Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Casrus zei: Ben je nu wel een 'wizard'? Klik om te vergroten... Ben nu jaren verder en ga er vaak en verstandig mee om. Dus ja tegenwoordig weet ik precies wat ik moet doen als ik "bad" ga."
"Een van mij eerste lsd ervaringen, hoog moed. Dacht 3 zegels kan wel. Kreeg het gevoel dat mijn hart zou ontploffen en ik zou samensmelten met de gehele wereld. Erg onaangenaam. Uiteindelijk 112 gebeld en even op de spoedeisende gelegen. Nadat de verpleegkundige zei dat er niks aan de hand was kalmeerde ik pas weer."
"Beste lezer, Ik heb mezelf voorgelogen en bedrogen en ben ondanks mijn afzweren van keta er toch weer mee begonnen. "Mee begonnen" de herinnering aan hoe ik er vorig jaar mee omging zit nog stevig in mijn hoofd en daar ga ik niet nog eens naar toe. Hoe ik er nu mee omga is: geen grote hoeveelheden kopen, en maximaal 1 of 2 dagen keta gebruiken in een voorbedachte setting. Niet zoals ik vorig jaar deed 3 gram en dan vrolijk mijn normale leven gaan lijden. Maar genoeg over dat de trip Report! Ik en een zakje Ketamine. In de middag staat een float gepland, drijven in een ondiep bad met heel zout warm water volledig stil en donker. Heel rustgevend. Heb geboekt voor 90 minuten. Sochtends breng ik mijn dochter naar school en ga ik wandelen met de hond. Nog voor ik naar buiten loopt voor de wandeling pak ik 2 punten Ket. Op lage dosering krijg ik dat superman gevoel, diep in mijn muziek maak ik een grote ronde met de hond, de muziek is lekker het weer zit mee wow life is amazing. Thuis na de wandeling heb ik nog een uur voordat ik bij de float moet zijn, gezien ik stress wil mijden stap ik al op de fiets. Rustig fietsend door de bossen naar het wellnesscentrum. Aangekomen vind ik het best spannend maar ik ben er best zeker van dat ik het wel goedkomt, dat superman gevoel geeft ook een stoot zelfvertrouwen. Na mezelf in gechecked te hebben wordt ik naar mijn kamer begeleid. Het is een van de ruimtes waar ik eerder ben geweest wat een vertrouwd gevoel geeft bij mij. Ik kleed mezelf uit en leg de keta bovenop mijn kleding, ik zet de douche aan om mezelf af te spoelen. Terwijl de douche warm wordt en ik me veilig voel door de herrie van de douche en de float die aan het vollopen is met water begin ik met snuiven. Punten zou te zacht uitgedrukt zijn ik snuif bij ieder neusgat wel 3 volle sleutels naar binnen. Vervolgens ga ik onder de douche staan om mezelf af te douche. Na uit de douche gestapt te zijn merk ik dat de float bijna vol is. Dus is snuif nog een paar volle sleutels naar binnen. Ik denk dat ik toch zeker bijna een halve gram heb weg gesnoven in een paar minuten tijd. De float is vol en ik klim erin, oordoppen in en drijven maar, het zoute water is 36 graden en dus voelt heerlijk aan. Door de hoge hoeveelheid zout hoef ik geen enkele moeite te doen om te blijven drijven en ik voel mijn lichaam meteen ontspannen. Ketamine werkt een uur met een inwerktijd van 10 tot 15 minuten. Geen idee hoelang ik in de float lag voor het begon maar ik zag kleuren en vormen verschijnen in het donker. Strepen of donkere gedaantes 4 of 5 op een rij omringd door een paars blauwe nebula. De float pod is weg ik voel dat ik drijf op een rivier begeleid door deze figuren. Het voelt alsof er mensen om me heen staan en ik gezien wordt. Ik leg mijn handen tegen mijn lichaam en