Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"evil_kermit zei: inderdaad in belgië is een pil = pil en speed = speed euhhhhh.......NOT Ze weten echt het verschil niet. Klik om te vergroten... Ja overlaatst vertelde iemand me dat hij pillen met 'hero' had hahaha"
"Ze kunnen het beter caffeïne noemen ipv 'Speed'. 12% is toch wel erg weinig"
"stop ermee, slaap 5dagen goed uit en neem een abbo bij de fitness ben je na twee weken weer de oude"
"Mooi reportje Kan er niet op wachten om het ook eens te proberen met m'n vriendin, als ik die reacties zo lees :P Eerst wel zien dat m'n tolerantie wat weg is .. merkte de laatste 2 keer ook dat het gevoel gewoon minder werd, na er telkens maar 3à4weken tussen te laten."
"Angramar Temenos zei: Rechts = fascisten, misdadigers en moordenaars. Links = Good guys, hippies, sociale mensen en idealisten! Lekker kort door de bocht, maar zo zie ik het . En ja, ik heb me verdiept in politiek.. Ligt er denk ik meer aan dat ik zelf radicaal marxistisch ben. Klik om te vergroten... Links = three huggers, schapenwollen sokken, (onverzorgd haar), oversociale irritante mensen, allochtoon liefhebbers. Nu dat is mijn kijk erop, doe ermee wat je wil"
"hoeveel cl raaden jullie aan dan? 2?"
"een dopje nemen en dan gaan slapen ... ? Ik weet wel andere dingen te doen dan met mijn vriendin"
"ik moet altijd even gaan wanneer of hij net begint te werken, opzich niet zo lastig, ben ik zeker dat ik de rest van de trip niet meer hoef te gaan"
"aan het station bij reverze staan wel eens honden, en vorig jaar werden er mensen apart genomen om zich uitekleden in een hokje"
"Intoxication zei: steelpad zei: aan het station bij reverze staan wel eens honden, en vorig jaar werden er mensen apart genomen om zich uitekleden in een hokje Klik om te vergroten... dit noem ik de gaarste zever die ik ooit gehoord heb je kunt mense nooit verplichten zich helemaal uit te kleden, kun je alles nog steeds in je onderbroek houde, of ga je daar in je blote lul rondlopen ofso hahahah btw no panico ik ben naar bassleader geweest was alleen fouilleren en omdat er zoveel volk was was het zelfs zo: 1 fouilleren, 1 niet , 1wel enz.. dusja good luck hang gwn niet de stressbak uit als je aanschuift Klik om te vergroten... Ok dan betweter, als ze je verdenken wordt je mee in een apparte ruimte genomen, mag je je boxer short aanhoude en kijken ze even of er geen drugs in je kontgat zit door een simpele test (bukken en op de handblazen), dus wanneer het daar weggeplakt is zien ze het nog. Vriend had een boete van 150euro, geen ingang meer en PV opgesteld."