#1
Eerst even héél kort wat info die ik relevant vind. Zal het zo kort mogelijk samenvatten zodat je geen uur bezig bent met lezen.
Heb ADD
Blow al 4 jaar (dagelijks min. 4 joints)
Ben daarbij 3 jaar zwaar verslaafd geweest aan speed (1G/dag), ik blowde toen ook evenveel als voordien. Ben daar inmiddels mee "gestopt" (1x/maand max is voor mij gestopt)
Heb daarna tijdje ritalin gebruikt op voorschrift en onder toezicht maar (mss door die speed?) ervaardde ik de negatieve bijwerkingen die ik ook bij speed had te hard. Vooral last van pijnlijke spieren (vooral in rug) en de bekende "pepparanoia", zeker als ik combineerde met wiet. (die paranoia kan je natuurlijk niet vergelijken met de para die je krijgt van 5 slapeloze nachten op de pep)
Voor de concentratie werkt het echter wel enorm goed, ik ben TOTAAL niet snel afgeleid na het slikken van een ritalin, terwijl ik anders binnen de 5min uit het raam zit te staren.
Nu neem ik soms als ik grote hoeveelheden leerstof moet verwerken nog rilatin, en dit werkt zoals ik al zei wel.. Maar die onaangename effecten blijven. Daarbovenop wordt ik van ritalin enorm lusteloos en heb ik nergens nog zin in, wat bij pep nooit het geval was. Zeker wanneer ik dan ga blowen voel ik me net een plant. (Blow dan pas na het studeren, maar ja die ritalin zit dan nog wel in mn systeem.. En ik kan het blowen niet laten.)
Nu dacht ik , zou het mogelijk zijn dat ik door een flurazepam te slikken deze negatieve effecten teniet kan doen? Of zou ik daarmee ook de concentratie van de ritalin tenietdoen?
Korte versie: Valt dit efficient te combineren?
Ga ook binnekort dex proberen te krijgen om dat eens te proberen (niet voor recreatief gebruik maar puur voor concentratie. maw in lage dosis) Zien of dat tenminste al die lusteloosheid verhelpt. Ben ook van plan ze alleen te slikken juist voor ik begin te studeren.
Alvast bedankt
Grtz
Heb ADD
Blow al 4 jaar (dagelijks min. 4 joints)
Ben daarbij 3 jaar zwaar verslaafd geweest aan speed (1G/dag), ik blowde toen ook evenveel als voordien. Ben daar inmiddels mee "gestopt" (1x/maand max is voor mij gestopt)
Heb daarna tijdje ritalin gebruikt op voorschrift en onder toezicht maar (mss door die speed?) ervaardde ik de negatieve bijwerkingen die ik ook bij speed had te hard. Vooral last van pijnlijke spieren (vooral in rug) en de bekende "pepparanoia", zeker als ik combineerde met wiet. (die paranoia kan je natuurlijk niet vergelijken met de para die je krijgt van 5 slapeloze nachten op de pep)
Voor de concentratie werkt het echter wel enorm goed, ik ben TOTAAL niet snel afgeleid na het slikken van een ritalin, terwijl ik anders binnen de 5min uit het raam zit te staren.
Nu neem ik soms als ik grote hoeveelheden leerstof moet verwerken nog rilatin, en dit werkt zoals ik al zei wel.. Maar die onaangename effecten blijven. Daarbovenop wordt ik van ritalin enorm lusteloos en heb ik nergens nog zin in, wat bij pep nooit het geval was. Zeker wanneer ik dan ga blowen voel ik me net een plant. (Blow dan pas na het studeren, maar ja die ritalin zit dan nog wel in mn systeem.. En ik kan het blowen niet laten.)
Nu dacht ik , zou het mogelijk zijn dat ik door een flurazepam te slikken deze negatieve effecten teniet kan doen? Of zou ik daarmee ook de concentratie van de ritalin tenietdoen?
Korte versie: Valt dit efficient te combineren?
Ga ook binnekort dex proberen te krijgen om dat eens te proberen (niet voor recreatief gebruik maar puur voor concentratie. maw in lage dosis) Zien of dat tenminste al die lusteloosheid verhelpt. Ben ook van plan ze alleen te slikken juist voor ik begin te studeren.
Alvast bedankt
Grtz

