Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVrij-gezellig LSD en laatste keer Keta

Vrij-gezellig LSD en laatste keer Keta

6 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
t
theacidwizardLid
01-01-2024, 00:00
#1
Beste lezer,

Welkom bij de trip report van mijn vrijgezellenfeest.
Vooraf een beetje informatie.
Ik 36 (M) ga binnenkort trouwen.
Ik ben een ADHDer.
psychedelics zijn mijn ding, ben een ex roker en blower.
Vorig jaar 2 weken ketamine gebruikt en besloten dat de verslavings kans te groot is voor mij om het vaker te doen.
Voor mijn vrijgezellenfeest maak ik de uitzondering en haal ik 2 gram keta omdat ik het zo'n heerlijk vind.
Vanaf het moment dat ik de ketamine in huis had, zo'n anderhalve week voor het feest. Kon ik er al niet vanaf blijven. Met mijn partner afgesproken dat mijn vrijgezellenfeest de laatste keer is dat ik keta gebruik en het daarna weggooi en nooit meer gebruik.

Nu begint de echte report:

10:00 opstaan en tas inpakken, spanning is om te snijden. Ik zou om 11:15 aanfietsen naar een vriend A om daar opgehaald te worden door vriend B.
Ik kan natuurlijk niet van de keta afblijven en pak mijn eerste 2 punten meteen na mijn ontbijt. Mijn verloofde staat tegenover mij in de keuken en zegt "lekker zo'n ontbijt". Na wat te ijsberen is het dan toch 11:15, ik kus mijn verloofde en beloof voorzichtig te doen.

11:45 ik kom aan bij vriend A en zet mijn fiets in zijn kelder, daar maak het grapje " ik verander jou fietskelder in een drugs kelder" en pak 2 punten keta.
Eenmaal in zijn huiskamer is het lachen en kletsen met nog 2 punten keta voor mij. Vriend A pak een lijntje coke en rookt een jointje.

12:30 we werden opgehaald door vriend B, deze heeft beloofd te rijden.
Achterin de auto onderweg naar Antwerpen pak ik nog 2 punten Keta.
Ik zoem ondertussen van binnen, met mijn 2 besten maten in de auto opweg naar een dag speciaal voor mij. Ik heb het gevoel dat ik de wereld aan kan en het universum zelf open kan scheuren. Een grijns op mijn gezicht en in mijn ziel, ik heb er zin in.!
In de auto luisteren we de playlist die ik heb gemaakt voor het laatste uur van de bruiloft. Deels mijn muziek deels die van mijn vrouw. Zingen en zittende dansen in de auto op weg naar Antwerpen.
De wolken zijn schitterend en ik verkijk me naar de schoonheid.

13:30 aangekomen in het buitengebied van Antwerpen parkeren we de auto.
Terwijl A en B een peuk roken naast de auto pak ik nog 2 punten keta. Dit is het punt waar ik mijn tot nu toe hoogte hoeveelheid Keta in mijn systeem heb. Vergelijkbaar met dronken zonder het draaien. Minder coördinatie maar het gevoel dat ik Superman ben.
We pakken de bus naar het centrum om daar onze tassen te dumpen bij het appartement. Ik had het geboekt dus moest de sleutel ophalen. Vriend B vertrouwde het niet en dacht dat ik gekke dingen zou doen omdat ik al zo ver heen was. Maar dit viel in mijn ogen reuze mee. Ondanks mijn losse houding en iets te enthousiaste gelach ging het prima en kregen we de sleutel mee.

14:10
Aangekomen in het appartement: 8e verdieping modern appartement met een funnel vorm naar het balkon toe. Een grote glazen pui. Prachtig. Nog 2 punten keta. Vrienden A en B trekken een biertje open en roken nog een jointje.

15:15 op weg naar de activiteit, zegt B dat hij nog niet ontbeten of gelunched heeft. Mijn keta onderdrukt mijn honger, maar A heeft ook wel trek en ik weet dat ik mezelf wel moet voeden ookal heeft Superman geen voeding nodig. Bij een burger tent bestellen we 3 smash burgers voor onderweg. Ik doe 2 punten keta op de toilet. Mezelf in de spiegel zien doet goed, ik ben afgevallen voor de bruiloft en weeg een mooie 97 kilo voor mij 1,94. Versgeschoren hoofd en gezicht. Ik ben de Superman die ik me voel.

