Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHartsteken na speedgebruik

Hartsteken na speedgebruik

11 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
s
speedygonzalezLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik gebruik regelmatig speed en heb nu een aantal keren last van mijn hart gekregen na gebruik. Afgelopen weekend was het het ergst, ik heb toen meer dan een dag lang last van steken in mijn hart gehad in combinatie met kortademigheid, slapende (dooie) handen en een hele hoge hartslag. Als ik ging staan moest ik me soms vasthouden om niet om te vallen zo erg was het.
Normaal gaan die steken in mijn hart en kortademigheid na een paar uur over maar nu dus niet. Ook had ik voor mijn doen niet zoveel speed op namelijk 1,5 a maximaal 2 gram. Normaal krijg ik altijd pas last van mijn hart als ik 2 dagen achtermekaar meer dan 2 gram gebruik maar nu gelijk al.
Hoe komt dit en hoe kan ik dit voortaan voorkomen?
S
SadpandaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Te veel, te vaak speed. je lichaam is op, en je hebt dringend rust nodig!
B
BigguyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hart steken
teken nummer 1 van teveel caffeine !
p
pbwebmasterLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb net m'n hand eraf gezaagd, nu bloed ik. Hoe komt dit? :confused:
e
engebelgLid
01-01-2024, 00:00
#5
pbwebmaster zei:
Ik heb net m'n hand eraf gezaagd, nu bloed ik. Hoe komt dit? :confused:
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:
s
speedygonzalezLid
01-01-2024, 00:00
#6
Het is em nou juist dat ik bijna nog nooit zo weinig speed had genomen als dit keer en toch ontzettend last van mijn hart kreeg. Ook had ik 3 weken geen speed meer gebruikt dus aan de frequentie kan het ook niet liggen. Zou het niet aan de kwaliteit van de speed kunnen liggen?
w
weyoun22Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Het zijn waarschijnlijk niet eens steken in je hart, maar een bijverschijnsel van het zich samentrekken van je rompspieren. Speed spant spiergroepen samen. Dat is ook de reden dat je er een ingevallen bek van kan krijgen.
I
IrieLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik gebruik niet zoveel ... 1,5gr tot 2gr .... ????

Daar kom ik toch lang mee toe hoor (0,5gr op een avond, samen met mijn vriend dan nog ... en dan slaap ik nog niet tot de volgende avond).

strak strakker straksbenikdood! :)
e
engebelgLid
01-01-2024, 00:00
#9
weyoun22 zei:
Het zijn waarschijnlijk niet eens steken in je hart, maar een bijverschijnsel van het zich samentrekken van je rompspieren. Speed spant spiergroepen samen. Dat is ook de reden dat je er een ingevallen bek van kan krijgen.
Klik om te vergroten...


+1, en dan vooral ook het terug relaxeren vanuit de overdreven opgespannen staat
r
richie87Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Teken dat je lichaam het niet meer trekt vriend... Heftig man als deze klachten zo door gaan val je er vanzelf dood bij neer.....
l
lovely spaceLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik heb dit ook:(
K
KenobiLid
01-01-2024, 00:00
#12
Tijdje terug na mijn eerste keer speeds ook kei veel last van gehad. Heel de dag hart kloppingen en slapende handen. Is een goed teken wat een rommel speed is.
Mijn tip is: Zorg dat je tijdens je speedgebruik goed voor jezelf zorgt, dus genoeg eten en vitaminen binnen krijgt. En niet teveel bier...maar dat is vaak lastig! Dat was vorige keer in ieder geval mijn fout! a.s weekend proberen beter voor mezelf te zorgen!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."