Sublimo zei:
Met ketamine kan ik niets sturen. Ik laat alles gewoon over mij heen komen.
Ben het daar niet mee eens, je omgeving speelt een behoorlijke rol alwaar je trip naar toe gaat en hoe deze trip verloopt.
Verder heb ik toch wel het idee dat ik de trip klein beetje kan sturen, als is dit inderdaad erg moeilijk.
Zelf heb ik experimenten gedaan de K-Hole in te gaan met verschillende muziek soorten op de achtergrond, ook zonder muziek.
Zonder muziek levert mij een zeer relexte trip op, ik kom op plaatsen en ik mag er blijven rondkijken en reis daarna verder.
Maar met bijvoorbeeld dark psy muziek kan de trip een beetje onaangenaam gaan worden, niets is zeker, je weet niet welke kant je opgaat, en als je denkt het eindstation te hebben gehaald begint de hele riddel weer van voor af aan,..
Zo heb ik meer ervaringen, maar vermeld dat een andere keer wel