#1
Hello evewybody,
kan iemand mij vertellen
1/ hoelang je een moederplant kan gebruiken
2/ hoelang de herstelperiode is na de bevalling (het stekken)
3/ hoeveel kindertjes de mama gemiddeld baart (hoeveel stekken per moederplant)
4/ hoelang het duurt vooraleer de kindjes wortelen?
5/ of het werkelijk de moeite loont om eraan te beginnen?
kan iemand mij vertellen
1/ hoelang je een moederplant kan gebruiken
2/ hoelang de herstelperiode is na de bevalling (het stekken)
3/ hoeveel kindertjes de mama gemiddeld baart (hoeveel stekken per moederplant)
4/ hoelang het duurt vooraleer de kindjes wortelen?
5/ of het werkelijk de moeite loont om eraan te beginnen?