Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hey, ik heb gistere speedpasta gekocht en gebruikt, normaal koop ik het in poeder (brokjes) maar de gebruikelijk dealer is met vakantie dus nu heb ik van ne andere kerel die pasta gekocht, weet iemand wat die vloeistof is wat er in zit?? want what the fuck man pijnlijk!!! echt, ik heb nog nooit zoveel pijn gehad na een lijntje, en ik heb er later op de avond ook temenens koppijn van gekregen. ik moet wel zegge da het best wel goeie speed is qua effect, mja iets te goed , heb niet kunne slapen deze nacht... terwijl ik normaal wel ongeveer weet wanneer ik mijn laatste lijntje kan nemen om toch te kunnen slapen... De speed was gistere wel nog redelijk nat (wel zo een beetje zitte kappen voor een fatsoenlijk lijntje te krijgen maar toch nog wel erg nat) en ik heb hem nu laten drogen dus misschien maakt dat het ook wat minder pijnlijk, maar miss ook minder goed..., maar ik vraag me toch echt af wat ze daar bij hebben gedaan... als ik in het zakje keek en er op duwde was het precies water wat er vanaf kwam, maar ik heb wel de indruk dat het sneller vervliegt dan water (en water is tuurlijk ook niet zo evil), ik dacht miss vernis? iemand ervaring hiermee, want als er iets raar is met de drugs die ik neem, wil ik toch wel weten wat het is... groetjes!! xxxxx"
"ik heb ooit mijn kerstkado's de dag van kerstavond nog moeten gaan kopen, ik was de avond ervoor zwaar op stap geweest (examens gedaan enzo ) ik heb toen met veeel speed de stad 5 uur lang als een gek zitte doorkruisen, elke winkel heb ik toen wel 3 keer gedaan en ik bleef maar bekende mensen tegen komen terwijl ik er echt als ne halve gare bij liep, gans bezweet van zo hard te wandelen en daarbij ne bollekop van de avond voordien, maar uiteindelijk had ik voor iedereen super goeie kado's"
"afvallen van speed en pillen gaat echt perfect, ik wou niet persé afvallen maar het gebeurde gewoon door elk weekend bijna niet te eten(door speed en pillen) ondertussen ben ik 14 kg lichter en ik wil absoluut niet naar mijn oud gewicht, meer afvallen doe ik niet want dan ga ik nogal ziekelijk worden, ik hou mijn gewicht nu constant (ik eet enorm veel (--> echt verschrikkelijk veel honger,) door de week en in het weekend niets) maar ik weet dat wanneer ik stop met de gekke weekendjes de kiloos er terug gaan aankomen en snel, en dat kan ik gewoon niet laten gebeuren. Ik weet dat ik niet verslaafd ben aan speed of pillen, maar ik ben wel verslaafd aan het weekendje niet eten. mijn raad: als je wil afvallen met drugs dan moet je voorbereid zijn op het feit dat als je je gewicht wil behouden dat je met die drugs moet verder doen! zelf je gewicht zo laag houden, echt degene die da kan, proficiat, wat is je geheim? als je afvalt met drugs doe je het op een hele ongezonde kunstmatige manier en denk maar niet dat je dan ineens heel gezond je gewicht kan behouden"
"depressief zijn na xtc kies jezelf, als je al op voorhand gaat denken dat je serotonine gehalte serieus gedaald is dus je je wel slecht moet voelen, ja dan voel je je ook slecht. gewoon nie aan toegeven gaat ook, ik heb er echt nooit last van, alleen moe de dagen achteraf, ik begrijp ook niet waarom mensen dat zo fel hebben, waarom moeten ze zich nu ineens zo slecht gaan voelen omdat ze xtc hebben gepakt en het nu uitgewerkt is. volgens mij is een groot deel van dat depressief gedoe, psychologisch en aangeleerd. iedereen denkt dat je je na de super leuke nacht je rotslecht moet voelen, dat is toch helemaal niet zo..."
"mijn raad: doe geen speed als je die avond echt moet slapen, wel zin in speed, doe dan door tot de avond nadien en slaap dan echt goed in"
"hey, Heb je die pasta zo je neus in gejaagd zonder het eerst te drogen? Surprised nee nie helemaal nat he, beetje zitte drogen, maar het plakte nog wel fel... Klik om te vergroten... maar dus nu 2 dagen later: nadat ik hier donderdag iets over schreef ben ik gaan werken voor het werk heb ik nog een vrij groot lijntje genomen, twas nogaltijd vrij plakkerig beetje klei achtig, maar toch een heel fijne textuur, klinkt missn raar ma da leek precies alsof dat die speed echt in mijn luchtwegen kwam, normaal moet het toch zowa in de slijmvliezen van uw sinussen komen en de rest loopt door en gaat naar uw maag, ma nu leek da zo in mijn longen te komen, ik moest ook hoesten, en ik denk da da kwam doordat da precies veel lichter is als wat ik gewoon ben, ik had trouwens mijn zakje gewogen en toen die volledig nat was had ik 0.8 en de volgende dag na het drogen had ik nog 0.4... maar het leek wel echt meer. nuja het werkte wel nog steeds goed, ik heb dat lijntje om 10u 'smorgens genomen en heb van elf tot elf gewerkt zonder iets bij te nemen... Ik dacht missn dat er bij de speed die ik normaal krijg iets bij wordt gedaan waardoor die droger, korreliger en zwaarder wordt en ook minder sterk.. ma dan zou ik graag weten wa ze er zoal bij doen want dan zou ik da missn zelf kunnen doen, beetje verdunne ma nie zoveel... [/quote]"
"oei der is iets fout gelopen met da citeren, ik wou dus eerst ff antwoorden dat ik die niet helemaal nat had gesnoven maar dat hij wel nog plakte"
"verwacht miss niet te veel... allé je gaat super energiek zijn en vannalles willen gaan doen enzo en ik vind da persoonlijk echt tof, maar echt veel meer is het niet, ik weet niet wat je voor de rest al gedaan hebt, maar ik vond mijn eerste keer pillen of paddo's véééél chiquer... en best ook nie te veel doen, neem een lijntje of bommetje en wacht totdat je terug moe bent om er nog 1 te nemen, want missn ga je het effect wat feller willen voelen maar als je dan meer gaat nemen word je waarschijnlijk alleen maar nerveus en zenuwachtig... en ja the usual goed drinken enzo (best aquarius, das echt goeie boel, lekker en echt goed voor de vocht in je lichaam ) en als je zou willen gaan slapen en het lukt niet, blijf niet in je bed zitte woele want dan lukt slapen zeker niet, ga iets doen en ga slapen als je echt moe bent veel plezier ermee"
"ik ben in totaal 14 kg kwijt door wilde weekends (xtc+speed) maar geloof mij dit is niet de manier om af te vallen, tis heel gemakkelijk op het moment maar achteraf zit je dik in de shit, mijn gewicht is nu stabiel maar ik vreet echt door de week en in het weekend eet ik niets, ik ben zover gekomen dat ik het weekendje niet-eten echt noodzakelijk vind want ik wil absoluut niet bijkomen, is dit een rare vorm van anorexia?"