Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Wat Highrollin zegt ben ik 100% mee eens."
"Het mag niet en kan amper gestraft worden zodra het buiten de terrein is van de instelling. Jammer maar helaas. Vindt dat politie ook moet optreden er tegen."
"Ik ben ook erg verslaafd aan cannabis ik merk dat ivm mijn testesteron aanmaak voortaan erg laag is. Mijn dag/nacht ritme is veranderd, eetlust is anders, spieren hebben it zwaarder,vaker somber gevoel. Alleen tja het is zo moeilijk om van een gewenning aftekomen"
"Het is inderdaad de wil naar en ook omdat ik al paar weekjes depriessief ben ivm wat probleempjes waardoor ik ook zonder werk zit. Ik tel letterlijk de secondes en gamen deed ik veeeeel WoW/CoD/RTS je weet wel alleen dat geeft momenteel geen voldoening zelfde als cannabis, maar toch is die need in mijn hoofd om tijd ermee tedoden. een moeilijke strijd. De wil is er, de kracht niet."
"Ik denk dat er iets anders is fout gegaan, Je kan dan beter een "fresh box" truffel soort paken of mushrocks/dragons dynamite, Daarnaast is eigenlijk ook het belangerijkste factor dat je zoveel mogelijk van de truffels In je mond tedoen en 5minuten flink hard kauwen tot dat het echt pap is en dan doorslikken. Omdat de stoffen alleen via je slijmvlies en je buik wordt opgenomen (buik minder efficient) Is dus goed lang kauwen het beste omdat veel van de stoffen via jou tong direct in je bloedbaan komt en eigenlijk de effecten al na 10minuten merk baar zijn, de rest komt in jou maag. Daarnaast ofc 4u vantoevoren niets eten en onder het eten van truffels is ook niet erg slim ivm suikers/misselijkheid. Blowen of salvia kan de trip goed versterken ook."
"Als je it gevoel hebt dat it niet goed mocht gaan, dan kan je deze link checken, Je zult er gegarandeerd van opknappen * http://www.youtube.com/watch?v=v1PBptSDIh8 En Ezkaton, Aangezien naar jou muziek smaak is dit mss niet iets voor je? P.S Posthumus? Hier linkje:http://www.youtube.com/watch?v=qz2hQrUy-Q4&feature=related Of Daft punk (tron soundtracks) erg leuke muziek om op youtube playlist en dan keihard en lekker erin trippen"
"Truffels horen bij aankoop minstens een maand goed tezijn, mijn leverancier heeft iets beter nog. Als je het nu open zou maken en opeten en wilt de helft bewaren dan kan dat 2 weken als de, Doosje maar goed dichtzit en in de koelkast. Truffels kunnen wel wat "grijs" kleuren en das niet zo erg. Alleen als je het mentaal niet vertrouwd moet je it niet eten want dan heb je kans op badtrip"
"Dragon's Dynamite,Mushrocks,BNX,Hash,Silver haze,Bier,Whisky ready to lead my saturday!"
"yes zei: Hier tussen de 80 en 90%. Dit komt mede dat ik dicht bij de Bron zit. Hoe dichterbij hoe goedkoper en hoe Puurder. Klik om te vergroten... Ik heb ook een waterbron hoor! Alleen sinds kort heb ik voort een kraan. 80-90% pure coke? My ass. Zou zowiezo niet de juiste werking hebben."
"True true, Ik had om die reden ook een bong die helaas stuk is maar ik zal binnenkort een nieuwe halen. Wel ik voel me erg afhankelijk van wiet maar dat kan ook zijn omdat ik niets tedoen heb en iets nodig heb om tijd tedoden (geestelijk ofc)"