Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRitalin + flurazepam

Ritalin + flurazepam

5 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
T
ToastsLid
01-01-2024, 00:00
Eerst even héél kort wat info die ik relevant vind. Zal het zo kort mogelijk samenvatten zodat je geen uur bezig bent met lezen. :grin:

Heb ADD
Blow al 4 jaar (dagelijks min. 4 joints)

Ben daarbij 3 jaar zwaar verslaafd geweest aan speed (1G/dag), ik blowde toen ook evenveel als voordien. Ben daar inmiddels mee "gestopt" (1x/maand max is voor mij gestopt)

Heb daarna tijdje ritalin gebruikt op voorschrift en onder toezicht maar (mss door die speed?) ervaardde ik de negatieve bijwerkingen die ik ook bij speed had te hard. Vooral last van pijnlijke spieren (vooral in rug) en de bekende "pepparanoia", zeker als ik combineerde met wiet. (die paranoia kan je natuurlijk niet vergelijken met de para die je krijgt van 5 slapeloze nachten op de pep)
Voor de concentratie werkt het echter wel enorm goed, ik ben TOTAAL niet snel afgeleid na het slikken van een ritalin, terwijl ik anders binnen de 5min uit het raam zit te staren.

Nu neem ik soms als ik grote hoeveelheden leerstof moet verwerken nog rilatin, en dit werkt zoals ik al zei wel.. Maar die onaangename effecten blijven. Daarbovenop wordt ik van ritalin enorm lusteloos en heb ik nergens nog zin in, wat bij pep nooit het geval was. Zeker wanneer ik dan ga blowen voel ik me net een plant. (Blow dan pas na het studeren, maar ja die ritalin zit dan nog wel in mn systeem.. En ik kan het blowen niet laten.)

Nu dacht ik , zou het mogelijk zijn dat ik door een flurazepam te slikken deze negatieve effecten teniet kan doen? Of zou ik daarmee ook de concentratie van de ritalin tenietdoen?

Korte versie: Valt dit efficient te combineren?

Ga ook binnekort dex proberen te krijgen om dat eens te proberen (niet voor recreatief gebruik maar puur voor concentratie. maw in lage dosis) Zien of dat tenminste al die lusteloosheid verhelpt. Ben ook van plan ze alleen te slikken juist voor ik begin te studeren.

Alvast bedankt

Grtz :stoned:
s
sjoerd101Lid
Een lekkere combinatie is het zeker, wat de negatieve effecten van ritalin zeker tenietdoet.
Maar dit geld absoluut ook voor het leervermogen, ik denk zelfs dat je met de combinatie nog slechter kunt leren als zonder ritalin.
Benzo's hebben een erg negatief effect op geheugen en leervermogen.
P
PammerLid
Dexamfetamine kan eventueel een oplossing bieden maar deze 2 combineren is echt geen goed idee ben ik van overtuigd.
Er zijn nog andere middelen dan dexamfetamine en rilatine dus die kan je ook nog eens proben, zoals modafil.
T
ToastsLid
Pammer zei:
Dexamfetamine kan eventueel een oplossing bieden maar deze 2 combineren is echt geen goed idee ben ik van overtuigd.
Er zijn nog andere middelen dan dexamfetamine en rilatine dus die kan je ook nog eens proben, zoals modafil.
Klik om te vergroten...

Zoals ik al zei in een ander topic werkt pep voor mij. Heb het lang genoeg misbruikt, maar dat was ongecontroleerd, in veel te grote dosissen en liep uit de hand.

Met wat geluk heb ik midden volgende week dex ipv ritalin. Deze zal ik dan gecontroleerd en in juiste hoeveelheden gebruiken. Enkel om te studeren. (Want verder heb ik toch een afkeer van pep gekregen, m'n neus is nog altijd niet hersteld)

Ik had gewoon weer (voor het eerst in lange tijd) eens wat ritalin genomen deze middag om te studeren. Heb toch een flinke 3u gestudeerd ( wow ! ) maar voelde me toch ook wel weer wat rot erdoor.

Vandaar dat ik deze topic maakte. Heb gewoon nog wat flura's en vroeg me af of die konden helpen. :stoned:

Heb er na het studeren wel een genomen , en het hielp. Concentratie was ook wel weer zoek :mrgreen:
P
PammerLid
Gebruik de flurazepammetjes voor het slapengaan. Niet combineren.

Verder nog succes :)
Y
YawningManLid
sjoerd101 zei:
Een lekkere combinatie is het zeker, wat de negatieve effecten van ritalin zeker tenietdoet.
Maar dit geld absoluut ook voor het leervermogen, ik denk zelfs dat je met de combinatie nog slechter kunt leren als zonder ritalin.
Benzo's hebben een erg negatief effect op geheugen en leervermogen.
Klik om te vergroten...
Dit. Benzo's kunnen schadeloos gecombineerd worden met ADHD en ADD medicatie, dus ook ritalin. En het zal ook zeker, zoals je zelf al hebt geconstateerd, de vervelende bijwerkingen voor een groot deel de kop in drukken. Echter gaan je cognitieve vermogens ontzettend achteruit. Ik kan me wel concentreren met benzo's maar ik onthoudt niets. Dus voor het leren.. no go :sunglasses:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."