Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKetatrip, steeds naar ze zelfde plek??

Ketatrip, steeds naar ze zelfde plek??

7 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
s
snaapsLid
01-01-2024, 00:00
#1
Fidge zei:
snaaps zei:
Sublimo zei:
Maar pas op het moment dat ik bewust de controle liet gaan werd het pas echt intens.....
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

Dat klopt, dit is dan ook 1 van de redenen waarom zo veel mensen de K-Hole niet kunnen bereiken, je moet jezelf wel kunnen laten gaan.

Zelfde plek, zelfde mood, zelfe achtergrond muziek kan je indd terug brengen naar de zelfde plek.
F
FidgeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoi allemaal.

Ik parkeer deze vraag maar bij ketamine, omdat dat het tripmiddel is wat ik gebruikte. Keren jullie wel eens terug in de trip naar waar de vorige trip ophield, kunnen jullie daarin sturen. Mijn laatste trip was zo heftig dat ik terug wil/moet om dingen af te maken heb ik het idee/gevoel. Ik heb het idee dat het herbeleven van de trip alles in ieder geval wat makkelijk te plaatsen maakt.....

groetjes
Fidge
F
FidgeLid
01-01-2024, 00:00
#3
W.F.L. zei:
Deze plek is beter bekend als Outer Space :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Ja, ben ik zaterdag geweest in mijn slaapkamer-cabrio en weet de weg nog. vanuit het huis rechts en dan een boog naar links dan vol gas de ruimte in. Dat was het begin van de trip, ik heb nog naar je gezwaait, boven Antwerpen maar je zeg me niet. Ik ging oook zoooo snel....
s
snaapsLid
01-01-2024, 00:00
#4
Sublimo zei:
Met ketamine kan ik niets sturen. Ik laat alles gewoon over mij heen komen.
Klik om te vergroten...
Ben het daar niet mee eens, je omgeving speelt een behoorlijke rol alwaar je trip naar toe gaat en hoe deze trip verloopt.
Verder heb ik toch wel het idee dat ik de trip klein beetje kan sturen, als is dit inderdaad erg moeilijk.

Zelf heb ik experimenten gedaan de K-Hole in te gaan met verschillende muziek soorten op de achtergrond, ook zonder muziek.
Zonder muziek levert mij een zeer relexte trip op, ik kom op plaatsen en ik mag er blijven rondkijken en reis daarna verder.
Maar met bijvoorbeeld dark psy muziek kan de trip een beetje onaangenaam gaan worden, niets is zeker, je weet niet welke kant je opgaat, en als je denkt het eindstation te hebben gehaald begint de hele riddel weer van voor af aan,..

Zo heb ik meer ervaringen, maar vermeld dat een andere keer wel
F
FidgeLid
01-01-2024, 00:00
#5
snaaps zei:
Sublimo zei:
Met ketamine kan ik niets sturen. Ik laat alles gewoon over mij heen komen.
Klik om te vergroten...
Ben het daar niet mee eens, je omgeving speelt een behoorlijke rol alwaar je trip naar toe gaat en hoe deze trip verloopt.
Verder heb ik toch wel het idee dat ik de trip klein beetje kan sturen, als is dit inderdaad erg moeilijk.

Zelf heb ik experimenten gedaan de K-Hole in te gaan met verschillende muziek soorten op de achtergrond, ook zonder muziek.
Zonder muziek levert mij een zeer relexte trip op, ik kom op plaatsen en ik mag er blijven rondkijken en reis daarna verder.
Maar met bijvoorbeeld dark psy muziek kan de trip een beetje onaangenaam gaan worden, niets is zeker, je weet niet welke kant je opgaat, en als je denkt het eindstation te hebben gehaald begint de hele riddel weer van voor af aan,..

Zo heb ik meer ervaringen, maar vermeld dat een andere keer wel
Klik om te vergroten...

Ik had het idee ook nog actief in te kunnen grijpen, hoewel ik heel erg diep in die trip zat. Over mijn lichaam was ik alle controle kwijt, kon niet meer bewegen en zag of hoorde niets meer, alleen de trip en ik waarin ik nog steeds kon beslissen waar we heen gingen. Maar pas op het moment dat ik bewust de controle liet gaan werd het pas echt intens.....
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#6
Misschien helpt het om de trip op precies dezelfde plaats te doen op ongeveer hetzelfde tijdstip(en dezelfde mood :wink:)
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#7
Met ketamine kan ik niets sturen. Ik laat alles gewoon over mij heen komen.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Deze plek is beter bekend als Outer Space :mrgreen:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."