Wat een Goed advies throughout this thread.
Laat je vooral ook niet gek maken door de term 'psychose' (lol,..ok ..dat klonk fout
derealisatie, depersonalisatie, psychose, gekte hebben we allemaal wel eens,
-na het winnen van de jackpot
-na het plotseling overlijden van een familielid
-na het zien van een ongeluk
-als je terug bent van vakantie
-bij gebruik van drugs (**bewustzijnsveranderende middelen)
en ga zo maar door
Het is dus heel normaal om enkele, of waarschijnlijk alle van de beschreven symptomen te ondervinden in je leven. Pas als die symptomen erg lang aanhouden, kun je ze zien als ziektebeeld..daarvoor horen ze gewoon bij mens zijn.
Zoals je al zei heb je je tot in het extreme kut gevoelt, en was de ervaring 'te' intens. Het is dus ook niet vreemd dat je hier naweeeen van ervaart...je zult het gewoon even allemaal moeten laten zakken.
tja,..en in deze staat verdere emotionele onstabiliteit opzoeken lijkt me idd het laatste wat je moet doen. De kans dat je hierdoor dingen zegt of doet waar je later spijt van krijgt is ook nog eens aanwezig..
Doe het gewoon even een weekje lekker rustig aan, blow even wat minder voor zover je dat doet, dan word je hoofd wat sneller helder, verwen jezelf een beetje en maak er gewoon een lekker ontspannen weekje van met zo weinig mogelijk verplichtingen.