Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"pas wakker, dus twee redbull's, twee sigarette en de PC voor mn snuit"
"dopetester zei: Ik gebruik al een tijdje coke,en af en toe base ik en ik maak die (basecoke of crack?)altijd zelf,is super simpel en iedereen kan het.Ik doe het met ammoniak.Is super lekker maar...superverslavend dus raad ik iedereen af om het dan ook maar één keer te proberen. Na je eerste trek van je pijpje heb je na 5 of 10 min. weer een onweerstaanbare drang naar nog een trek.enz...Dus... maar wie ben ik om te zeggen wat jullie moeten doen? En Kim mss een kleine tip: kan je al je gebruikte en verstopte pijpjes even opsturen naar mij aub? Want je pijpje raakt natuurlijk verstopt door de gesmolten en niet verdampte coke die blijft hangen overal in het pijpje. Dus even kuisen en peuteren met een naald en wie weet heb je weer een nieuwe gram en kan je weer opnieuw beginnen.(kleur van "coke" is dan meestal bruin door de helft verbrand geweest te zijn.Maar zeker minstens even lekker !!! ) Greetz. Klik om te vergroten... high dopetester heb je nooit last van verbrande luchtpijp of slokdarm met die ammoniak? en wanneer het pijpje dichtgaat, is je coke dan wel zuiver genoeg, is ie niet te veel versneden met soda e d ?"
"en don't forget, er wordt enorm geïnvesteerd in high tech coke. lees: genetisch gemanipuleerde coke dat zijn geen cocastruiken meer maar cocabomen van enkele meters hoog met een kwaliteit om u tegen te zegge op termijn moet die prijs dan toch omlaag zou ik denken"
"Hello evewybody, kan iemand mij vertellen 1/ hoelang je een moederplant kan gebruiken 2/ hoelang de herstelperiode is na de bevalling (het stekken) 3/ hoeveel kindertjes de mama gemiddeld baart (hoeveel stekken per moederplant) 4/ hoelang het duurt vooraleer de kindjes wortelen? 5/ of het werkelijk de moeite loont om eraan te beginnen?"
"coke is een zout en dat kan je volgens mij niet roken. daarvoor moet je een base maken en dan zit je volgens mij verdacht dicht in de buurt van base-coke, maar hoe je dat in een sigaret krijgt weet ik niet. enkel crack kan je roken in een sigaret. al de rest is onorthodox maar daarom niet minder interessant. het proberen waard... (misschien)"
"HDA zei: gisteren op "één" "Het leven zoals het is : Luchthaven toonden ze een kerel die een 40-tal van die zakjes in zijn darmen had zitten... Hij moest ze zelf uit zijn ontlasting vissen. Klik om te vergroten... die coke wordt in condooms of vingerlingen gepropt en dan slikken maar. vingerlingen=afgeknipte vingers van hospitaalhandschoenen wie weet, misschien vandaar 'fingers' (en ja, die condooms,... die worden natuurlijk eerst gebruikt om te testen of ze wel sterk genoeg zijn natuurlijk. en verder, als er eentje scheurt, ben je eraan voor de moeite) als je die bulletas uit je eigen schijt moet vingeren???"
"boy zei: Mensen flashen is not done. Klik om te vergroten... voor de Zuiderlingen: da ziede vanier voor de Noorderlingen: dat had je dan toch eens even lekker gedacht, mis poes!"
"iemand ervaring met Ice? Hoor steeds de vreselijkste verhalen van over de oceaan. Is Ice nu aan z'n intrede in BE NL begonnen? Wat betaal je er hier voor?"
"Lana zei: Basecoke is zuiverder omdat alle stoffen buiten de coke, in het water achterblijven. Crack is vuiler. De werking is hetzelfde. Klik om te vergroten... crack = idd vuiler, alle versnijding blijft erin zitten bij basen blijft het lekker liggen en rook je 't nie mee op"
"Ik ken iemand die hasjolie verkoopt tegen 15 € per gram. Zelf ken ik de prijzen niet, dus... Wat denken jullie? Te veel..., of een buitenkansje. Wat betalen jullie gemiddeld, en waar?"