Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"11 - alcohol 15 - Mdma (xtc), Wiet 16 - Speed, Coke 18 - Truffels, Ghb, Lsd"
"Ik heb dat zelf ook keer gehad 1malige daarna nooit meer bij die gast gehaald zo troep was het. Maar ik heb het toen heel even in een oven gedaan."
"Puur stukken beter. Hou niet zo van die tabak nicotine shit. Inderdaad puur roken is wel wennen. wel stukken lekkerder en beter. Je proeft de wiet tenminste die lekkeren zoete smaak van haze."
"ExceptionalInsight zei: soundbass zei: Voor mij nooit meer 2 plakken veel te veel. Klik om te vergroten... Of gewoon nooit meer 20 gram met zn drieën opvreten. Holy shit, wilde je een record vestigen ofzo? Klik om te vergroten... haha hele goede tip. we hadden al keer eerder space cake gegeten met 8 gram erin uit de shop. maar daar voelde we niks van. Moet eerlijk zijn had toen ook minder gegeten. Maar nu ik toch eigen outdoor had dacht ik laten we een lekkeren sterken bakken. dat hebben we gemerkt."
"ze hebben goede gruis in de speak easy in arnhem kost 3 euro de gram is goede kwaliteit."
"daderf zei: eerst had ik altijd van 68% uit limburg toen dat dus ophield had ik zelf eens van 73% kunnen scoren vanuit eindhoven. en als ik die vergelijk met wat ik nu krijg hier in zuid limburg begin ik echt te denken dat er niks goeds te halen valt hiero. ze zeggen je wel dat het goed is maar lijkt mij niet eens 20%. hoe ervaren jullie dat? of is het echt zeldzaam hier in limburg? :P Klik om te vergroten... Het is overal slecht. Dus niet alleen in limburg het is er nog wel maar het wordt allemaal versneden."
"Alleen als ik naar een feest ga ligt er ook aan wat voor feest en hoe ik me die dag voel. Als ik echt er zin in heb 3 van 130 mg en 1 van 160voor het midden van den avond. Meestal toch 1 keer per maand. Daarna wel meteen alle reserves weer bij vullen en tijdens het feest ook veel fruit eten en water drinken."
"Het kan wel voor euro maar dan heb je ook minder m erin. Je kunt denk beste zelf beoordelen of die vriend lult ja of nee."
"Heb ik ook vaak last van maar als je eigen probeert te concentreren op het plassen komt het wel."
"Heerlijk vooral bij je eigen thuis kun je echt je eigen ding doen. Vaker gedaan is echt aan te raden. Vooral muziek produceren lukt heel goed mits je niet te veel neemt"