#1
Die hele 'rode duivels' bullshit hebben ze ook maar gejat van oranje.
ik weet het ben een echte daredevilLana zei:schranziewanzie zei:nederland zuigt
de rode duivels rules![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oef jij durft! :P![]()
wausie91 zei:tot nu toe klopt mijn voorspelling nog :P
wausie91 zei:nederland wint 2-1
Frenky zei:Van Persie man van de wedstrijd!!
SpacingBen zei:weer een wk topic![]()
Je zou er bijna een kritische opmerking over maken! Of niet dan lot?!![]()
lot zei:SpacingBen zei:weer een wk topic![]()
Je zou er bijna een kritische opmerking over maken! Of niet dan lot?!![]()
jah he!!
nou dit keer is het jou kans.. :P ik hou mn mond..![]()

hehe idd schranzschranziewanzie zei:nederland zuigt
de rode duivels rules![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mr.jiho zei:hehe idd schranzschranziewanzie zei:nederland zuigt
de rode duivels rules![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
rode duivels!![]()
![]()
![]()

Rode duivels!Haze zei:Mr.jiho zei:hehe idd schranzschranziewanzie zei:nederland zuigt
de rode duivels rules![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
rode duivels!![]()
![]()
![]()
Jullie zeggen nederland zuigt, daarna zeggen jullie de rode duivels met een pijpmoel smiley erachter.
Belgen![]()
![]()
allemaal tactiek, we zijn ons aan het voorbereiden voor het volgende wkzommes zei:De Rode Duivels doen het ook vrij goed dit WK...
Mr.jiho zei:allemaal tactiek, we zijn ons aan het voorbereiden voor het volgende wk![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."