#1
Ik verplaats deze even naar de coffeeshop... ![:wink:]()

litmanen10 zei:ik heb nog wel de hele dag een duf gevoel, beetje duizeligheid ofzo.. Maar ik ga zo rustig proberen een biertje te drinken en dan voel ik vrij snel aan of het wel of niet gaat hoop ik
Of gewoon nooit meer 20 gram met zn drieën opvreten. Holy shit, wilde je een record vestigen ofzo?soundbass zei:Voor mij nooit meer 2 plakken veel te veel.
haha hele goede tip. we hadden al keer eerder space cake gegeten met 8 gram erin uit de shop. maar daar voelde we niks van. Moet eerlijk zijn had toen ook minder gegeten.ExceptionalInsight zei:Of gewoon nooit meer 20 gram met zn drieën opvreten. Holy shit, wilde je een record vestigen ofzo?soundbass zei:Voor mij nooit meer 2 plakken veel te veel.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."