Re:
speeseend zei:
Hey Zilvervis,
Van harte met je behaalde succes!! Elke dag die erbij komt, is een overwinning, vind ik.
Ik denk dat die vier-en-twintig jaren zeker een flinke uitwerking hebben. Maar dan nog... in verhouding wen jij sneller aan het middel dan ik.
Echter, Buprenorfine is wel dempend. Astmatische patienten moeten ok zeker uitkijken. Ze lopen namelijk op een ademdepressie De effecten zijn vergelijkbaar met Morfine (zelfs nog heftiger en langer werkzaam), indien de dosering overeenkomstig is/in verhouding staat. Mocht je er soms een kleine boost aan geven, dan kan je er wat bier bij drinken, oxa'tje en een dia'tje erbij. Dan merk je de werking uitermate. Maar dit kán dus zeer gevaarlijk zijn voor sommigen onder ons. Ik zelf drink nu héél af en toe nog één of twee pilsjes. Niet meer. Dit omdat ik de volgende dag zo superduf ben, niet normaal meer.
Ik garandeer je dat je uiteindelijk een dempend effect zal merken, zeker wanneer je het 's avonds neemt. Dat merk je dan bij 't slapen. Het gekke is wel, wanneer je eenmaal aan de slag bent, er haast geen ''verdovend'' gevoel is. Alleen als de dag zwaar is, word ik eerder moe. Maar dat kan dan ook weer een kombi zijn van de pammetjes.
Betreffende het ''super/wondermiddel''; Dat zal je nog even moeten afwachten denk ik. Het schijnt dat je zeer eenvoudig van Buprenorfine af kan komen (er zit geen lichamelijke verslaving aan vast).
Jaren geleden was ik een junk .ik ben nu 23 jaar schoon !!!
En moest afkicken , had alles al geprobeerd omtrent de hulp verlening.
Op mijn zoek toch naar hulp kwam ik zo terecht op de "weg" dat is de voor bereiding op de Emilie hoeve , duurt ongeveer 1 maand
dan ga je verder naar de hoeve dat duur ongeveer 2 jaar . Dat gebouw staat er vlak bij op t zelfde terrein .
Ik ga t dus hebben over een gebeurtennis.
wat IK heb gezien.
hou je vast en zet je schrap
Eigenlijk een klacht tegen de Synanon therapie, in mijn ogen heel gevaarlijk , maar dat is aan u , als u de moeite kan opbrengen dit te lezen? .
Ik zal t proberen kort te houden en bij de les te blijven want het verhaal is zo groot, maar zo belangrijk .
Aller eerst ; Synanon therapie
; 60 jaar oud
; Uit gevonden door de Synanon beweging , een sekte in Amerika,er waren er toen VELE van.
.
; Wat het inhoud ???? ,,,,,, dat zijn Encounters en schreeuwgroepen , in daar voor bestemde ruimte,
en die in mijn ogen zwaar ziek zijn , als beesten gaan ze tekeer , dit onder begeleiding van een staf,
Welke deze werkwijze Klakkeloos al jaren door geeft naar de volgende generatie hulp verleners.
; Dit gebeurt 3 a 4 x in de week en wanneer het hun [de staf] uitkomt , de encounters duren vele uren
je heb ze er zelfs bij van 48 uur [ deze heb ik gelukkig niet meegemaakt ]
Daar hadden de mede bewoners t vaak over ,,, sommige waren er al wat vaker geweest.
in deze therapie ......
Daar kunnen ze ook niks aan doen ze wisten niet beter .
Zij denken jullie weten t wel.
Maar nu ga ik verder met mijn verhaal ,
Eindelijk was t dan zo ver hiep hiep hoera ik mocht er heen , wat op zich al een lijdens weg is om er binnen te komen.
Dat had zo'n half jaartje geduurd vele malen bellen op gezette tijden of er een plekkie was , en 1 keer niet op tijd bellen,
betekende dat je weer van voor af aan moest beginnen ken ik inkomen allemaal , dat begrijp ik dus nog wel ,
best wel moeilijk voor en junk om op tijd te bellen , maar goed hiep hiep hoera t was me gelukt,
Ik had gebeld en mocht de volgende dag komen .
