Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"TechNora zei: Okee, hier kom ik op terug... Heb gemerkt dat keta echt verschillende kanten heeft. Op het moment heb ik er echt genoeg van... Vooral de depersonalisatie, en derealisatie vind ik echt naar worden. Ketamine doet echt iets met je, in de zin van hoe je naar de wereld kijkt, je gaat bijna leven alsof je al dood bent. Je kijkt overal van een afstand naar... Nu wil ik gewoon weer lekker in het leven staan, er middenin, want ik denk dat dat de bedoeling is van hier zijn... er ook écht zijn, en iets met je leven doen... Het is zeker niet zo dat ik het nu ineens allemaal klote vind, maar het is me wel duidelijk geworden dat het even genoeg geweest is... Ik dacht, ik meld het even Klik om te vergroten... dat interesseert mij wel. Aangezien ik veel nadenk over materialisme begin ik soms de wereld meer en meer als materie te zien, zeer raar. dit komt voornamelijk door te paffen en een klein beetje psychedelica. ik ben van plan om vroeg of laat eens ketamine te doen maar wil hier niet nog meer in meegesleurd worden. gebruik je gewoon teveel of moet ik er mee oppassen denk je? in uit je bol staat trouwens dat de ketamine wereld zeer verslavend is, zodanig mooi en interessant."
"in de herziene uitgave van (het positief-subjectieve) uit je bol wordt ketamine serieus afgeraden. naar tschijnt is ketamine toch niet zo onschuldig. ik heb mn zoektocht dan ook voorlopig stopgezet"
"kheb het van horen zeggen maar voor mij persoonlijk is het vooral omdat ik geen zin heb in depersonalisatie ofzo, eerst mn hersenen nog een paar jaar laten ontwikkelen ofzo"
"de vogel is gevlogen"
"was het niet sarcastisch?"
"mss dat ik in de paasvakantie eens een grammetje uitprobeer ik wou er nog mee wachten omdat het te leuk leek en te duur was maar ik las hier dat je van 0,1 gram al kunt K-holen dus dan heb je 10 sterke trips voor 40euro dat maakt dat je voor elke 'super-ervaring' 4 euries kwijt bent. lijkt ineens niet meer zo duur nu is mn vraag, hoeveel gebruik je nu eigelijk werkelijk, moet je rekening houden met tolerantie waardoor die 0,1 gr na een tijdje veel te weinig wordt of doe je er nog langer mee omdat je wsch niet elke keer wilt K-holen kan je het laten bij één trip per keer of niet, ik dacht dat eens je bezig was het niet zo leuk is om te stoppen met keta dus concreet: hoeveel gebruiken jullie ervaren gebruikers?"
"pom pom pom"
"bedankt voor je antwoord keta is zo aanlokkelijk, maar ik ga er toch nog een onbepaalde tijd mee wachten.... tot het moment is aangebroken ofzo"
"witte schimmel is geen probleem hoor"
"oh boy oh boy ketamine en dmt staan al zo lang te branden op mn verlanglijstje mss moet ik toch gewoon eens bellen of nog wat wachten, ach"