16:00 aangekomen bij de VR gaan we Warhammer VR spelen. Headset en geweer in handen equipped gaan we de Tyranid horde te lijf. De adrenaline giert door mijn lijf en kreten als "blood for the blood god!" En "Nurgles sweet embrace await!" Schreeuw ik door de ruimte. Na zo'n 20 minuten spelen ben ik het wel beu, Ik voel mijn armen moe worden van het zwaaien met de gun en het zweet loopt tussen mijn gezicht en de headset naar beneden. Maar het is oorlog dus ik buffel door. Mijn score is schrikbarend laag, vriend A heeft 6000+ punten en ik zit net onder de 4000. Ja ik ben dan ook wel het verst heen en kan er goed mee lachen. Nog 2 punten Keta op de badkamer van de VR en we kunnen weer verder.

17:45 we zijn weer op het appartement. Boodschappen gedaan onderweg terug.
8 halve liters voor de vrienden en wat flessen water voor de dorst. Ook een bak mix fruit een bak blauwe bessen en een bakje frambozen meegenomen.
In het appartement pak ik nog 2 punten keta, B maakt het grapje "kijk hem gaan, alsof jij daarmee gaat stoppen". Puur uit spite neem ik nog 2 punten en we vallen alle drie bijna om van het lachen. Ik knal mijn muziek aan door de XL speaker die vriend A heeft meegenomen en dans de kamer door terwijl A en B roken op het balkon.
Ik dans op het nieuwe album van sleep token "even in Arcadia" emotionele muziek die alle kanten op gaat, en me raakt diep van binnen. Heerlijk, ik doe mijn vest en schoenen uit en dans van voor tot achter de kamer door.

18:30 tijd om te gaan eten, ik leg een lijntje keta op het aanrecht van de keuken in het appartement en snuif deels met linker neusgat en deels met rechter neusgat weg. Deels zodat ik niet scheef ga lopen en deels zodat het andere neusgat niet jaloers wordt.
Bij het verlaten van het appartement vraagt vriend A "hey, heb je de sleutels en je telefoon wel bij?".
Mijn antwoord terwijl ik beide uit mijn zakken haal en omhoog houdt. "Voorraad en schep, zou ik nooit vergeten!".

18:45 we gaan eten bij een Japans restaurant, takoyaki voor mij en een kom ramen, het eten is overheerlijk en ik eet en slurp alles met liefde naar binnen. Vriend A zit naast me en wijst me meerdere malen op mij volume qua spraak.
tijdens het teruglopen voel ik energie in mijn lichaam door het eten, mijn lopen is normaal maar ik voel dat mijn stappen de doorslaggevende factor kunnen zijn in leven en dood.

20:00 Terug in het appartement chillen we verder en pak ik nog 2 punten keta. De muziek gaat weer aan en we lachen wat af.

20:30 ik leg de lsd op tafel, een hele zegel voor mij en vriend B deelt een andere zegel in 4 stukken en pakt een kwartje. Vriend A wordt door B overgehaald (zonder moeite) om ook een kwartje te pakken.

22:00 de LSD doet zijn werk, we staan op het balkon en we hebben het over de hoogtevrees die ik en B hebben. Ik ben overtuigt dat simpele primitieve angsten er zijn om uit te dagen, en ga met mijn voeten tegen de balustrade staan en kijk over de rand naar beneden.
Het gevoel is intens en schiet door mijn ruggengraat omhoog en omlaag.
"Ik bouw negatieve zwaartekracht op" en stap naar achteren met mijn rug tegen de glazen pui aan. "Hier bouw ik weer positieve zwaartekracht op"

22:30 we zitten in de huiskamer te praten en lachen, ik pak her en der nog wat punten keta, ben de tel hier echt wel kwijt.
Plots sta ik op en zeg. "Heren, deze avond maak ik maar een keer mee, ik leef maar een keer, we moeten het doen en wel nu".
? Wat bedoel je? Waar heb je het over?
" De stripclub let's go!"
Vriend B heeft mij al vaker wazig gezien en probeert me over te halen dat dit een slecht idee is gezien ik zover van de kaart ben. Maar ik laat me niet overhalen, het leven gaat door en moet je leven.
B is een goeie vriend en laat me mijn eigen fouten maken maar zou me altijd beschermen van het ergste. Dus met een zucht stemt hij toch in.

