Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Nicotine en speed."
"Re: Wat is jou periode langst wakker onder pep rond de 150 uur, +- 6 dagen dus en dat doe ik NOOIT meer"
"Ik verplicht me altijd om niet meer na 3 uur te snuiven zodatk kan slapen. Maar dat lukt ook niet altijd :P"
"Ik vind speed net lekker ruiken"
"maiskorrel zei: De paar keer dat ik MDMA kristallen had likte ik meestal aan mijn vinger, dan mijn vinger in het zakje met mdma dippen en dan achter op mijn tong leggen en nog een beetje je vinger aflikken. En daarna natuurlijk een slok drinken. Klik om te vergroten... Zo doe ik het ook, als je het vanachter op je tong legt proef je er bijna niets van."
"Denk dat het niet zo erg kan tegenvallen als je met een grote groep vrienden gaat. Op de pillen vind je toch alles leuk :P"
"Wiet, alcohol (biertje of 3 maar) en speed."
"Re: Wat vind ik nou de beste drug?Rangschikke alle drugs die je 1 MDMA/XTC 2 Speed 3 Wiet/hasj 4 Alcohol 5 2C-B 6 Paddo's 7 GHB 8 Coke ..."
"Vooral de euforie en de energie"
"De speed, mdma, ghb en wiet zijn aan het nazinderen"