Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsspeedpasta

speedpasta

18 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
t
tinaLid
01-01-2024, 00:00
#1
hey,

ik heb gistere speedpasta gekocht en gebruikt, normaal koop ik het in poeder (brokjes) maar de gebruikelijk dealer is met vakantie
dus nu heb ik van ne andere kerel die pasta gekocht, weet iemand wat die vloeistof is wat er in zit?? want what the fuck man pijnlijk!!! echt, ik heb nog nooit zoveel pijn gehad na een lijntje, en ik heb er later op de avond ook temenens koppijn van gekregen.
ik moet wel zegge da het best wel goeie speed is qua effect, mja iets te goed , heb niet kunne slapen deze nacht... terwijl ik normaal wel ongeveer weet wanneer ik mijn laatste lijntje kan nemen om toch te kunnen slapen...
De speed was gistere wel nog redelijk nat (wel zo een beetje zitte kappen voor een fatsoenlijk lijntje te krijgen maar toch nog wel erg nat) en ik heb hem nu laten drogen dus misschien maakt dat het ook wat minder pijnlijk, maar miss ook minder goed..., maar ik vraag me toch echt af wat ze daar bij hebben gedaan... als ik in het zakje keek en er op duwde was het precies water wat er vanaf kwam, maar ik heb wel de indruk dat het sneller vervliegt dan water (en water is tuurlijk ook niet zo evil), ik dacht miss vernis?
iemand ervaring hiermee, want als er iets raar is met de drugs die ik neem, wil ik toch wel weten wat het is...

groetjes!! xxxxx
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
pasta speed zit meestal nog wel van die resten in van het fabriceren.
maar je pakje mag niet vloeibaar zijn.
:mrgreen:
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#3
Je hebt gewoon retegoeie speed.
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#4
tina zei:
hey,

ik heb gistere speedpasta gekocht en gebruikt, normaal koop ik het in poeder (brokjes) maar de gebruikelijk dealer is met vakantie
dus nu heb ik van ne andere kerel die pasta gekocht, weet iemand wat die vloeistof is wat er in zit?? want what the fuck man pijnlijk!!! echt, ik heb nog nooit zoveel pijn gehad na een lijntje, en ik heb er later op de avond ook temenens koppijn van gekregen.
ik moet wel zegge da het best wel goeie speed is qua effect, mja iets te goed , heb niet kunne slapen deze nacht... terwijl ik normaal wel ongeveer weet wanneer ik mijn laatste lijntje kan nemen om toch te kunnen slapen...
De speed was gistere wel nog redelijk nat (wel zo een beetje zitte kappen voor een fatsoenlijk lijntje te krijgen maar toch nog wel erg nat) en ik heb hem nu laten drogen dus misschien maakt dat het ook wat minder pijnlijk, maar miss ook minder goed..., maar ik vraag me toch echt af wat ze daar bij hebben gedaan... als ik in het zakje keek en er op duwde was het precies water wat er vanaf kwam, maar ik heb wel de indruk dat het sneller vervliegt dan water (en water is tuurlijk ook niet zo evil), ik dacht miss vernis?
iemand ervaring hiermee, want als er iets raar is met de drugs die ik neem, wil ik toch wel weten wat het is...

groetjes!! xxxxx
Klik om te vergroten...

Heb je die pasta zo je neus in gejaagd zonder het eerst te drogen? :openmouth:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Saivy vind het lekker zo nat en snuiven ....

Dus je stelt je aan !!

Neem een bommetje als je het niet aankan.
x
xcrementLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik vraag me dat toch ook af, wat het natte is?
aceton ofzo?
Maar dat vocht geeft die pepgeur, als je die nat opsnuift brand het ook veel harder dan wanneer je hem laat drogen. Dus nat snuiven en je neus helemaal wegbranden.... :rolleyes:

Heb juist aceton gevonden en dat is het dus niet, maar iig als dat vocht verdampt is die typische pepgeur veel minder...
t
tinaLid
01-01-2024, 00:00
#7
hey,
Heb je die pasta zo je neus in gejaagd zonder het eerst te drogen? Surprised
nee nie helemaal nat he, beetje zitte drogen, maar het plakte nog wel fel...
Klik om te vergroten...

maar dus nu 2 dagen later:
nadat ik hier donderdag iets over schreef ben ik gaan werken voor het werk heb ik nog een vrij groot lijntje genomen, twas nogaltijd vrij plakkerig beetje klei achtig, maar toch een heel fijne textuur, klinkt missn raar ma da leek precies alsof dat die speed echt in mijn luchtwegen kwam, normaal moet het toch zowa in de slijmvliezen van uw sinussen komen en de rest loopt door en gaat naar uw maag, ma nu leek da zo in mijn longen te komen, ik moest ook hoesten, en ik denk da da kwam doordat da precies veel lichter is als wat ik gewoon ben, ik had trouwens mijn zakje gewogen en toen die volledig nat was had ik 0.8 en de volgende dag na het drogen had ik nog 0.4... maar het leek wel echt meer. nuja het werkte wel nog steeds goed, ik heb dat lijntje om 10u 'smorgens genomen en heb van elf tot elf gewerkt zonder iets bij te nemen... Ik dacht missn dat er bij de speed die ik normaal krijg iets bij wordt gedaan waardoor die droger, korreliger en zwaarder wordt en ook minder sterk.. ma dan zou ik graag weten wa ze er zoal bij doen want dan zou ik da missn zelf kunnen doen, beetje verdunne ma nie zoveel... [/quote]
t
tinaLid
01-01-2024, 00:00
#8
oei der is iets fout gelopen met da citeren, ik wou dus eerst ff antwoorden dat ik die niet helemaal nat had gesnoven maar dat hij wel nog plakte
D
DanjaLid
01-01-2024, 00:00
#9
ik denk dat je nu pas hebt gevoeld wat echt goede speed is :)
als je in belgie poeder aankoopt (of brokjes) is het echt meestal slecht spul

de reden waarom je zo'n pijn had was wss omdat je niet wist dat je het eerst moest drogen, en het dus nog redelijk nat snoof...