22:45
In het kleine gangetje buiten het appartement naar de lift hangt hangt een briefje op de deur van de huisbaas met "quiet in the hallway". We grinniken en shushen elkaar. De gang is spierwit alleen de deuren zijn wat grijs en de liftdeur is zilvergrijs. Ik raak verward over waar we zijn. Ik uit het niet, maar twijfel waar die gangetje is. 8e verdieping? 55e verdieping? Een andere dimensie? Waar gaan deze deuren nu echt naar toe. De deur van de lift gaat open en we stappen in. Weer die verwarring, waar zit dit liftje in? Gaan we door het universum? Het gebouw is verdwenen en we zakken door de leegte. De deuren van de lift gaan open en we stappen uit. De beneden deuren van het appartement voelen aan als een testing facility waar we uit ontsnappen door de voordeur.
Eenmaal op straat loop ik vooraan, de strepen en lampjes van de bewegwijzering bewegen over de vloer, schitterend om waar te nemen, maar het feit dat ik in meerder dimensies wandel en me in drie tijdlijnen begeef bezorgt me zenuwen. Ik ga achteraan lopen. Vriend A en B zijn mijn beste maten en ik vertrouw ze bij het leven, zij leiden mij.
De lampen van de verkeerslichten vliegen heen en weer zoals de vogels dat doen. Ik moet mijn vrienden blijven volgen en niet achter de lampjes aangaan.
De weg die we nemen gaat langs bushaltes en tramlijn en, de vloer loopt af richten een gebouw met rode pui en nenon letters, het is alsof het een afvoerput is die naar beneden kronkelt en al het vuil van de mensheid verzameld. De portier voor de deur bekijkt mij, ik krijg geen veilig gevoel. Hij gaat me beroven, ontvoeren of verkopen. Geen goede bedoelingen schuilen achter deze man. Hij wijst ons naar buiten naar een raar uitziende pin automaat. "Cash only".
Ik twijfel bij de automaat, ik wordt voor de gek gehouden, de toets tonen zijn zo luid dat heel de wijk ze zou kunnen horen. Ik bedenk me en wil niet opgelicht worden en begin te trekken aan mijn pinpas en op cancel te drukken. De spanning stijgt en mijn pinpas zit echt vast! Ik ga alles verliezen mijn verloofde wordt boos en verlaat me!. Vriend B legt een hand op mijn schouder en verzet me een pas. " Je hebt duidelijk nog nooit zo'n pinautomaat gebruikt." Simpel genoeg drukt hij wat toetsen en voor ik het weet heb ik mijn pas en 200 euro aan briefjes van 50 in mijn handen. Mijn angsten uit ik niet naar mijn vrienden ik weet het is gewoon Paranoia.
Het geld voelt groot, nep en super waardevol aan. Ik stop het in mij jaszak en voel me een slecht persoon. Een man van de nacht met slechte plannen en bedoelingen. Schaamte en walging. Snel loop ik met mijn vrienden richting de club, het zal vast beter gaan...

