#1
Hallo mede drugsforum bezoekers.
Ik gebruik inmiddels bijna 2 jaar slaapmiddelen waarvan zeker 1 jaar nitrazepam.
1 A 2 keer per week, om het ritme te doorbreken![:)]()
Begonnen met 1, later 2, inmiddels heb ik er 3 of 4 + zeker 1 a 2 biertjes nodig om in slaap te vallen.
Ik ben een dun mannetje, en bij 4 stuks ben ik de volgende dag ook meestal erg trillerig, dit kan niet gezond zijn.
Heeft iemand tips?
Moet ik om een sterker middel vragen waarbij de normale dosering werkt zoals diazepam of flunitrazepam? Ik weet het niet hoor dat lichaams-verlammende effect heb ik ook niet echt nodig eigenlijk, en werkt misschien alleen verslaving in de hand.
De Z-drugs wil ik eigenlijk ook niet vanwege kans op slaapwandelen etc(in mn jeugd deed ik dat ook weleens, slaap al heel mn leven wat weinig)en anti psychotica staat me ook totaal niet aan.
Anti histamine daarentegen heb ik geen ervaring mee.
Heeft iemand tips of zelf een soort gelijke ervaring?
Ik gebruik inmiddels bijna 2 jaar slaapmiddelen waarvan zeker 1 jaar nitrazepam.
1 A 2 keer per week, om het ritme te doorbreken
Begonnen met 1, later 2, inmiddels heb ik er 3 of 4 + zeker 1 a 2 biertjes nodig om in slaap te vallen.
Ik ben een dun mannetje, en bij 4 stuks ben ik de volgende dag ook meestal erg trillerig, dit kan niet gezond zijn.
Heeft iemand tips?
Moet ik om een sterker middel vragen waarbij de normale dosering werkt zoals diazepam of flunitrazepam? Ik weet het niet hoor dat lichaams-verlammende effect heb ik ook niet echt nodig eigenlijk, en werkt misschien alleen verslaving in de hand.
De Z-drugs wil ik eigenlijk ook niet vanwege kans op slaapwandelen etc(in mn jeugd deed ik dat ook weleens, slaap al heel mn leven wat weinig)en anti psychotica staat me ook totaal niet aan.
Anti histamine daarentegen heb ik geen ervaring mee.
Heeft iemand tips of zelf een soort gelijke ervaring?
