Hier kan ik moeilijk een antwoord op geven, maar ik probeer het toch...
Het is te zien wat je persoonlijk goede coke vind.. Ik heb een vriend die in zijn leven nog maar enkele keren coke gedaan heeft. Als ie dan bij mij is en hij trekt een lijntje mee is ie altijd in de zevende hemel, maar ikzelf vind er bijna nix meer aan. Ik neem gewoon altijd de sos dat ik op de moment kan krijgen..
Mijn persoonlijke ervaring:
Slechte coke: Zelfs met een lijn van meer dan 7,5 cm voel je bijna niets. Je voelt je wel anders, maar niet zoals je vrienden cocaine omschrijven. Je word een beetje licht in je hoofd en voelt gewoon het binnenste van je neus heel lichtjes verdoven.
Mijn standaard van coke:
Je trekt een lijntje van 4 cm en voelt je opeens op en top. Je neus verdoofd voor een gedeelte en je voelt geleidelijk je tanden ook verdoven. Vele mensen zeggen dat het een leugen is dat seks en coke een goede combo zijn, maar ik word van gemiddelde kwaliteitcoke super geil. Het voelt anders aan... Je bent zelfzeker en krijgt direct zin om te praten en zelfs te feesten.
Flakes of colombiaanse coke:
Hiervan heb ik jammer genoeg nog maar enkele keer de kans gehad om deze te kopen. Als je echte flakes liggen hebt volstaat een lijntje van 1,5 - 2 cm, zeker als je nog maar net begonnen bent met coke. Flakes is duurder, maar je haalt wel meer lijnen uit je grammetje. Krijg je de kans om flakes te kopen, doe dit !!!
Hiervan voel je je hele neus en kaak verdoven tot zelfs aan je ogen. Je krijgt het lastiger om te slikken, omdat de keel ook verdoofd is. Je voelt je echt zalig en krijg direct zin in alles. Je merkt het direct aan de glimlach van iemand die net een mini lijntje flakes binnenheeft.
Het cocablad:
1 malig hierop mogen kauwen. Lucky Basterd that i am
Ik voelde mijn hele tong niet meer, alsook mijn gehemelte. De effecten waren ongeveer vergelijkbaar met goeie standaard coke. Zeer grote verdovingsfactor, maar normale effecten.
Let wel op, ga niet alleen uit op hoe hard je verdoofd word, want dit betekend niet dat de coke daarvoor van topkwaliteit is. coke aan het tandvlees smeren heeft dus totaal geen nut. Er kan evengoed 50 procent lidocaine in de coke gesmeten zijn ( wat de tandarts gebruikt om te verdoven, maar in poedervorm ). Hierdoor verdoof je dus ook goed, maar je kan toch in de zak gezet worden.
Trek dus altijd een lijn voor als je eventueel een grote hoeveelheid zou aankopen.
Hopelijk heb ik je geholpen !
Ciao gast