Na 50 euro betaalt te hebben om binnen te komen gaan we door een grote rode fluwelen deur, is de wereld een theater? Wat voor poppenspel is dit?
Een grote catwalk in een klein gangetje. De vloer is zacht en alles is fluweel rood.
Op de catwalk staat een meid te dansen, klein met amper borsten of kont. Ik vind haar niet alleen onaantrekkelijk maar ik walgde van het feit dat ze mijn geld wou aftroggelen door mijn mannelijke zwakte te benutten, ik mis mijn verloofde. Ze weet dat ik hierheen zou gaan maar leuk vond ze het niet. Waarom zou ik dan in deze onderwereld zitten als ik alleen mijn leven met haar wil delen.
De gang lijkt smaller te worden en ik loop het catwalk voorbij, richting een klein trappetje voorbij de bar richting een bank. Een 2e man houdt mij tegen, en het gangetje lijkt nog kleiner te worden. Ik zie niet waar ik heen moet en draai wat om me heen. Plots zie ik een bartafel met een stalen stoel ernaast. Ik voel dat ik mijn vrienden kwijtraak als ik ga zitten, maar voel de ogen op mij gericht als ik blijf staan. Ik ga zitten en alles is weer fluweel, de barkruk zetel zelf de top van de tafel is strak fluweel. Vriend A staat aan de bar de vraagt wat ik wil drinken. Fruit is goed ik wil een mocktail, iets zonder alcohol met fruit. Is er niet! Wat wil je drinken?
Uiteindelijk wordt een een zwarte dikke substantie voor me neergezet waarvan gezegt wordt dat het cola is.
Ik neem een slok en proef de kou en suiker, wat doe ik? Dit is gif, alles wat hier gebeurt of kan gebeuren krijg ik spijt van.
Het plafond komt naar beneden en de lampen lijken een donkere kleur te krijgen. Ik gebaar naar vriend A. "Exit voor mij, ik ben er klaar mee en wil weg".
Ik sta op en loop naar buiten het meisje op de catwalk roept alleen gevoelens van walging en schaamte op. Buiten sta ik nog steeds in de afdalende straat naar de donkere diepte. Ik loop richting een dicht eet tentje waar wat stoelen staan, ondertussen draai ik me om en zie dat A me gelukkig heeft gevolgt.
Buiten sta ik met A en ik voel mezelf naar een andere dimensie verdwijnen, ik pak A aan zijn mauw en zeg "ik ben blij dat je bij me bent, je bent mijn anker in deze wereld". De knuffel die volgde ga ik nog lang herinneren. Vriend B waar ben je?
Hij is nog binnen, hij is gevallen voor de trucjes hij zit al opgesloten om verkocht te worden. Heel of in stukjes.
"Ik maak me zorgen om B, waar zou die zijn"
A: "zal ik terug naar binnen gaan om hem te zoeken?"
De weg stroomt langs de club naar beneden, het is geen parkeergarage, het is de afvoer voor de verpeste mensen die de club verlaten en zich verlagen tot een niveau in de schaduw en schaamte.
"Nee, blijf maar bij me, we bellen hem wel".
Mijn telefoon smelt weg in mijn handen, bij iedere letter smelt hij verder en lijken de letters minder op letters.
B neemt zijn telefoon niet op, ik draai wat rond en zie de dimensies om mij heen, ik stop en weet dat niet is wat ik wil, ik denk aan mijn verloofde en dochter.
Ik vorm een rustgevend gebaar met mijn handen en adem diep in door mijn neus en uit door mijn mond. Ik voel mezelf terugkomen in mijn echte wereld. Als ik mijn ogen open zijn de verkeerslichten en lampen als een soort vuurwerk.
A: "daar komt B al aan"
B: "ik vond het wel gezellig bij de dames, ik heb mijn drankje mooi rustig opgedronken, jammer man zei je toch"
We lopen terug richting het appartement en ik vertel over de schaamte en walging die ik voelde. De LSD leert je lessen waar je niet van wist dat je ze moet leren. Ik kijk nog eens terug naar de stripclub en voel alleen schaamte, diepe schaamte. Ik laat het los en volg mijn vrienden voor ik besluit de vuurwerk lampjes te volgen de openbare weg op. De weg terug naar het appartement was een moment van tot rust komen voor me, weg van de vuilheid en het moment van schaamte.
In het appartement hebben mijn vrienden stevige gelachen om het voorval en ik kon er zelf ook de humor wel van in zien.

00:00 goed geland in het appartement is het weer volle bak gezellig, ik heb mezelf in een grote sofa stoel gezet en mijn vrienden staan buiten op het balkon te blowen en drinken. Ik twijfel om nog een puntje te doen maar besluit dat ik ver genoeg heen ben. Ik open mij vragenlijst over Keta, deze heb ik eerder voorbereid voor dit moment als afsluiting van mijn ketamine gebruik.

