Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Je kan keta toch gewoon onderhuids injecteren netals insuline? Ook kan je het in je aders spuiten, maar daar moet je inderdaad erg voorzichtig mee zijn. Afijn, wou zelf ook wel eens keta onderhuids spuiten, maar als ik nu lees dat dit echt in je spierweefsel moet begin ik toch te twijfelen.."
"weet je zeker dat ze niet vermengd hebben met speed ofzo? Van speed krijg je indd trekjes in de kaaken, bij wit heb ik dat nog nooit gehad.."
"hmm, ok tja zal wel. vindt sos niet zoveel aan, merk er bijna niet van, en nee is geen slechte sos. beter uitkoken en roken, maar ja, dat doe ik maar 1x in de 10 jaar."
"caninus zei: snel testen doe je als volgt: reageerbuis--> 2,4 gram speed erin (eigenlijk zou hij dan al droog moeten zijn, maar ik geloof niet dat dit echt veel uitmaakt, voor mij tenminste.--> 2,4 gram gootsteenontstopper erbij doen. (belangrijk: tot op heden heb ik alleen huismerk ontstopper gezien van het kruidvat die de juiste samenstelling had nl 100% natrium..........ide. --> centimeter of 5 water erbij--> schudden met duim op reageerbuis (af en toe er af halen zodat de druk eraf is. --> als alles goed is gegaan dan komt er bij fatsoenlijk materiaal een laagje olie op drijven. Indien dit een halve centimer is of meer (mij direkt een bericht sturen). sommige mensen beweren dat 1 mm olie gelijk is met 10% amfetamine. Mijn ervaring is dat tot 3 mm dit inderdaad bleek te kloppen met de testuitslag. (op het moment mag ik in mijn handen klappen als ik iets tegenkom van 40 %, door testuitslag gebleken dan, niet mijn test met mm's aflezen) Klik om te vergroten... Nou, eerste test die ik hier doe met 7% zuiver, 47% caf reageert erg vreemd in het buisje. Heb nu een gele drap.. 2e test, ligt nog bij testcentrum, uitslag a.s vrijdag. zou minimaal 50% moeten zijn (dat horen we vaker).. afijn, speed lost niet echt op, blijft aan de zijkant plakken van het buisje hoe hard ik ook schud. kleur blijft wel wit."
"TIP: niet te veel gebruiken en tijdig stoppen met nieuwe dosis. Afijn, mocht dat niet werken, denk voortaan als je snoeihard gaat dat je zeker straks of later niet kan slapen, vaak donder ik dan binnen 30 minuten in slaap. Tja, klinkt raar, maar elke keer waneer ik denk, nou zou best kunnen slapen moet ik de hele nacht, ochtend, middag of avond (afhankelijk welk tijdstip ik naar bed wil) de hele tijd plafon staar dienst te draaien."
"Jemig, ik ben al zeker anderhalve dag niet geil.. opmerkelijk.."
"Fidge zei: snaaps zei: Sublimo zei: Maar pas op het moment dat ik bewust de controle liet gaan werd het pas echt intens..... Klik om te vergroten... Klik om te vergroten... Klik om te vergroten... Dat klopt, dit is dan ook 1 van de redenen waarom zo veel mensen de K-Hole niet kunnen bereiken, je moet jezelf wel kunnen laten gaan. Zelfde plek, zelfde mood, zelfe achtergrond muziek kan je indd terug brengen naar de zelfde plek."
"Ik heb laats 200mg afgewogen en deze opgelost in heet water. Wonder boven wonder werkte dit aanzienlijk goed, beter dan ik verwacht had. Wel merkte ik dat het iets langer duurde voordat het werkte, ik zei net tegen een vriend, nou voel niks.. Maar juist op dat moment begon de K te werken, ben vervolgens de khole in gegaan en deze was ook zeker de moeite waard, niet mild met gewoon erg diep, had ik niet verwacht. Nog meer mensen ervaring met keta oplossen in warm water en deze hierna opdrinken?"
"Sublimo zei: Met ketamine kan ik niets sturen. Ik laat alles gewoon over mij heen komen. Klik om te vergroten... Ben het daar niet mee eens, je omgeving speelt een behoorlijke rol alwaar je trip naar toe gaat en hoe deze trip verloopt. Verder heb ik toch wel het idee dat ik de trip klein beetje kan sturen, als is dit inderdaad erg moeilijk. Zelf heb ik experimenten gedaan de K-Hole in te gaan met verschillende muziek soorten op de achtergrond, ook zonder muziek. Zonder muziek levert mij een zeer relexte trip op, ik kom op plaatsen en ik mag er blijven rondkijken en reis daarna verder. Maar met bijvoorbeeld dark psy muziek kan de trip een beetje onaangenaam gaan worden, niets is zeker, je weet niet welke kant je opgaat, en als je denkt het eindstation te hebben gehaald begint de hele riddel weer van voor af aan,.. Zo heb ik meer ervaringen, maar vermeld dat een andere keer wel"
"Ik vindt het heerlijk! Eerst GHb, daarna een beetje Keta, tering snappen er helemaal niks meer van, lol."