Ik kwam binnen ziek van ellende natuurlijk van het afkicken !!!
Want ik had netjes niks gebruikt toen ik er heen ging maar daar gaat dit niet over.
Pring Pring op de bel , hallo ik ben Jopy zei ik toen de deur open ging , en ik kom afkicken en heb jullie hulp nodig.
Jullie weten het toch???
ff in een halletje wachten want we zijn ff bezich ??? en kreeg 10 a 4 tjes en die moest ik terwijl ik zat te wachten volschrijven met al mijn shit ,
mijn vuiligheid mijn ongeluk en ellende van de laatste jaren ..... daar kon ik nog inkomen ...
Ik dacht dat daar allemaal wijze slimme mensen naar gingen kijken dus dat zal wel nodig zijn , en kon ik nog wel begrijpen en je denkt natuurlijk
jullie WETEN t wel hoe t moet '
Dus schreef ik alles op al me ellende
DIT MET MET OP DE ACHTERGROND ,,, PLOTSELING [ geluid]
IJSELIJK GESCHREEUW EN GEGIL
Het hele huis stond echt te dreunen ,ramen en deuren trilde , te gek voor woorden t leek echt wel of er iemand geslacht werd
wat een gegil wat gewoon niet te beschrijven is , krijg nu nog de rillingen als ik er aan terug denk,
Maar goed ik dacht dat is dan de therapie waar ze het over hebben . dat was mijn enige verklaring ,
want ik zag iemand voorbij lopen en die dee alsof t de gewoonste zaak in de wereld was
die persoon moest dat toch ook gehoord hebben dat gekrijs
dus ging ik verder met mijn ellende op te schrijven van die 10 kantjes
terwijl dat gegil en gebonk maar door ging en dat duurde zo'n uur of 2 voor dat het rustig werd.
Ineens een hoop drukte op de gang ze waren klaar.
.
En ik ook met mijn verhaal.
Eindelijk ik was binnen en werd verwelkomt door bewoners ,,, met bloed doorlopen ogen van het huilen
en zwaar van hun stuk , echt helemaal verrot waren ze , dat kon ik wel zien omdat hun immers even daarvoor dat geluid geproduceerd hebben ,
Dat ijselijke gegil dat was mijn eerste aanraking met de SYNANON therapie ?????
Een groot vraag teken dat ging er zeker door me heen .
Kreeg een rondleiding , van een bewoner, met alle regels enzo
Nu is niet alles verkeerd wat ze daar doen bv goed schoon maken ElKe dag niks mis mee
s'morgens gymnastiek niks mis mee
op tijd naar bed niks mis mee
veel dysipline niks mis mee
Het gaat mij specifiek om de encounters de schreeuwgroepen alles mis mee
Ik ga verder met mijn verhaal , en pak er een voorbeeld uit
Nu zat er een jonge , aardige gozer een kop groter dan ik en best wel groot,
Geen watje in ieder geval maar verder NIKS MIS MEE ,, behalve dat die dronk ,ze enige peg.
Hij had per ongeluk opgeschreven toen hij binnen kwam
weet je nog??? die 10 kantjes A4 , want iedereen lieten ze dat doen als hij of zij binnen kwamen.
Hij had per ongeluk opgeschreven dat zijn moeder toen hij geboren werd
een postnatale depresie kreeg.
En hem dus een beetje veel in zijn poep en pis had laten liggen .
maar dat had hij van zeggen van he !!! , wist er ZELF NIKS meer van omdat die zo klein was
en hij had dat dus opgeschreven dat verhaal
en die staf leden lezen dat
en je raad het al.
En hun wisten t wel ,,,, dat was de rede van zijn drankgebruik
dat was de rede van zijn ontwrichte leven
dat was de rede van zijn scheiding
dat was de rede van t leed wat die veroorzaakt had
dat was voor eigenlijk alles zo'n beetje wel de rede
Die middag ik zal t nooit vergeten.
Wat een hel . en dit is maar een voorbeeld .
Ken je nagaan
Die middag t was weer zover
Die middag ,t ging weer gebeuren maar wat?
Die middag ,, waarvan je s"nachts al waker leg de encounter hij komt er weer aan wat gaan ze nu weer doen ??
Die middag ,,, dat je denkt ?? hun die staf leden weten het wel!!!
