Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsmoeders en dochters (moederplanten en stekken)

moeders en dochters (moederplanten en stekken)

2 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
s
suskeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hello evewybody,
kan iemand mij vertellen
1/ hoelang je een moederplant kan gebruiken
2/ hoelang de herstelperiode is na de bevalling (het stekken)
3/ hoeveel kindertjes de mama gemiddeld baart (hoeveel stekken per moederplant)
4/ hoelang het duurt vooraleer de kindjes wortelen?
5/ of het werkelijk de moeite loont om eraan te beginnen?
T
The UsedLid
01-01-2024, 00:00
#2
Beste Suske,

Het is misschien handiger als je eff duidelijk maakt om welke planten het gaan..., aangezien je een newbie bent neem ik aan dat het om Wietplanten gaat. Ik heb zelf niet al te veel ervaren met stekken. Maar het stekken is iig erg lastig.. Wil je er voor zorgen dat je stekken het ook echt gaan doen , moeten de omstandigheden perfect zijn en dat is bijna niet te doen... Koop gewoon wat zaadjes bij azarius dat is het makkelijkst en het best. Doe dat maar gewoon :grin:
W
WietboertjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
haha nja stekjes die ik altijd gleverd krijg groeien altijd als kool

en hebbendus een redelijke voorsprong op zaadjes :d

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."