Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsshoppen met speed

shoppen met speed

13 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
M
MoonLid
01-01-2024, 00:00
#1
Haha wat een geweldig verhaal! Ik heb nog nooit geshopt als ik pep op heb maar als ik dit zo lees moet ik dat toch eens gaan proberen haha!
L
LeinyLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik heb vrijdag voor het eerst pep gebruikt, ging meteen de hele nacht door en zodra het half 10 was ging ik even naar m'n zus, want die ging de keuken eruit slopen. Ze woont dichtbij een winkelcentrum en daar ging ik even heen om sigaretten te halen, ik kwam terug met 4 cd's, nieuwe sieraden, allemaal spul voor m'n haar wat ik allemaal niet nodig heb, 6 paar sokken, hele grote zak snoep, nieuwe broek, 4 nieuwe truitjes en toen bedacht ik me in ene ooh jah sigaretten.. heb 6 pakjes gehaald en ben toen weer terug gegaan.
Ik was dit zeker niet van plan, maar toen ik al die dingen zag moest ik ze gewoon hebben en wel meteen.
Ik voelde me heel erg "cool" en lulde met alle mensen achter de kassa..
eenmaal terug bij m'n zus was ik super behulpzaam en kon ik niet stoppen met praten.
Echt heel vaag allemaal, hebben jullie dat ook als je gaat shoppen met pep?
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#3
hahaha!!! :grin:
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#4
bwhhaha, wat een geniaal verhaal xD
Ik weet het niet, heb nog maar een keer geshopt op de pep en toen was geen enkele broek leuk en heb ik 4uur gedaan over één broek kopen.
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#5
Heheh XD

Zo word pep toch nog duur ! :mrgreen:
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#6
Wat een kater zul jij gehad hebben zeg :grin:
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#7
Van pep word je wel impulsief ja. :grin:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#8
Haha heerlijk! Wat een geniale eerste keer :grin:
t
thunder-droopyLid
01-01-2024, 00:00
#9
whahahaha geweldig!!!!
ik ga zelden als ik pep gebruikt heb naar plaatsen met veel mensen (behalve de party's dan, maar daar valt het niet zo op!) heb altijd erg snel het idee dat mensen me aanstaren en aan blijven kijken als ik uit me koekepan ben.
dus ik gebruik alleen als ik thuis ben of op een party.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#10
LoL :grin: , lijkt mij alleen helemaal niks. Wel een keer gedaan, was rond de feestdagen ook nog, werd alleen maar opgefucked en parra. Al die (normale) mensen, het in de rij wachten en niet snel genoeg kunnen vinden wat je zoekt. Mijn lief en ik hadden het dus heel snel weer gezien en zijn gauw terug naar ons veilige huisje gevlucht! Maar goed, kom uit drukbevolkte stad en vind bijvoorbeeld de Kalverstraat op zaterdagmiddag ook nuchter al geen pretje. Altijd druk, kom er dus ook zo min mogelijk! En met speed op beperk ik zulke winkel uitstapjes eigenlijk alleen tot de vertrouwde supermarkt tien meter verderop in eigen straat. En ook dan alleen in een noodgeval als sigarettencrisis ofzo...
t
tinaLid
01-01-2024, 00:00
#11
ik heb ooit mijn kerstkado's de dag van kerstavond nog moeten gaan kopen, ik was de avond ervoor zwaar op stap geweest (examens gedaan enzo :)) ik heb toen met veeel speed de stad 5 uur lang als een gek zitte doorkruisen, elke winkel heb ik toen wel 3 keer gedaan en ik bleef maar bekende mensen tegen komen terwijl ik er echt als ne halve gare bij liep, gans bezweet van zo hard te wandelen en daarbij ne bollekop van de avond voordien, maar uiteindelijk had ik voor iedereen super goeie kado's:)
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
mijn eerste keer moest ik savonds naar de nocturnes in plackendael met haloween, samen met mijn zus haar gezin (die van niks mochten weten).
en ik ging dus verkleed als high priestess (vampier) en ik was gewoon zo lang bij maat bubblepunk blijven plakken, toen ik hier thuiskwam had ik nog maar 15 minuten om heel mijn gezicht nog te sminken, lenzen en tanden indoen en omkleden!!! ikke bibberen!! :openmouth: en toen da'k bij mijn zus in de auto zat nadien in mijn doodkapjeskleed en cape begon die raam keihard aan te dampen! :rolleyes: nou toen ik in plankendael aankwam heb ik met flapperende cape al huppelend daar rondgerend :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: I HAD SO MUCH FUN!!!
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Haha allemaal van die impuls-aankopen :grin:
Ik weet niet hoe mijn shopgedrag met pep op is. Jarenlang iedere dag gebruikt, dus ik zal toen ook weleens gewinkeld hebben. Maar kan me er niks van herinneren.

Mijn indeling was altijd: 50 gulden. Dat was een paar gram pep, een telefoonkaart, 2 pakjes sigaretten en een paar blikjes bier/redbull of een fles drank. En dan was t weer op.
Sporadisch kocht ik kleren, nooit veel, maar altijd duur. Dat droeg ik dan ook helemaal tot de gaten er in zaten.
s
sosa2006Lid
01-01-2024, 00:00
#14
hahahaha ik ken het ja!!!
Tius echt een leuk verhaal.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."