Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"als ik harde hasj heb verpoeier ik t meestal en strooi t over n joint.. gewoon je hasj in n leeg zakkie en dan met de onderkant van n aanstekr erop tikken op een tafel ofzo vind t zon gekut dat met n vuurtje zachtmaken.. .."
"ong. 1,5 gr in de week. en daarvan dan de helft in t weekend en de helft doordeweeks, elke dag een lijntje ongeveer.. moet erg vroeg op en dan gebruik het om "wakker te worden". onder invloed vind ik mijn werk leuker en gaat de tijd sneller.. eet wel gewoon zoals normaal.. vraag me of het dan erg schadelijk is.."
"don't"
"Die effecten van speed en coke die jij beschrijft klinken voor mij als de effecten van die drugs. ( niet kunnen slapen, geen hongergevoel, veel praten, gefocust zijn) Ik weet niet wat je verwacht van euforie, maar ik vind dat het meer een soort tevreden gevoel is icm de effecten die jij noemt. Het MDMA gevoel hoort wel echt euforisch te zijn, echt een intens gevoel van geluk."
"Intressant topic, heel herkenbaar. Ben zelf nu zo'n 4 maanden helemaal gestopt met speed, In de 6 maaanden daarvoor met vallen en opstaan afgebouwd, na een ruim een jaar dagelijks gebruik. Eigenlijk waren mijn extremen sociale angsten mijn reden om te stoppen, het ging op het hoogtepunt (van gebruik) echt heel ver, zoals omlopen op mijn werk zodat ik bepaalde personen niet tegen zou komen, doen alsof ik sliep tijdens de rit naar mijn werk om zo maar niet met mijn colllega te hoeven praten. Nu gaat het een stuk beter, Ik ga situaties niet echt meer uit de weg maar ben wel veel te veel bezig met hoe ik overkom, wat andere mensen denken. Ook heb ik moeite mezelf te mengen in gesprekkken, Heb weleens het gevoel dat mijn gedachten stilstaan op dat soort momenten, Denk dat dit wel door speed komt, dat mn hersens nu gewoon "lui" zijn geworden, na al die door speed veroorzaakte gedachten en ideeen. Hoop dat dit wel hersteld na verloop van tijd. Heb ook een hele tijd geloofd dat ik de schade die ik heb aangericht met speed tegen kon gaan met kalmeringsmiddelen, zoals benzo's, dit leek de oplossing, het medicijn tegen angst veroorzaakt door speed. tot de ontwenning, toen werd het alleen maar weer erger. Ben benieuwd wat het komende jaar me gaat brengen, het is voor mij nog te vroeg om te speculeren over blijvende schade. Ik slik ook ook supplementen zoals Tyrosine Piracetam enz in de hoop dat dit helpt bij herstel.. Heeft iemand nog goede tips om eventuele schade sneller te herstellen door bijv. supplementen?"
"Hmm. beetje rondtouren in de auto blowend met wat vrienden.. naar het bos rijden daar een jointje roken.. PC vind ik dan superchill, voor macromedia flash of paintshop vind ik dan erg intressant, heb dan super veel ideeen. en ja gewoon tv kijken. dingen worden allemaal wel leuker met speed op"
"IW. zei: speed & xtc. Klik om te vergroten... Hersenschade"
"MXE is echt de shit! voorzichtig doseren idd, ondanks dat je t snuif is t na 30 min tot 60 min pas op zijn hoogtepunt, je bent gauw geneigd om bij te nemen.."
"no_obkiller zei: MXE a.k.a naphyrone/NRG-3 (dat is de naam waaronder het mij verkocht is) Leip spul, mee oppassen. Redosen is erg riskant inderdaad omdat je niet doorhebt hoe potent dit is. Ik heb dus teveel genomen en heb het geweten ook. Een dissociatie tot in den extremen, blauwe plekken op mijn knieen en ellebogen, black-outs, noem maar op. Dat mijn handen van plastic waren en mijn gezicht van rubber (qua gevoel) was gewoon eng. En het idee van 'het is al 6 uur verder en nog steeds niet wordt het minder het lijkt juist erger te worden' was ook eng gewoon. ALs het je wordt verkocht als een 'mephedrone die wat langer duurt' of een soort mix tussen speed en paddo's', niet geloven. Dit spul is zeer potent, en zeer angstanjagend wanneer je niet weet wat er komen gaat. Ik zou aanraden een redelijke sniff te nemen en de rest daarna door te plee te spoelen want je gaat geheid redosen. Of je neemt mijn advies ter harte en hebt een ijzeren dicipline. Voor mij IIG NOOIT meer (ik heb wel aan een stuk door fifa 2009 uitsgespeeld in een soort onopgemerkte verstandsverbijstering, dat dan weer wel , maar mijn vingers waren helemaal verkrampt ZO LANG heb ik de controler vast gehouden) De totale duur van mijn trip was tegen de 20 uur! (onthoud, ik heb web dus wel teveel genomen he!) Klik om te vergroten... Dit slaat echt helemaal nergens op! van begin tot eind!"
"ik moest hardop lachen in mn eentje.."