Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat betalen jullie voor hasjolie?

Wat betalen jullie voor hasjolie?

9 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hasjolie verschilt heel erg van kwaliteit, dus je kunt er eigenlijk vrij weinig van zeggen..
s
suskeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik ken iemand die hasjolie verkoopt tegen 15 € per gram.
Zelf ken ik de prijzen niet, dus...
Wat denken jullie? Te veel..., of een buitenkansje.
Wat betalen jullie gemiddeld, en waar?
T
TommetjahLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hij vraagt niet wat je er voor kán vragen, maar wat jij ervoor betaald.

Ik heb het nog nooit gekocht.
W
WaterpijpLid
01-01-2024, 00:00
#4
suske zei:
Ik ken iemand die hasjolie verkoopt tegen 15 € per gram.
Zelf ken ik de prijzen niet, dus...
Wat denken jullie? Te veel..., of een buitenkansje.
Wat betalen jullie gemiddeld, en waar?
Klik om te vergroten...

Geweldig toch dat je aan hasjolie kan komen? Zelf wist ik niet dat het per gram ging.. aangezien het vloeibaar is. Maar het schijnt dat je van 1 druppel hasjolie al behoorlijk scheef gaat worden :grin:
T
TommetjahLid
01-01-2024, 00:00
#5
ja ik wil het ook wel een keer proberen :grin: als ik eraan kan komen koop ik het :grin:
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Waterpijp, ik heb het vroeger wel eens geprobeerd maar viel me eigenlijk vrij tegen.. kijk, echt heel veel sterker dan wiet/hasj kan het niet zijn toch? Als je vijf gram hasj heb met 20% THC (even voor het gemak) en je maakt daar een gram hasjolie van is die 100% THC, maar dat is hij nooit, want dat kan niet. Oftewel die hasjolie kan nooit zo heel goed werken..

Ik kan weer eens goed fout zitten en ik ben behoorlijk wazig, ben net wakker..
R
RandomDude123Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Uhm, wat ik gehoord/gelezen heb, is hasjolie sterke shit. Het puntje van je sigaret erin dompelen is voldoende.
T
TommetjahLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dzy zei:
Waterpijp, ik heb het vroeger wel eens geprobeerd maar viel me eigenlijk vrij tegen.. kijk, echt heel veel sterker dan wiet/hasj kan het niet zijn toch? Als je vijf gram hasj heb met 20% THC (even voor het gemak) en je maakt daar een gram hasjolie van is die 100% THC, maar dat is hij nooit, want dat kan niet. Oftewel die hasjolie kan nooit zo heel goed werken..

Ik kan weer eens goed fout zitten en ik ben behoorlijk wazig, ben net wakker..
Klik om te vergroten...

of toen je het probeerde was je gewoon zó stoned dat je het niet eens meer wist :P
w
wiet busjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
hasjolie is normaal gesproken zo'n 99,...% pure THC en 15 euro voor een milliliter is zeker een redelijke prijs maar dat hangt natuurlijk ook van de zuiverheid af :stoned:
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#10
Je kan het ook zelf maken met een honeybee extractor :wave:

de site die ik er van had met plaatjes en voorbeelden is momenteel onder constructie.

Het werkt heel simpel:

Men koopt een honeybee extractor (bij de betere growshop, had die van mij bij interpolm in Amsterdam) Dit is een plastic buisje met aan 1 kant 1 gat en aan de andere kant een hoop kleine gaatjes. Voor die kleine gaatjes doe je een filter, dan doe je een grammetje of 10 wiet in de extractor. En dan spuit je een volledige bus aanstekergas leeg door het gat aan de andere kant. Als je dit op een glazen plaat doet krijg je een mooie geelbruine vloeistof die als ie een beetje opdroogt helemaal sticky word. Wij rolden gewoon een sigaret door die shit heen, en waren dan ook helemaal knetterstoned. Maarja het probleem is dat die echte wietsmaak er niet aan zit... Ik rook wiet ook voor een groot deel voor de smaak en geur die eraan zit.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."