#1
SAMBALBIJ zei:..Groet van de op dit forum herrezen sambalbij bzzbzz
Gegroet Phoenix-okkle
SAMBALBIJ zei:..Groet van de op dit forum herrezen sambalbij bzzbzz
SAMBALBIJ zei:Want zelfs bij de benzos moet je geloof ik een eigen risico betalen ofzo?

SAMBALBIJ zei:Ik ben nu dus op het punt dat ik mn gebruik niet meer kan betalen. Maar als ik alvast iets vervangends heb kan ik denk ik wel de heroinen vast wat uit mn leven gaan weren in aanloop naar de opnamer toe alwaar k dan met die bupe wil afbouwen. WAAROM DOEN ZE ZO MOEILIJK??

SAMBALBIJ zei:Het is nu juist vrij onstabiel omdat ik het niet meer kan betalen, dealers komen niet opdagen, alles van waarde al verpatst, ik kan soms niet poffen etc.

r@r@77 zei:SAMBALBIJ zei:Het is nu juist vrij onstabiel omdat ik het niet meer kan betalen, dealers komen niet opdagen, alles van waarde al verpatst, ik kan soms niet poffen etc.
Hé Sambalbij,
Ik wilde mijn mond houden, maar dat ga ik lekker toch maar niet doen, want daar is een forum toch voor....
De reden dat jij niet gebruikt nu, lijkt enkel/vooral voort te komen uit omstandigheden buiten jou om, nl. het feit of jouw dealer wel/niet bereikbaar is, of je wel/geen geld hebt etc.
Ik denk dat het pas zin heeft om aan Buprenorfine te gaan beginnen als de wil om te stoppen in JOU zit (insintrieke motivatie).
Eerlijk gezegd begijp ik dan wel waarom artsen jou (nu nog) geen Bupe willen voorschrijven.
Vraag jezelf af of je zelf echt WIL stoppen, of dat dat noodzaak is uit geldgebrek/beschikbaarheid dealertjes/niet (meer) kunnen poffen etc.
Suc6!
Groetjes, R@r@![]()
)

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."