Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Dagelijks Ik gebruik iedere dag speed. Soms al wat meer.. soms minder. Ik let er niet zó op hoeveel ik nu juist neem. Toch niet overdreven denk ik. Ik eet & slaap wat minder dan zonder pep. Maar ik werk in de week elke dag 10u & af en toe op zaterdag nog. En als je me zou zien lopen zie je echt geen junk passeren.."
"Vroeger had ik wel af en toe gehoorshallicunaties na langdurig speed-gebruik.. nog iemand hiermee ervaring?!"
"raar.. ja.. raar eh.. de beste die k ooit had was toen ik op een nacht naar huis wandelde.. ik hoorde constant een beestig goeie schijf draaien in de verte.. terwijl ik maar al te goe wist dat dat niet kon daar! Amuseerde me der wel mee! Gratis muziek.. weette wel.."
"peploos Hmm, das wel t eerste dat ik ervan hoor... dingen horen die er niet zijn wanneer je nuchter bent... De eerstvolgende weken ga ik noodgewongen even moeten clean blijven. dus ga k dat toch is in de gaten houden"
"magnetron? probeer maar is.. gaat knetteren als zot & grotendeels naar de kloten.. beter warme lucht oven dan"
"Hier in de kempen - belgie ook een miserie om te vinden.. iemand van in de buurt hier die dat probleem niet heeft???"
".. Vicks Sinex.. dat vind ik nog veruit de beste spray om zo'n kwartiertje na 't sniffen achterna te laten komen!"
"Du-uh ! Liever goeie dan! Je zou gek zijn anders... van die van 5€ ga je waarschijnlijk dan toch 2x zoveel van snuiven.. dus reken maar uit wat op het einde van de rit het goeiekoopst was. (Om het nog maar niet te hebben over het extra versnijprodukt dat je bij die goeiekope nog meer gaat opsnuffelen!)"
"Weet ik.. t was maar dat je zeker zou kunnen volgen.. toch lief van me dat ik zo rekening met je houdt, niet?"