Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDE 2 IN 1 PLANT

DE 2 IN 1 PLANT

3 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
J
JAKHALSLid
01-01-2024, 00:00
#1
de plant is nog niet klaar maar begint al erg snel de bloei in te gaan maar voordat het topkniptijd is laat ik nog wat foto's plaatsen
s
soundbassLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ziet er goed uit :) maar snap het niet helemaal hoe je het voor mekaar krijg.
J
JAKHALSLid
01-01-2024, 00:00
#3
als je eenmaal een aantal keren wietplantjes hebt gekweekt is de verleiding groot dat je er steeds meer wilt maar jammer genoeg is de regel dat je er maar 4 mag, een oplossing ervoor zou kunnen dat je bijvoorbeeld 4 op een andere locatie zou zetten maar dat idee is al lang bekend. ik heb over mijn idee nog nooit eerder gehoord maar zal mischien wel bekend zijn,
mijn poging was een plant te kweken die een zijtak heeft die nog niet eens op een centimeter hoogte van de grond al groeit en dus net zo lange groeitijd heeft als de plant zelf, ik heb dit op een aantal manieren geprobeerd en na 3 x succes. de plant had na 4 milimeter boven de grond al een zijtak ontwikkeld die bijna net zo groot was als de plant zelf, deze tak kreeg bijna net zoveel bladeren als de plant zelf en krijgt ook 2 moedertoppen (de grootste toppen van de plant)
ik heb hier een paar foto's van het resultaat en zal binnenkort nog meer foto's laten zien.
J
JAKHALSLid
01-01-2024, 00:00
#4
vrij simpel ik heb did gedaan door al vanaf het begin van zijn groei al te bijknippen van zijn zijtakjes, en 1 tak laten zitten hij groeide toen vervolgens door in een y vorm, ik heb zoeits als dit nog nooit gezien en ben benieuwd of er iemand is die dit ook wel eens heeft gehad of een apart gevormde plant heeft. ik wil graag mensen horen dit wel eens meegemaakt heeft of zelf geprobeerd heeft. :stoned:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."