#1
Dank je Jaap
Gaat helemaal lukken is niet de eerste keer maar hoop wel de laatste!
Groet trug De Reiziger
Groet trug De Reiziger



fuck him!!! 
de eikel is weg sins toen wat een misbaksel grtjes jaapReiziger888 zei:Oja,en die leuke vriend van je zou ik stantepede de deur wijzen,en verbieden ooit nog een poot over de drempel te zetten...fuck him!!!
succes en groet De Reiziger
![]()
Mijn zegen krijg je en heelveel sterkte enne gelukkig dat er mensen zijn die je willen helpen.Reiziger888 zei:He Jaap, ook al een ouwe rot ...Is afkicken klote,afblijven is verdomd moeilijk!!!Dat weten we allemaal..Castle Craig lijkt mij ook wel wat,en zou ik eerst ook bijna doen,maar mijn vrouw wil me liever thuis houden..Ik ga voor de tweede keer onder narcose afkicken bij Miroya in Amersfoort,en deze keer wil ik niet weer terugvallen..Ik sta er veel sterker voor nu,dus het gaat lukken deze keer!! Ik ben al 20 jaar op en af gebruiker en vele malen zelf cold turkey afgekickt..Dit hield ik meestal niet langer dan half jaar vol...Deze keer wil ik mijzelf beter beschermen,niet alleen met naltrexon,maar vooral door energetisch o.a mezelf beter te maken...Tevens wil ik mijn tekorten aan endorfine en dopamines aanpakken met alle hulpstoffen die er te krijgen zijn,en een lagere dosis nalteon LDN b.v lowdose naltrexon,,waardoor ik me eerder beter ga voelen hoop ik!!!Ik heb een topwijfie en een zoontje van anderhalf,en verder heb ik veel sjit al opgelost het laatste jaar....Ik wens jou heel veel succes en we zijn ook nog gewoon Mens hoor!!Sterkte en Good Luck
groet de Reiziger..(Michel)![]()
Reiziger888 zei:Ik ga voor de tweede keer onder narcose afkicken bij Miroya in Amersfoort,en deze keer wil ik niet weer terugvallen..Ik sta er veel sterker voor nu,dus het gaat lukken deze keer!! Ik ben al 20 jaar op en af gebruiker en vele malen zelf cold turkey afgekickt..Dit hield ik meestal niet langer dan half jaar vol...Deze keer wil ik mijzelf beter beschermen,niet alleen met naltrexon,maar vooral door energetisch o.a mezelf beter te maken...Tevens wil ik mijn tekorten aan endorfine en dopamines aanpakken met alle hulpstoffen die er te krijgen zijn,en een lagere dosis nalteon LDN b.v lowdose naltrexon,,waardoor ik me eerder beter ga voelen hoop ik!!!Ik heb een topwijfie en een zoontje van anderhalf,en verder heb ik veel sjit al opgelost het laatste jaar....Ik wens jou heel veel succes en we zijn ook nog gewoon Mens hoor!!Sterkte en Good Luck
groet de Reiziger..(Michel)![]()

groet De Reiziger"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."