me een waterpijpke doen wij da ook wel ja,of me een echte crackpijp mor wou gewoon weten hoe ge da zelf maakt me een fleske, kben nogal nen doe-het-zelf-er
#2
klein beetje info vragen,
kan iemand is een tekening maken voor een zelfgemaakte crackpijp aub
is da veel verschil van een base pijp van een plasieke fles make?
want ik heb alleen nog maar van die glaze crackpijpen gezien, nog nooit een zelfgemaakte
#3
gewoon zelfde als een een wietpijp
#4
je kan ook een blikje gebruiken, die een beetje doorbuigen en indeuken en er een gat inmaken. Lijkt me een goedkope oplossing...
#5
aaaah zo,
ja kzen presies nogal traag van begrip vandaag, van een blikske gewoon etzelfde make als een waterpijp ja logisch gezien wel ja, zover haddek nog ni nagedacht
#6
een pijpje waar je wiet me rookt ongeveer 6a7 cl lang met een klein kokertje op van ongeveer 1.5cm doorsnee met een netje in, zo'n pijpje van metaal zo, die zijn ideaal en kosten nie veel, ma best 2 netjes inlegge... en as van sigaretje erop, dan sos
#7
ik gebruik een wiet pijpje (basepijp)
maar sommige gebruiken een glazen pijpje (crackpijp)
blikje zelden maar is wel te doen en makkelijk en goedkoop.
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.