#1
Ik heb moeite met ademen (dat is waarschijnlijk omdat ik asthma heb) M'n hart gaat altijd zo rond de 100 slagen per minuut ipv de gebruikelijke 70-80.
Maar das alleen maar in de coming up fase
Maar das alleen maar in de coming up fase
