) en wil graag ervaringen van JOU horen. Beviel/bevalt het? Waarom wel/niet? Bijwerkingen?

Groetjes!
Klik om te vergroten...

Ja dat zou ik ook wel willen weten wat de ervaringen zijn!!.
mijn verslavingsarts wil me ook Naltrexon voorschrijven maar ik ben nog niet zo ver ik moet nog dik 2 maanden afbouwen (niet van de Heroine) maar van andere opiaten.
Mijn voorkeur ging uit naar Buprenorfine omdat het ook pijnstillend is en de trek er ook van verminderd maar daar wil de arts niet aan.
hij zegt dat ik dan 4 mg moet slikken en omdat Buprenorfine niet vergoed word zou dat op 100 euro per maand zijn, en temgesic was geen optie omdat ik dan te veel moest in nemen omdat deze in 0,2 mg te verkrijgen zijn (20 tabletten onder mijn tong :openmouth: ).

maar r@r@77 hoe bevalt jou de Naltrexon? ik hoop dat je wat kunt vertellen over je ervaring.
groetjes

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."