Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsrare trip van speed ( moeilijk uit te leggen )

rare trip van speed ( moeilijk uit te leggen )

13 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
M
Mathys_NRDLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb dit weekend speed gesnoven. Ik heb dit al vaak zat gedaan en er is nog nooit echt iets mis gegaan. Ik zat met een vriend van mij in de auto en toen hadden we al wel een paar lijntjes op. op een gegeven moment waren wij elkaar aan het vragen waarom hij dacht wat hij dacht!! :confused: en dat ging 5u door! we konden het ook echt niet ergens anders over hebben als alleen maar onze gedachten. We wouden er ook allebei mee stoppen om ergens anders aan te denken maar het kon gewoon niet! we zaten serieus vast aan 1 soort gedachten en we konden niet ergens anders over praten. ik hoop dat iemand een beetje snapt wat ik bedoel, maar zoiets raars heb ik nog nooit meegemaakt!
B
BiertjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
welcome to the speedhighway of lulkicks...
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#3
Van speed kan men soms behoorlijk neurotisch worden, tot vervelens aan toe... Dat is weer een wat minder leuke kant van het spul.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#4
Marla Singer zei:
Dat is weer een wat minder leuke kant van het spul.
Klik om te vergroten...

Ik vind het wel handig eigenlijk, zo maak ik eens dingen af :).

@ TS
Heb je ook dingen proberen te doen zodat je niet steeds in diezelfde gedachtespiraal bleef hangen?

op een gegeven moment waren wij elkaar aan het vragen waarom hij dacht wat hij dacht!!
Klik om te vergroten...
Nog nuttige antwoorden gekregen?
Het is op zich niet zo slecht om een beetje bewust te leven :P
M
Mathys_NRDLid
01-01-2024, 00:00
#5
Jaa het rare is nog dat we tegen elkaar hebben gezegd dat het raar is dat je erover nadenkt wat je denkt :P dus je hebt het wel door dat je het doet, maar dan ga je daar weer over denken snap je?:P heeel raar. en we snapten elkaar ook precies!! maar misschien waren die gesprekken van ons wel zo logisch dat je wel hetzelfde moest denken! ik snap het zelf niet eens allemaal :P laat staan dat ik dat moet uitleggen! haha
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#6
Maar vond je het erg vervelend op dat moment?
Ik ben uit mezelf altijd wel aardig obsessief bezig met gedachtes en acties van mezelf (en anderen) analyseren.
M
Mathys_NRDLid
01-01-2024, 00:00
#7
nee het grappige was wel dat we van onszelf doorhadden dat we zo dom aan het praten waren maar we konden er niet mee stoppen. We hebben geprobeerd heel ff stil te zijn maar dan werd je al helemaal gek in je hoofd omdat je je afvroeg want de ander zou denken of dat soort dingen. En we moesten soms ook super hard lachen omdat we zo dom praatte maar tog deed je het constant.
N
Nicky-grunnLid
01-01-2024, 00:00
#8
JA...van speed ga je soms veel praaten ..soms over dingen die nergens over gaan :P
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Het is wel goed om eens na te denken over waarom je denkt wat je denkt hoor. Zouden meer mensen eens moeten doen, kan volgens mij een hoop ellende schelen in de wereld.
F
FlunitrazespeedLid
01-01-2024, 00:00
#10
nuja, dat verdwijnt toch wel na een paar keer hoor (bij mij althans).. had het vroeger in het begin toen ik alleen nog maar coke nam heel erg..
Schreef zelfs alles op, ongerust datk delen uit mn zelfanalyse zou vergeten..
Maar toen alles eruit was, kwam die drang om steeds na te gaan denken over men gedachtengang niet meer terug.
Toen ik met speed begon, heb ik dat dan ook niet meer opnieuw ervaren. Met pep heb ik vooral constant de neiging om commentaar te geven op alle (meestal de onnutigste) dingen die je hoort en/of ziet op radio, tv, internet, whatever...tot je op een punt komt dat je hoofdpijn krijgt van je eigen gelul en er niets meer is om nog kritisch te bekijken...DAN ga je slapen...'s morgens ben je nog meer moe..I smell a downward spiral in the air..hmmmm...FF analysereuh... :smoke:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Haha, alle onderwerpen lijken zo oneindig interessant. Heel herkenbaar. :P
F
FlunitrazespeedLid
01-01-2024, 00:00
#12
Wacky zei:
Het is wel goed om eens na te denken over waarom je denkt wat je denkt hoor. Zouden meer mensen eens moeten doen, kan volgens mij een hoop ellende schelen in de wereld.
Klik om te vergroten...

ja..ik kom ze zelf nu iets minder vaak tegen...maar hoeveel mensen er niet rondlopen die gewoon zitten slikken en snuiven zonder er even dieper bij na te denken..voelt meteen zo marginaal aan in de omgang..no offense maar toch
s
soundbassLid
01-01-2024, 00:00
#13
is toch leuk zulke actie's heb je weer om wat over te praten :grin: vind nooit erg de domste gesprekken zijn vaak het leukst onder invloed
U
UnknownLeprechaunLid
01-01-2024, 00:00
#14
Heb het vaak dat ik net aan iets ga beginnen, afgeleid wordt door iets anders dat ik nog wou doen, en een half uur later weer denken aan dat eerste,
maar dan wordt ik weer afgeleid. En voor ik het weet zijn er uren gepasseerd en heb ik nog niets voltooid van alles dat ik wou doen.

Maar toch heb ik dan het gevoel productief bezig te zijn :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."