Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik ben een keer in het ziekenhuis beland door onder anderen tequila en andere hele sterke dranken mijn maag moest toen leeggepompt worden neit echt een pretje maarja wel van geleerd ik ken mijn grenzen nu"
"ik ben seker ook lid aseks is ook veeeel guller als je drank op heb en als et niet gul is geef je gwn de drank de schuld"
"hallo wat voor josti ben je dan?! je gaat toch niet het sap van de goden door de toitelpot raussen? ja nee niet ja"
"gewoon een heel sakje joh nie moeilijk doen"
"gratwiet ik kweek et gwn zelf"
"baarsjesbewoner zei: weet iemand trouwens de prijs van die groene hasj??? dat is ongeveer het beste wat je kan krijgen hoorde ik Klik om te vergroten... ja 3 miljoen euro"
"na 15 flessen absint ben ik wel een beetje aangeschoten ja"
"ja ik ben ook aan het minderen met wiet en het gaat heel goed kan ik iedereen aanraden"
"meer drinke ik had dat probleem eerst ook maar ik greep naar de fles en nu is het over"