#1
nonna zei:Bupe ben ik bang voor, heb hele nare ervaringen met naltrexon. En volgens mij een trage stofwisseling, in de Jellinek na 6 dagen nog positief op hero terwijl ik echt niet had gebruikt.
Dus ik ben bang als ik bupe neem dat ik dan acute afkickverschijnselen krijg.
Met Naltrexon heb ik ook nare ervaringen: extreme slapeloosheid, spierpijn, gewrichtspijn, darmklachten etc. Ik heb 1x een 6-weeks implantaat "uitgedragen" en de 2e keer (4 maanden geleden) heb ik het d.m.v. een chirurgische ingreep laten verwijderen, waar ik tot op de dag van vandaag blij mee ben...
Voor Bupe hoef je echt niet bang te zijn. Behalve dat het evt. trek minder maakt of zelfs doet verdwijnen, helpt het bij veel verslaafden ook goed tegen depressies/sombere stemmingen/stemmingswisselingen.
Als je Bupe 24-36 na de laatste Meet neemt, en dus niet eerder!, heb je echt geen/zeer weinig afkickverschijnselen.
Heb je een Verslavingsarts? Vraag het hem/haar en als diegene weinig ervaring heeft met Buprenorfine, vraag dan naar een arts die dat wel heeft.
Je kan vanaf 15 of 10 mg. Meet overstappen op Bupe en vervolgens kan je in 8-10 dagen helemaal clean zijn.
Maar inderdaad: waarom niet lekker rustig aan doen? Lijkt me heel verstandig, zeker als je angst hebt voor afkicken/ overstappen op Bupe.
Ik had zo'n haast, maar die peper in mn reet zat enkel in mij
Ik vind het juist knap en getuigen van zelfinzicht als je handelt naar je angst door simpelweg voorzichtig te zijn; dan zorg je juist goed voor jezelf. Prima toch?
En positief op heroïne na 6 dagen? Bij was bleef het 9 dagen aantoonbaar, maar omdat het wél steeds minder werd, geloofden ze dat ik niet had bijgebruikt.
Als je deze link aanklikt kan je alles over Bupe vinden. Onderaan klikken op "hier" voor het volledige dossier (pdf):
http://www.vad.be/alcohol_drugs/dossiers_onderzoek/dossier_buprenorfine.html
Suc6!
