Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Jaren lang geblowed maar sinds een jaar of anderhalf vind ik het maar niks, geef mij maar een goeie lijn sos."
"Zonder tabak is het zwaarder en word je nog erger stoned dan met tabak omdat je er dus meer wiet in schopt. Lijkt mij logisch opzich maar kan er natuurlijk ook helemaal naast zitten."
"Je kunt wel behoorlijk fout gaan van wiet hoor, zoals 2 vrienden van mij. Geen idee meer hoe het precies ging, maar ze kregen het opeens helemaal zwart voor hun oge, vet misselijk en voelde hun gewoon zwaar klote. Ik roep het al jare, wiet/hasj word onderschat, mijn neef is schizofreen geworde door wiet en kan niet meer opzich zelf wonen, dat is ook de reden waarom ik er gewoon gelijk mee gekapt ben. Maar helaas, geen van mij vriende luistere, laat staan mensen op een forum."
"spacekonijn zei: zit schizofrenie bij jou in de familie? of andere psychische afwijkingen was hij voordat hij ging blowen al stabiel van geest? zulke dingen spelen natuurlijk heel erg mee Klik om te vergroten... Voordat hij ging blowe was hij gewoon stabiel, was geen rotjong en was best slim (deed VWO). Schizofrenie zit dan weer wel in mijn familie, maar dat betekend niet dat je het zowiezo niet krijgt als het niet in je familie zit. Wil gewoon eve iedereen waarschuwe dat wiet niet zo onschuldig is als het lijkt."
"Bal0n zei: Als er serieus schizofrenie en depressiviteit voorkomen in je familie dan raad ik je ten zeerste, echt ten zeerste, aan om te stoppen met drugs. Klik om te vergroten... Doe ook al sinds dat gebeurd is met mijn neef geen wiet meer, maar af en toe sos, maar bedankt voor het advies, wist niet dat het eigenlijk voor alle drugs geld."
"Ik heb ook een tijdje geblowed, nu allang gekapt, nu trille me hande als de tering wanneer ik iets met me vingers doe, bijvoorbeeld een shaggie draaie. Ik weet niet of het door de wiet/hasj komt maar het is wel heel irritant!"
"Ik gebruik gewoon het neusgat dat het meest "open" is, verschilt altijd. Als het goed kan met allebei wissel ik het af."
"laan zei: Je merkt dat je hard gaat als je geen enkele zin kan afmaken omdat je zo gigantisch zit te trippen. Dit had een maat van me. En ik schrok er wel een beetje van. Klik om te vergroten... Heb ik ook weleens, dan heb ik ineens vet moeite met praten (stottere enzo), schrik je wel van idd."
"Ik gebruik al vele jaren bijna elke dag kratom. De truuk is kleine dosis nemen (ik neem 1g per dosis). Deze kun je ook meerdere keren per dag nemen met een paar uren er tussen, zolang je je goed voelt geen probleem. Als je teveel hebt genomen en een beetje misselijk bent moet je iets eten, dat helpt meestal wel maar probeer altijd je dosis zo laag mogelijk te houden. Soms lees ik van mensen dat ze tientallen grammen per dosis nemen, ik begrijp daar niks van. Ik zou daar (zelfs naar jaren gebruik) onwijs misselijk van worden. Als je zoveel neemt doe je het echt verkeerd (en kost veel geld). Als je vaak neemt koop dan in bulk. Ik koop per 2 kilo en scheelt heel veel geld. 1 bestelling doe ik vele maanden mee en als je eerder besteld dan dat het op is, bouw je ook een voorraad op. Ik heb geloof ik nog 4 a 5 kilo in de kast liggen. Ik heb er persoonlijk nooit problemen mee gehad. Soms vergeet ik het te nemen en verbaasd het me dat er helemaal geen afkick is. Dit verschilt wel per persoon, misschien heb ik gewoon mazzel."
"Lijkt mij niet slim, aangezien hasj en wiet je reflexen "versloomt"."