#1
Echt lekker vind ik ze ook niet, maar vies vind ik ook wat overdreven idd die oude walnoten vind ik wel een goede omschrijving, het lange kauwen er op wordt eerder vervelend door de structuur en het mondgevoel dan
Truffels hoeven niet perse visuals te geven, sommige mensen ervaren alleen een andere waarneming van geluid/muziek of versterkte kleuren, of bijvoorbeeld gedachtenkronkels. Het kan per persoon en per ervaring verschillen hoe je ervaring is. Hoe hoger de dosis hoe meer kans op de verschillende mogelijke effecten.Na een tijdje begon ik me wat euforisch te voelen, terwijl mijn vriend al visuals ervaarde. Ik ben ook niks meer verder gaan voelen dan dat euforische.
Hoe hou je het vol? Gadver Gadver,Ik kauw zo lang mogelijk ongeveer 10 minuten tot het pulp is en dan slik ik het door. Werkt als een tiet.
Ik snap het niet, ik vind het niet lekker maar het valt goed mee. Een beetje bitter, een beetje zanderig, maar ook een beetje zoet. Ik zou het niet kiezen als gerecht maar ik vind dat veel mensen overdrijven. En ik heb goed over om 5 minuutjes iets onsmakellijks te eten voor een hele fijne warme trip.Hoe hou je het vol? Gadver Gadver,
Nja, dat ik heb ook vaak met dingen, gewoon ff op de tanden bijten en daarna lekker de voordelen ervan hebben.En ik heb goed over om 5 minuutjes iets onsmakellijks te eten voor een hele fijne warme trip.
Vind ik ook. Het is wel een beetje vies, een beetje zoals licht bedorven walnoten of iets dergelijks (dat is de associatie die ik altijd heb) maar ondraaglijk is het zeker niet. Verstand op 0 en kauwen.Ik zou het niet kiezen als gerecht maar ik vind dat veel mensen overdrijven.
Precies dit. Gewoon een stukje zelfcontrole en dan een hele mooie beloning.En ik heb goed over om 5 minuutjes iets onsmakellijks te eten voor een hele fijne warme trip.
Goed kauwen zodat het regelmatig in je bloed komt.Ik zou graag even nieuw leven blazen in dit forumonderwerp. (Hopelijk is dit hoe het hoort, ik ben nog niet zo bekend met dit forum).
Ik zou graag wat persoonlijke tips ontvangen voor mijn eerste keer truffels. A.s. zaterdag ga ik (1,78m, 83kg) met mijn vriendin (1,72m, 55kg) voor ons beide de eerste keer Truffels. Ik heb zelf behoorlijk wat ervaring met verschillende soorten drugs maar nog wat minder met psychedelische drugs. Mijn vriendin nog een redelijk groentje met alles.
Wat ik graag meemaak:
- een sociale trip
- het liefst wel wat visuals
- euforisch gevoel
Vragen:
- welke soort zouden jullie aanraden?
- welke dosering? (En is dit nog per gewicht afhankelijk?)
- hoe zouden jullie het innemen voor het beste effect? (Heb vernomen dat het behoorlijk vies is namelijk)
- aanraders om in huis te halen ter entertainment? (Denk aan glowsticks, bellenblaas dat soort dingen)
Dankjullie wel alvast!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."