sluit mijn benen. Ik voel een stroomversnelling en merk dat de kleuren om mij heen chaotisch worden en krijg er geen duidelijk beeld van. Een klein stemmetje in mijn hoofd zegt help, ik voel dat ik drijf door een slachthuis/ziekenhuis mensen om mij heen bekijken en bekritiseren mij, ze maken plannen over wat met mij te doen. maar ik bedaar mezelf en voel de veiligheid van de afgesloten float pod en de deur van de kamer die ik goed op slot heb gedraaid. Het besef dat ik drijf op een oceaan van rust keert terug. In mijn hoofd hoor ik de muziek die ik eerder op de dag luisterde tijdens de wandeling. Zachtjes neuriënd drijf ik rond, ik ontspan volledig en spreid mijn vingers en tenen. De rust die ik voel gepaard met de zachte kleuren die langzaam in elkaar overvloeien kalmeren het wilde water. "Dear Guest, the float is coming to an end, we hope you had a pleasant experience" Ik open de float en ben overdonderd hoe intense de ervaring was, de ketamine was op dit punt al ver uitgewerkt en het af douche was heerlijk. Na me aangekleed te hebben verliet ik mijn kamer en moest ik de weg naar de uitgang vinden. Ondanks dat ik hier vaker geweest ben was het een redelijke doolhof ervaring. Ik kwam gelukkig niemand tegen en kon zo naar buiten lopen zonder iemand te woord te hoeven staan. Terug naar huis gefietst, dat was echt fantastisch."
"mandragora zei: Lijkt me een speciale ervaring in zo´n floater op ketamine. 🙂 Mijn eerste idee is dat het hand in hand gaat met het gevoel dat ketamine geeft. Maar ik denk vervolgens ook dat het ´onder invloed van ketamine´ zomaar anders zou kunnen uitpakken. Dat je in een gesloten floater ligt, de k-hole ingaat....je lichaam niet meer kan aansturen..., dat ding niet meer openkrijgt, of er niks meer van snapt en je mogelijks gewoon verzuipt.🙈 Klinkt idd heel drastisch maar niet zo onlogisch denk ik. Verder lijkt het wel een fijne ervaring Klik om te vergroten... Haha ja chatGPT zij ook al, "maar wie komt je redden als je omdraait en drijft te verdrinken?" K hole heb ik nog niet meegemaakt, en ging bij deze ervaring ook niet mijn grenzen verleggen."
"Mijn psychedelica heb ik op voorraad, toch wel 15+ zegels lsd van verschillende potentie. Een pot gedroogde paddos. En nog wat 5meo-dmt poeder. En een verzameling verschillende alcoholische dranken. Allemaal geen moeite mee om te laten liggen. Maar de Keta en en jointjes haal ik als ik ze gebruik. Zoals ik het Beschrijf: Deze middelen kloppen vanuit het drugs doosje, ik kan er gewoon niet vanaf blijven als het in huis is."
"Deze verhalen klinken allemaal erg extreem en ongezond. Ik slaap altijd mega slecht na lsd of de mmc drugs. Maar nooit mega lang wakker geweest."
"Alcohol vind ik niet tof, en af en toe eens gek doen en de wereld en mijn gedachten anders zien is heeerlijk."
"1. LSD 2.Wiet 3. Keta 4. 2CB 5. Alcohol"
"FerdFatoehaus zei: Leuk geschreven. Dat je zo veel lol uit zo veel keta haalt vind ik bijzonder. En ik denk niet dat dit de laatste keer keta was voor jou. Klik om te vergroten... Dan heb je hem misschien niet goed gelezen. Als ik met tranen in mijn ogen tegen mezelf zeg klaar is klaar, dan is dat ook zo. Ben altijd heel transparant naar mijn vrouw over mijn gebruik en heb ook nog een dochter om over na te denken. Nee die troep is heerlijk maar echt vergif voor mij."
"Mooi geschreven, de tijd erbij zou wel fijn geweest zijn."