#1
Hmm ik vind het een beetje kut. Ik zou moeten stoppen met blowen!
Ik ben er echt al lang met bezig en veel ook en ik zie mijn lichaam achteruit gaan.
Ook mijn punten op school ik vergeet alles gewoon rapper. Ik zou ook moeten stoppen vanwegen ik ben al lang (1-2 maanden) in depressie en het blowen van de weed maakt het erger! Maar het probleem is mijn kop heeft het gewoon nodig :'(
En ik zit elke dag buiten met maten die smooren ook elke dag een als ik er dan bij zit, tja dan kan ik gewoon geen né zeggen. Niet om er bij te horen maar gewoon omdat ik het nodig heb!
Kan iemand mischien tips geven?
Ik ben er echt al lang met bezig en veel ook en ik zie mijn lichaam achteruit gaan.
Ook mijn punten op school ik vergeet alles gewoon rapper. Ik zou ook moeten stoppen vanwegen ik ben al lang (1-2 maanden) in depressie en het blowen van de weed maakt het erger! Maar het probleem is mijn kop heeft het gewoon nodig :'(
En ik zit elke dag buiten met maten die smooren ook elke dag een als ik er dan bij zit, tja dan kan ik gewoon geen né zeggen. Niet om er bij te horen maar gewoon omdat ik het nodig heb!
Kan iemand mischien tips geven?