1. Why do you really like me?
(Let the drug speak.)
because it powers me, can't live without me

2. What version of me do you create—and why do I want that version so badly? Vernietigt en verneukt


3. What do you take from me, slowly, silently?
alles je laat niks over ik huil jij vuile Bastards ik haat je


4. If I stayed with you… who would I become in a year? Five years? Ten?

A year I would piss blood, in 5 I would lose my wife and daughter, in 10 my life would end.

5. What do I have inside me that I think you give me—but actually comes from me?
Confidence decision

6. What parts of me get quieter when you’re in control? Which parts get louder?
You give nothing only beg for more

7. What does the real me (the sober me, the father/partner/me-of-tomorrow) want to say to you?
Loser, want nugter is zoveel leuker ofnie?

Na de 7e vraag zat ik met tranen in mijn ogen in de sofa, beide van mijn vrienden weten dat ik kan worstelen met mezelf als ik LSD gebruik en dat dit gewoon deel van het proces is.

Ze komen weer binnen en gaan op de bank tegenover mij zitten.
Ik: "weet wat je wat echt gif is? Ketamine!, dat kut spul is geweldig en ik voel me er fantastisch door, maar langzaam breekt het me af. Het wordt mijn dood en ik speel ermee alsof ik nergens iets om geef, ik kap ermee "this is it" flikker die tiefuszooi maar weg, nooit meer!"
Vriend B pakt zonder dat ik het merk het zakje keta van tafel en het verdwijnt. Geen idee waar het nu is en goed zo.
Samen met mijn vrienden heb ik het over mijn gebruik in de toekomst.
psychedelica want dat is een medicijn voor zelf verbetering.
Een jointje op zijn tijd om te socializen met vrienden.
Een drankje op zijn tijd omdat de andere 2 niet sociaal geaccepteerd zijn.

01:00 ik sta met de vrienden op het balkon en we roken een jointje of 2.
We lachen en praten over vroeger, de wiet raakt de andere drugs in mijn systeem en de werkelijkheid vervormt en draait. Om vallen van de 8e verdieping te voorkomen stap ik weer naar binnen.
Binnen beweeg ik op de muziek en mijn lichaam en geest bewegen los van elkaar, een heerlijk gevoel spoelt over me heen en ik plof terug in mijn sofa.
Tot 05:00 in de ochtend hebben we gepraat over het leven, het verleden en de toekomst. Ik voelde de druk van het normale leven en ben toen naar bed gegaan.

Eindconclusie:
Hevige LSD trip die me heeft geconfronteerd met mijn oversekste gedachtes en mijn slechte drugsgebruik.
De drugs les was gepland maar de les over mijn over seksistische gedachten was onverwacht.
Een fantastische avond en een om nooit te vergeten.
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Heel mooi geschreven! Bedankt voor het delen!
Gefeliciteerd met je huwelijk ❤️
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#3
Leuk geschreven. Dat je zo veel lol uit zo veel keta haalt vind ik bijzonder.

En ik denk niet dat dit de laatste keer keta was voor jou.
H
Hugo909Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Behoorlijk genoten van je verhaal, alsof ik er een beetje bij was. :) Klinkt alsof je mooie lessen hebt geleerd. Gefeliciteerd met je huwelijk.
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#5
FerdFatoehaus zei:
En ik denk niet dat dit de laatste keer keta was voor jou
Klik om te vergroten...
t
theacidwizardLid
01-01-2024, 00:00
#6
FerdFatoehaus zei:
Leuk geschreven. Dat je zo veel lol uit zo veel keta haalt vind ik bijzonder.

En ik denk niet dat dit de laatste keer keta was voor jou.
Klik om te vergroten...
Dan heb je hem misschien niet goed gelezen.
Als ik met tranen in mijn ogen tegen mezelf zeg klaar is klaar, dan is dat ook zo.
Ben altijd heel transparant naar mijn vrouw over mijn gebruik en heb ook nog een dochter om over na te denken.
Nee die troep is heerlijk maar echt vergif voor mij.
M
Metalcored00dLid
01-01-2024, 00:00
#7
@theacidwizard Mooi geschreven report! Heb het met plezier gelezen, dankjewel om dit te delen!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."