#1
STELLING: Als speed een beetje in het cd hoesje '' brand '' oftewel dat het er een beetje in bijt.
Dan is het meestal goede speed....
Geef je mening![:openmouth:]()
Dan is het meestal goede speed....
Geef je mening

Neophyte2407 zei:dat simpel doekje heb ik er overheen gehaald om precies te zijn doekjes van blue wonder;....op zich best fijne doekjes maar kreeg de pep er wel af maar je zag nog steeds een witte vlek waar de speed op had gezeten![]()

domzel zei:volgensmij is speed goed, wanneer je goed hard gaat, een cd hoes heeft daar niks mee te maken.
speed bijt er niet Echt in, haal er maar eens een simpel doekje met water overheen, dan ist er zo weer vanaf

meth666 zei:Speed is hydrofoob, het neemt water uit de lucht op, vandaar dat deze zuur reactie ook plaats vind op bijv een cd hoesje.


"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."