Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsgratis gratis

gratis gratis

10 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
L
LiesetteLid
01-01-2024, 00:00
#1
haal nu je gratis id kaart en zuig dit kk land helemaal leeg ...

:hearteyes:

:wave:
s
sinslordLid
01-01-2024, 00:00
#2
Eeeeeeeeuuuhhhh...

Fijn die liefde voor de mensen die daar belasting voor moeten betalen en hardwerken..
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#3
Het is een logische reden hehe, ga het ook halen van de week :tongueout:
Waarom niet, stuk handiger dan een paspoort in ons weer.. :)
s
sinslordLid
01-01-2024, 00:00
#4
True,

Om kort door de bocht tegaan... ik vondt de manier van de aankondiging niet correct.
y
yayoyoLid
01-01-2024, 00:00
#5
sinslord zei:
True,

Om kort door de bocht tegaan... ik vondt de manier van de aankondiging niet correct.
Klik om te vergroten...

pcies, als je een tijdje in andere landen hebt gewoond ontdek je vanzelf dat we het nog niet zo slecht hebben hier en het willen "leegzuigen van je eigen land" is toch beetje onnadenkend geformuleerd. Misschien dat ze zich beter thuis voelt in Griekenland?
M
MaddogLid
01-01-2024, 00:00
#6
Je hebt al belasting betaald met je eigen verdiende geld. dus erg gratis is t niet.

Maar de echte reden is dat ze mensen willen controleren. nu heeft iedereen zijn vingerafdrukje achtergelaten
l
leveldesignerLid
01-01-2024, 00:00
#7
helaas, een nieuwe spoedwet heeft het alweer ongedaan gemaakt.
we moeten er weer voor betalen.
stom van me, want volgend jaar loopt mijn ID kaart af, en dan heb ik dus een nieuwe nodig.
en ik dacht nog, laat ik het dan nu direct doen, nu het gratis is. want je zal zien dat het straks weer verandert, maar dat het zo snel zou veranderen verbaasde mij zelfs.

jammer,
aan de andere kant, we wonen inderdaad niet in Griekenland.
dus zulke dingen kosten nu eenmaal geld, en hoe je t ook went of keert, uiteindelijk moet t toch betaal worden.

dus, helaas, te laat...
s
sebatianLid
01-01-2024, 00:00
#8
ja hallo, wat voor idioten schaffen zo een ding aan? is in eerste instantie een money maker en ten tweede voor zogenaamde illigale immigranten, je bent toch goed gek om daar mee rond te lopen; ook keer aangehouden door politie waar is je id- zei die heb ik niet, en kan ik de uwe zien? ja die die hebben wij niet nodig? wat? wat een dom gedoe ging ook om niks, ga even fietsen of zo!
M
MaddogLid
01-01-2024, 00:00
#9
sebatian zei:
ja hallo, wat voor idioten schaffen zo een ding aan? is in eerste instantie een money maker en ten tweede voor zogenaamde illigale immigranten, je bent toch goed gek om daar mee rond te lopen; ook keer aangehouden door politie waar is je id- zei die heb ik niet, en kan ik de uwe zien? ja die die hebben wij niet nodig? wat? wat een dom gedoe ging ook om niks, ga even fietsen of zo!
Klik om te vergroten...


Een agent is verplicht om zich te legitimeren... Anders ben jij ook niets verplicht. :)
M
MaddogLid
01-01-2024, 00:00
#10
het wets artikel waarin de bepaling staat dat een agent zijn pasje getoont moet worden
http://www.st-ab.nl/wettennr03/0237-004 ... enaren.htm
G
GhettoboyLid
01-01-2024, 00:00
#11
De politie moet altijd kunnen aantonen dat ze echt van de politie zijn daar hebben ze een special pasje voor. En wij moeten altijd kunnen laten zien dat wij zijn wie we zeggen. Het komt dus wel van 2 kanten. Die idee moest al veel langer gratis zijn. De overheid wil toch dat je er een hebt. Maar aan de andere kant. Iedereen moet er een dus je betaalt hem in een keer als je hem ophaald of je betaald er elke keer een beetje belasting voor. Komt als je het mij vraagt op het zelfde neer. Maar gratis is natuurlijk wel een leuk idee :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."