Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAls speed een beetje in het cd hoesje bijt,is het goeie pep!

Als speed een beetje in het cd hoesje bijt,is het goeie pep!

12 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
N
Neophyte2407Lid
01-01-2024, 00:00
#1
STELLING: Als speed een beetje in het cd hoesje '' brand '' oftewel dat het er een beetje in bijt.
Dan is het meestal goede speed....

Geef je mening :openmouth:
t

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
tofke
Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Of..

Of t is poedersuiker met een klein beetje bijtend produkt door..

Nee.. serieus. Volgens mij hangt het af of die vers genoeg is. Is die al helemaal uitgedroogd mag het volgens mij niet op de cd-hoes afbijten..

Is ie te nat (en pep is te nat wanneer je meer dan 5g per 100g verlies door laten te drogen tot die te snuiven valt; ik heb dus niet over droogbakken.. voor alle duidelijkheid dat ik het maar zeg) dan moet je zeker opletten; dan is er vaak een vluchtig, brandbaar produkt gebruikt om gewicht toe te voegen. En dat hoort er echt niet in thuis.
Misschien was de pep voor versnijden nog wel ok.. maar om daar terug te komen: zorgen dat die rommel eerst de lucht ingaat voor je die speed je neus laat ingaan..
d
domzelLid
01-01-2024, 00:00
#3
volgensmij is speed goed, wanneer je goed hard gaat, een cd hoes heeft daar niks mee te maken.

speed bijt er niet Echt in, haal er maar eens een simpel doekje met water overheen, dan ist er zo weer vanaf
N
Neophyte2407Lid
01-01-2024, 00:00
#4
dat simpel doekje heb ik er overheen gehaald om precies te zijn doekjes van blue wonder;....op zich best fijne doekjes maar kreeg de pep er wel af maar je zag nog steeds een witte vlek waar de speed op had gezeten :smoke:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Neophyte2407 zei:
dat simpel doekje heb ik er overheen gehaald om precies te zijn doekjes van blue wonder;....op zich best fijne doekjes maar kreeg de pep er wel af maar je zag nog steeds een witte vlek waar de speed op had gezeten :smoke:
Klik om te vergroten...

dat zijn dan krasjes van t hakken ofzo...
a
angelinaLid
01-01-2024, 00:00
#6
komt idd wel een witte doffe vlek op de goes maar je ben t ook aan het hakken en schuiven met de pep

maar idd als je hard gaat is ie goed met of zonder hoes :mrgreen:
b
berbeLid
01-01-2024, 00:00
#7
domzel zei:
volgensmij is speed goed, wanneer je goed hard gaat, een cd hoes heeft daar niks mee te maken.

speed bijt er niet Echt in, haal er maar eens een simpel doekje met water overheen, dan ist er zo weer vanaf
Klik om te vergroten...

je heb idd zat goede speed die zelfs niet in bijt

waarom denke mense toch dat goede pep moet branden:confused:
:d
m
meth666Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Het ligt gewoon aan de zuurgraad of het in het hoesje bijt. De zuurgraad zegt niks over de kwaliteit van de pep, bij een slecht productie proces kan de zuurgraad te hoog komen liggen waardoor het zeer bijtend is terwijl het helemaal niet zo sterk is.
d
davistaLid
01-01-2024, 00:00
#9
cd hoesje =-> plastiek== kunststof
Zuren =\\= tasten kunststof aan
acetone en andere solventen =-> tasten kunststof aan.

Dus als je zo'n gekke wazige plek op je hoesje krijgt komt dit doordat er nog een solvent aanwezig is. Meestal is dit blijven zitten door het "wassen" van de amfetamine kristallen.

Weeral een theorie van mij,
Correct me if im wrong.

Greetz Davista!
m
meth666Lid
01-01-2024, 00:00
#10
amfetamine in zijn zuivere vorm is bijna of niet bijtend. Amfetamine in zuivere vorm kan nooit poeder zijn! Het is een vloeibare/stroperige substantie die door verdunnen alleen gespoten zou kunnen worden, maar wat bijna nooit voorkomt. In het proces tot de vorming van amfetamine zoals iedereen hem kent wordt waterstofchloride gevormd/gebruikt. Nadat de afetamine gevormd wordt door een sulfaat binding en neerslaat hou je de pasta/poeder achtige substantie over. Het probleem is dat er ook nog een percentage waterstofchloride is achter gebleven. Bij het snuiven reageerd dit met het vocht in je neus en gaat branden. Speed is hydrofiel, het neemt water uit de lucht op, vandaar dat deze zuur reactie ook plaats vind op bijv een cd hoesje. Labs gooien soms ook een extra scheut ervan in de pep om het meer te laten branden zodat het super goed lijkt.

:wave:
M
MarlonLid
01-01-2024, 00:00
#11
meth666 zei:
Speed is hydrofoob, het neemt water uit de lucht op, vandaar dat deze zuur reactie ook plaats vind op bijv een cd hoesje.
Klik om te vergroten...

Even mierenneuken, ik denk dat je hydrofiel bedoelt?
m
meth666Lid
01-01-2024, 00:00
#12
dat is het woord dat ik zoek. Dankje :beer:

wel helder zo vroeg in de ochtend zeg :wink:
J
Jelle SnelLid
01-01-2024, 00:00
#13
zo...das zeker vroeg in de ochtend...goed bezig :wave:
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."