#1
Hallo, ik heb nu net Naltrexon implantaat via Miroya in Amersfoort. Enkel wat buik- en darmklachten
als bijwerking (die overigens niet opwegen tegen het gelukzalige gevoel dat clean-zijn geeft
) en wil graag ervaringen van JOU horen. Beviel/bevalt het? Waarom wel/niet? Bijwerkingen?
Groetjes!
als bijwerking (die overigens niet opwegen tegen het gelukzalige gevoel dat clean-zijn geeft Groetjes!