Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOnervaren: Flippen na eten spacecake

Onervaren: Flippen na eten spacecake

16 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik verplaats deze even naar de coffeeshop... :wink:
l
litmanen10Lid
01-01-2024, 00:00
#2
hallo

Ik heb gister voor het eerst spacecake (1 plakje zelf gegeten) met 6 gram wiet op. 2,5uur na het eten van de spacecake nam ik een glas bier en opeens werd ik heel misselijk en kreeg ik hoofdpijn en een droge mond. Ik had de heletijd het gevoel mijn bewustzijn te verliezen en mijn hart klopte supersnel.

Nu, 19 uur later voel ik me nog steeds kei duf. Hoofdpijn en duizelig. Mn hart klopt niet meer zo snel.

Hoelang duren die bijwerkingen nog? Vanavond heb ik een groot feest, mag ik dan daar geen alochol drinken?
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#3
spacecake ... met of zonder thc erin ?

1 hele cake ?

lekker duidelijk ben je niet, en moet je perse alcohol zuipen ?

Verslaafd ?

:wave:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Als je je goed voelt kan je veilig een biertje drinken hoor, moet je gewoon kijken hoe je je voelt. Meestal als het te zwaar uitpakt is het na een nachtje slapen allemaal weer goed. Jammer dat het je niet goed beviel, misschien toch te veel genomen?
l
litmanen10Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Excuses, 1 plakje spacecake gegeten. In de spacecake zat 6 gram wiet.

Ik had niet het gevoel er iets van te voelen dus dacht dat het wel ok was om een biertje te drinken.

Maar, het gevoel van duizeligheid en hoofdpijn, kan dat nog wel een tijd duren?
P
PatrickBatemanLid
01-01-2024, 00:00
#6
Doet me denken aan die keer dat wij een spacecake hadden gebakken, en de grootste zoetekauw van het stel nog voor het eten van de cake vrolijk de kom met beslag uitlepelde. Hij had zoiets van 'ja, dat trek ik wel'. Het viel hem ook vrij zwaar.. :tearsofjoy:
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#7
Volgens mij kan het geen kwaad om bier te drinken met spacecake. Let wel op, dat door het bier de maag en darmen worden gestimuleerd. en de stoffen extra snel worden opgenomen (je moet vaker pissen door bier)

Bij alcohol en THC geld wel. 1+1=3

ze versterken elkaars werking.
l
litmanen10Lid
01-01-2024, 00:00
#8
ik heb nog wel de hele dag een duf gevoel, beetje duizeligheid ofzo.. Maar ik ga zo rustig proberen een biertje te drinken en dan voel ik vrij snel aan of het wel of niet gaat hoop ik
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#9
litmanen10 zei:
ik heb nog wel de hele dag een duf gevoel, beetje duizeligheid ofzo.. Maar ik ga zo rustig proberen een biertje te drinken en dan voel ik vrij snel aan of het wel of niet gaat hoop ik
Klik om te vergroten...

Beter rust je even uit ipv je nog meer gaan dempen.
l
litmanen10Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik heb gisteravond geen alcohol op. Voelde me nog niet helemaal lekker en durfde het niet. Nu heb ik geen hoofdpijn of duizeligheid, maar wel het gevoel dat mn hart nog steeds sneller klopt en af en toe wat pijn geeft. Maar misschien is het meer de angst dan dat het daadwerkelijk iets is met mijn hart.. Kunnen hartkloppingen immers nog in lichte mate terug komen?
s
soundbassLid
01-01-2024, 00:00
#11
spacecake nooit meer.
Ik had samen met 2 vrienden een cake gebakken.
We hadden van 20 gram wiet boter getrokken (Eigen outdoor) en daar de cake van gebakken.
Met ze 3 2 plakjes genomen. Zo na een half uur sloeg die in als een bom. Na 3 kwartier begon een vriend van me te kotsen. Die was goed ziek. De andere was te duizelig en was gaan douche. Ik ben toen ook erg duizelig geworden en zag allemaal vage dingen. Ik heb die nacht erg goed geslapen. We hadden nog een flink stuk cake over die hebben we maar aan vrienden uitgedeeld. Ieder een plak hebben ze een leuke dag van gehad.
Voor mij nooit meer 2 plakken veel te veel.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#12
soundbass zei:
Voor mij nooit meer 2 plakken veel te veel.
Klik om te vergroten...
Of gewoon nooit meer 20 gram met zn drieën opvreten. Holy shit, wilde je een record vestigen ofzo?
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#13
Een ervaren blower zou ongeveer 2 gram wiet pp, in de wietboter voor de cake doen, zeg maar.
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#14
Met mijn eerste keer space cake had ik een dikke bad trip...
s
sjaak herremansLid
01-01-2024, 00:00
#15
ja spacecake kan soms best hard aankomen, ook niet aan te raden je vreetkick te zetten op de resterende plakjes :wink:

Maar als je beetje hard gaat, gewoon rustig wat drinken en uitchillen, is nog nooit iemand overleden aan een plakje cake lijkt mij :)
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#16
Moet zeggen dat ik er ook wisselende ervaringen mee heb.. de ene keer at ik 4-5 goeie plakjes vrij sterke cake op en vond ik het allemaal prachtig... en de andere keer werd ik kotsmisselijk van 1 plakje. Ik bak liever met hasj from now on, schommelt tenminste niet zo :grin:
s
soundbassLid
01-01-2024, 00:00
#17
ExceptionalInsight zei:
soundbass zei:
Voor mij nooit meer 2 plakken veel te veel.
Klik om te vergroten...
Of gewoon nooit meer 20 gram met zn drieën opvreten. Holy shit, wilde je een record vestigen ofzo?
Klik om te vergroten...
haha hele goede tip. we hadden al keer eerder space cake gegeten met 8 gram erin uit de shop. maar daar voelde we niks van. Moet eerlijk zijn had toen ook minder gegeten.
Maar nu ik toch eigen outdoor had dacht ik laten we een lekkeren sterken bakken. dat hebben we gemerkt. :kots: :tearsofjoy: :tearsofjoy:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."