Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoeveel betalen jullie ervoor?

Hoeveel betalen jullie ervoor?

7 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
s
stuikerkenLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik denk dat hier nog geen topic van bestaat, zoja verwijder hem dan maar weer. :grin:
In het cocaine gedeelte is er ook zo een topic, en ik dacht zo bij mezelf waarom maak ik er ook geen in het opiaten gedeelte. :grin:

Hier in de buurt waar ik woon kost heroine 30-40 euro voor 1 gram, en dat is gwn weg onbetaalbaar als je iedere dag gebruikt.
Ik zelf ga altijd naar Gent of Antwerpen om een gram of 5 en daar betaal ik 20 euro voor een gram heroine van zeer goeie kwaliteit.
En jullie?
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#2
In mijn stakkerstijd was het een 10tje voor een bolletje. En dan gooide je dat in z´n geheel op een folietje en branden maar. Hoeveel er in zo´n bolletje zat... nog nooit bij nagedacht... In die scene haalde je geen hele gram in 1 keer, maar liep je 10 keer terug voor een nieuw bolletje.. :rolleyes:
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#3
Lana zei:
In mijn stakkerstijd was het een 10tje voor een bolletje. En dan gooide je dat in z´n geheel op een folietje en branden maar. Hoeveel er in zo´n bolletje zat... nog nooit bij nagedacht... In die scene haalde je geen hele gram in 1 keer, maar liep je 10 keer terug voor een nieuw bolletje.. :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Precies
n
needlefreakLid
01-01-2024, 00:00
#4
Bij ons vragen ze 40 euro voor een grammetje (als het al een volle gram is?) en dan moet je nog opletten dat het niet vol mix zit. Maar ondertussen weet ik wel waar ik moet zijn voor goeie dope. :mrgreen:
Het beste is nog altijd grotere hoeveelheden kopen. Dan betaal ik tussen de 10 en 20 euro/gram.
s
skunkyLid
01-01-2024, 00:00
#5
20eur voor 1.0 in antw
j
jajaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Heb ooit nog 225 Hfl betaald voor 'n grammetje.
En dan beklaag jij je over 30-40 Euri?

Je moet 't sowieso niet dagelijks gaan gebruiken...
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik betaal geen geld voor heroïne.
s
stuikerkenLid
01-01-2024, 00:00
#8
10tje= Bolletje ten waarde van 10 euro eh?
Hier in de buurt is het 0.25 gram en dat is idd een druppel.
In de Grote steden zoals Antwerpen heb ik voor 10 euro een halve gram.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."