Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNeedlefreak en Fnea?

Needlefreak en Fnea?

13 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
s
shakesLid
01-01-2024, 00:00
#1
Weet iemand hoe het met die 2 gaat? Ik verveelde me en zat oude topics te lezen, en ik las dat fnea naar schotland was gegaan en met succes na 7 of 8 maanden weer terug kwam, en dat ie weer helemaal clean was. Dus.. iemand nog in contact met 1 van de 2? :wave:
S
SaroriLid
01-01-2024, 00:00
#2
"Geen bericht, goed bericht", zeggen we wel eens. Maar dat klopt vaak voor geen meter.
Misschien melden ze zich hier nog eens?
J
JokkelshizzleLid
01-01-2024, 00:00
#3
ja waar zijn ze :openmouth: :openmouth: :openmouth:
h
heroboyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Met fnea heb ik nog gesproken op msn, en hij is al een jaar en x aantal maand clean. :grin:
n
needlefreakLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hier ben ik :grin:

Ja, tijdje niet meer online gekomen. Veel gebeurd, weer binnengezeten enzo en eigenlijk is de situatie niet veel veranderd. Nog steeds dagelijks methadon, benzo's, anti depressiva, alcohol, wiet en soms nog eens bruin en/of wit. En af en toe een LSD tripje toch ook wel. :)
Maar eigenlijk gaat het de laatse tijd beter met me. 'k Heb weer een zware periode met dagelijks bruin gehad maar nu doe ik het rustiger aan. Ik gebruik minder en 'k heb het beter onder controle. Maar ik denk meer en meer dat ik de rest van m'n leven drugs zal nodig hebben om normaal te functioneren. Ik ben die stoppogingen beu. Ik hou het nu gewoon in de hand. Niet overdrijven. Voorlopig lukt me dat goed. Want na iedere stoppoging herval ik nog heviger. :kots:

Peace :stoned:
S
SaroriLid
01-01-2024, 00:00
#6
Wat goed dat je weer van je laat horen Needle :sunglasses:

Ik heb veel van je vroegere bijdragen hier "met plezier" gelezen.

Uit je woorden maak ik op dat het allemaal in een wat rustiger vaarwater is gekomen en je toch een vorm van balans hebt gevonden. Dat is winst! Van het je telkens weer kut voelen omdat het afkicken weer niet gelukt is wordt je alleen maar moedelozer en al helemaal niet gelukkiger.
Soms is de berg ook gewoon te hoog voor het moment, so let it be... :smoke:

Dan kun je er maar het beste een beetje de hand in houden en er verder gewoon van genieten :)
A
ArieKanariELid
01-01-2024, 00:00
#7
welcome back :)

goed om weer van je te lezen :grin:

:wave:
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#8
Naaldenman is back!

Tja, keer op keer jezelf teleurstellen, dat zal mij ook aanjagen om nog meer te gebruiken, zodat ik die tegenslag kan verdringen.

Het belangrijkste is dat jij gelukkig bent met je leven. Als jij dat met drugs bent, dan is dat toch okay. Zodra je uiteindelijk niet meer tevreden bent met het drug-leven, kan je altijd nog eens de stap richting een ''nuchter'' leven zetten.

Veel geluk toegewenst,

Eend
s
shakesLid
01-01-2024, 00:00
#9
needlefreak zei:
Hier ben ik :grin:
Klik om te vergroten...

Succes man! Leuk dat je nog steeds af en toe op het forum komt :)
g
grotegekLid
01-01-2024, 00:00
#10
De Fea vent ik heb contact nog met hem soms, hij komt soms op msn, praat de tijden wel met hem, als ver als ik laaste hoord woont hij en amsterdam en is nog schoen als iets..

Ik hoop dat alles werkt perfect voor hem,

moet ik zeggen dat jij vraaged naar hem?
s
shakesLid
01-01-2024, 00:00
#11
Nee dankje, hoeft niet hoor. Ik vroeg me alleen af hoe het met die 2 ging. :)
n
needlefreakLid
01-01-2024, 00:00
#12
Met mij gaat het echt de goeie richting uit. Er begint eindelijk eens structuur in m'n leven te komen. Doordat Ik nu ook werk is m'n gebruik veel verminderd. Al tijdje geleden dat ik nog wit/bruin gebruikt heb. Heb niet zoveel last van craving en toch is m'n dagdosis methadon nog maar 12,5 mg ! Ik slik nog benzo's en drink alcohol maar niet meer tot ik helemaal wasted ben. Heeft ook veel te maken met dat ik weer een vaste relatie heb. Enkel na het werk een jointje, dat heb ik dan wel verdiend na een hele dag werken. :wink: Ben dat echt niet gewoon maar ik blijf volhouden. Want ik voel me echt goed in m'n vel de laatste tijd. 'k Heb nu meer zelfrespect en zelfvertrouwen. Dat komt doordat ik nu werk, sport en een goeie relatie heb. Ideale vervanging voor m'n vroegere junklevenstijl. :wave:
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#13
MIA of KIA ?
A
ArieKanariELid
01-01-2024, 00:00
#14
tis al heel lang geleden dat ik van needle hoorde en toen ging het niet zo denderend zeg maar

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."