Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDiazepam once a week, ervaringen?

Diazepam once a week, ervaringen?

3 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#1
Heb het een lange tijd 1x in de week gedaan, totaal geen ontwenning. Wel wat tollerantie. Ik nam dan meestal 10mg.

Je hoeft in ieder geval niet bang te zijn voor een lichamelijke verslaving als je het daarbij houdt.
s
sjoerd101Lid
01-01-2024, 00:00
#2
gebruik het om te chillen en uiteindelijk te slapen na speed. dan heb je wel wat meer nodig dan 10mg..
En doe dit al een aantal maanden zo alleen voorheen met oxa, toen een periode met lora, toen n periode met xanax dus heb ook al n behoorlijke tolerantie ook denk ik.

maandag en dinsdag is het effect van de valium nog steeds voelbaar trouwens, dit is eigenlijk ideaal voor de hard feelings die speed me soms geven op de maandag en dinsdag.
Ik ga kijken hoe lang dit goed gaat en laat het jullie dan ook wel weer weten, handig voor de volgende met deze vraag.
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#3
1x en de week wordt 2x enzovoorts. Waarom gebruik je 30 a 40. Doseer gewoon lager, dat werkt ook gewoon goed als je niet meer milligrammen gewend ben.
s
sjoerd101Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Bij behoefte aan slaapmiddelen in het weekend en gebrek aan kortwerkende benzo's gebruik ik momenteel diazepam om te slapen na speed in t weekend..

Dit is dus 1 dag in het weekend waarop ik ongeveer 30 a 40 mg gebruik.
nu heb ik al slechte ervaringen met benzo verslaving en dus ontwenning en wil dit graag voorkomen..

Ik weet dat de halfwaardetijd van het actieve metaboliet van diazepam (desmethyldiazepam) 100 tot 200 uur is, dus in theorie ben ik continu onder invloed.

Maar ontstaat in de praktijk ook lichamelijke verslaving? heeft iemand ervaring met wekelijks gebruik van diazepam?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."