Die middag ,,,,, kom je immers voor hulp.
Die middag,,,,,,,,, kom je immers je leven weer op de rails zetten
Die middag,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Te triest voor worden dit is ook haast niet op te schrijven.
Ik zit er gewoon bij te bibberen.
Van onmacht .
En woede.
En weten dat het niet klopt.
Met ze alle in de groepsruimte en niet spreken alleen wachten op de staf
stil en zenuwachtig
elkaar alleen aan kijken
stil
bang
wachten op een oplossing
voor jou probleem
deur gaat open
ze komen binnen en gingen zitten
en begonnen dat van die jongen aan te kaarten , over ze , moeder
en bedachten de volgende oplossing voor hem
hij moets terug naar die wieg naar de bron van zijn "probleem"
de mede bewoners
wij dus ,dat was nog het erge er aan dat we er aan mee moesten werken
anders ken je gaan sturen ze je weg
dan doe je niet goed je best
want hun weten t wel
Wij de bewoners moesten 1 matras in de hoek schuiven met dus aan 2 kanten muren
daar ging die jongen op die best man
Die denkt jullie weten het wel
die jongen dus op dat matras
en wel zo dat hij er in de lengte op lag en alleen zijn hoofd er boven uit stak tot aan zijn schouders.
en daar over heen weer 3 matrassen dus als een soort worsten broodje stak zijn hooft er uit. .
dat was de wieg waar die zo veel in lag
de bron van zijn ellende
want hun weten het wel
toen aan de rechter en linker kant van zijn hooft ging die staf zitten zo dicht mogelijk bij zij oren
de man kreeg een blindoek om zag dus niks meer
toen twaalf mede bewoners boven op die stapel matrassen die moeten hem in die wieg houden
dus ook hun gewicht boven op hem
dat gaat hij nooit winnen
toen begon t
eerst het ene staf lid zo vuile klootzak wanneer kruip je nou eens uit die wieg
die vuile kanker hoer van je moeder liet je toch maar mooi in de strond leggen
die teef die bitch , en als de ene staf lid t ff niet meer weet
dan neemt de andere het over en gaat op de zelfde voet verder . Wat er dan met een gewoon normaal mens gebeurt
is met geen pen te beschrijven die jongen begint te vechten en te reageren die wil er uit
stak er een arm uit wij duwden hem terug
stak er een been uit hetzelfde
en maar vechten
en maar krijsen ........
en die staf maar tekeer gaan tegen die jongen.
schuim op die jongen mond
huilen gillen
en dit duurt niet 1 uur ,niet 2 uur, niet 3 uur , niet 4 uur , niet 5 uur maar gaat gewoon 6 uur door he
Heb je enig idee hoe dat er uit ziet ???
Ga er eens bij zitten
Wat doet dit met een mens.
Die jonge denkt jullie weten t wel.
Die komt voor hulp.
Die legt zijn lot in hun handen
Mijn vraag is.
Mag dit wel?
Dat is ook het probleem.
Iedereen denkt jullie weten het wel.
Zelfs de Koningin is daar op visite geweest.
Ook zij denkt jullie weten het wel.
Snapt u het nog .
Ik niet.
Ik dacht ook.
Jullie weten het wel.
Ben toen maar weer wegelopen.
Voor mij was het niks.
Ging weer Heroine gebruiken .
De shit weer in.
Ik wist t ook niet meer
Later heb ik god zij dank mijn verstand gevonden.
En ik geloof helemaal niet hihi
Ben nu 22 jaar clean.
Vandaag de dag gebeurt dit nog steeds , ik spreek mensen
die er pas uit komen .
U mag zelf beslissen goed of fout ?
mijn standpunt is duidelijk .
Ik word er dood ziek van dat het nog steeds bestaat.
60 jaar oud die therapie u mag t zelf zeggen ??????
In een tijd.
Waarin we de strijd tegen de drugs aan t verliezen zijn.
Want eigenlijk Alles is wel mis in die hulp verlening
Laat ik het zo zeggen er klopt weinig van .
mijn email
[email protected]
tel 0644224881
groetjes jopy
Doe mij een plezier .
En stuur dit door.
Naar misschien een belang hebbende.
Dank voor uw aandacht.