al bij al denk ik dat ge toch goeie speed hebt waar absoluut niks verkeerd bijzit (de kans dat er iets verkeerd bijzit is bij het aankopen van poeder trouwens groter!). pasta geeft je een "bepaalde" zekerheid.
M
MindTravelerLid
01-01-2024, 00:00
#10
kan aan de beschrijving zo herkennen welke, heb ik onlangs nog gehad :openmouth: topspul.
g
getitd0n3Lid
01-01-2024, 00:00
#11
pffff, er zoekt hier niemand iets op he? Dit is alls een chatkanaal. Pasta geeft je juist niks zekerheid. Het feit dat je ervan gaat geeft je zekerheid. Laten testen of zelf testen. Anders weet je niks van wat je koopt, ytotdat je het gebruikt. en geen aceton maar is een vorm van benzeen.

Das voor de witte jassen, gaat me mijn petje te boven.
R
RainLid
01-01-2024, 00:00
#12
Kan goed of slecht zijn. Pasta is irritant
g
getitd0n3Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Das waar, als ik vroeger 250 of .5 moest verdelen was ik altijd aan het zeulen met de badkamerspiegel. ik weet het merk niet meer. Maar zo'n spiegels maken ze niet meer.... altijd dat heen en weer, erop kappen.
Toen ik vertrok scheelde er aan die spiegel nog steeds niks.
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#14
lysergine25 zei:
Saivy vind het lekker zo nat en snuiven ....

Dus je stelt je aan !!

Neem een bommetje als je het niet aankan.
Klik om te vergroten...


Nat ga ik niet snuiven hoor. Halfnat misschien wel, als ik niet meer kan wachten. :P
D
DanjaLid
01-01-2024, 00:00
#15
getitd0n3 zei:
pffff, er zoekt hier niemand iets op he? Dit is alls een chatkanaal. Pasta geeft je juist niks zekerheid. Het feit dat je ervan gaat geeft je zekerheid. Laten testen of zelf testen. Anders weet je niks van wat je koopt, ytotdat je het gebruikt. en geen aceton maar is een vorm van benzeen.

Das voor de witte jassen, gaat me mijn petje te boven.
Klik om te vergroten...

waarvoor denk je dat de "quotes" waren jongeheer...natuurlijk weet je pas of het goed spul is als je het genomen hebt

ik zeg alleen maar dat de kans dat er verkeerde shit bijzit als je in poeder aankoopt groter is, dus meestal zit je met pasta wel goed.

kalm jongen.
g
getitd0n3Lid
01-01-2024, 00:00
#16
waarvoor denk je dat de "quotes" waren jongeheer
Klik om te vergroten...

Damn als ik een jongeheer ben hoe oud ben jij dan? Is toch geen seniorenforum hoop ik?
f
flipkonijnLid
01-01-2024, 00:00
#17
hmm hier in belgië zeggen ze juist dat je slecht spul hebt als het pasta is :P

veel weet ik er niet over, kheb enkel mensen zien gebruiken
zelf blijf hier toch lekker vanaf
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#18
flipkonijn zei:
hmm hier in belgië zeggen ze juist dat je slecht spul hebt als het pasta is :P

veel weet ik er niet over, kheb enkel mensen zien gebruiken
zelf blijf hier toch lekker vanaf
Klik om te vergroten...
jij bent gek :grin:

pasta is leuk!! lekker prutsen klooien en voorpret :sunglasses:
g
getitd0n3Lid
01-01-2024, 00:00
#19
hmm hier in belgië zeggen ze juist dat je slecht spul hebt als het pasta is
Klik om te vergroten...

Eurm we hebben het toch over België, met corrupte ministers en extreem rechts, en politie die nog corrupter zijn dan de minister die de wetten maken? Anders zitten we in een ander land.
Sinds wanneer is die kentering dan? Zeker dat het niet lokaal is? Volgens mij bestaat die mythe al zolang als dat er versneden word/werd.

veel weet ik er niet over, kheb enkel mensen zien gebruiken
zelf blijf hier toch lekker vanaf
Klik om te vergroten...

Mooi van je dat je zelf al toegeeft niet erg op de hoogte bent van wat het is en doet. Dat is dan het begin van alle wijsheid. Maar de manier waarop je aangeeft er zelf lekker vanaf te blijven verraad een zekere minachting voor gebruikers van stimulantia. Verklaar je nader zou ik zeggen, want zonder goede fundering is zo een stelling niet meer of minder dan een vooroordeel. En das dan weer juist het kenmerk van een bekrompen geest.
Dus wat is het ben je gek of geniaal?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."