Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Zonder drank heb ik totaal geen trek.....1 baco op-->trek in coke zo irriiiiiii, maargoed gewoon een vast bedrag de sta mee innemen en niks lenen(uiteraard weet ik dat je wel gaat lenen, maar het klinkt leuk)"
"hehe geroneemred dealers??, staandie nde goud gids?..makkelijk. Neemaar met sos moet je gewoon weten bij wie je hethaalt. De ene versnijdt 7/10 deander4/10.......enja wat ze erdoorheengooien?van allessssss paracetamol,poedersuiker,codeine.cafeine...echt vergif,maargoedik haal he bij en dealoerdie he onder mijn ogen versnijdt, dus echte teringzooi zit er niet in hier.En wa is goede coke?ligt ook aan mijn stemming/fitheid en hoe he valt.....moeilijk te zeggen... Op dit moment valt die redelijkzwak omdak nog nie geslapen heb, terwijl het opzicht redelijk spul is, maarja je lichaan heeft ook wensen....bijv.nice chicks,2 in bed,maarja die komen natuurlijk niet maar ff zonder gelul, delaatste tijd vind ik de coke er hier wel weer op vooruiit gaan, half jaar geleden voelde je bij zijn naaidealer net ietsjes na een gram...gaat nergens over...na een halve moet je hem toch welredelijk voelen vind ik en zo niet dan naait die je....zo goedkoop ist allemaal nit. gr.rich"
"kutte aan coke is dat het zo verneukt kort werkt, dus je blijft doorgaan en ik vind dat de geestelijke drang naar coke groter dan bij speed. Geestelijk werkt het ongeveer hetzelfde op je neuro's.... Maargoed wat versta je onder verslavend... high zijn is lekker ja....dronken zijn ook. Je bent er zelf bij of je het een verslaving laat worden."
"mja krijt zou ik niet snuiven...kalk ook niet. Maar ik weet 100% zeker dat het oa met poedersuiker, paracetamol,lidocaine,codeine e.d. versneden wordt en ach, stuk voor stuk zijn die minder giftig dan coke, dus wat is troep...."
"Heb je de bijsluiter erbij gevraagd??? maargoed base-coke is wel geinig maar qua snuiven duidelijk minder dan snuifcoke...."
"beschadigde slijmvliesjes he.... heeft tijd nodig, maar komt heus wel goed"
"Als ik een vrouw zie snuiven krijg ik egt de rillingen door mn lichaam het ziet er zo vies uit en het maakt heel het onschuldige in een vrouw kapot egt waar kan er nooit naar kijken Crying or Very sad Terug naar boven Profiel bekijken Stuur privébericht dus een vrouw die snuift is goor en een gast boeit niet???? rare redenering....alles met mate, dan gaat het goed Klik om te vergroten..."
"sos en coke meoet je altijd los van elkaar gebruiken leipo, jij wilt echt dood.hehe"
"gewoon die gast in zijn auto aansprekenwat die steeds komt doen.Bij mj komt er nooit iemand in een auto voorrijden waar ik een kor gesprek mee heb en d die dan weer weg rijdt.. En kijk eerst een naar het type persoon/auto waar die gast mee rijdt, dat zegt meestal zat.Je kan bhet haar ook direct vragen,maarja junkies zijn leugenaars man, dat weet jij net zo goed als ik...'nee,nee dat is eenvriend van me, die ff wat kwam vagen' .uhuh..En daarbijtevallig 40 euro ruilde voor 2pakjes... We gaan tuurlijk nu wel van een doemnscenario uit,maarja zoalsjij het beschrijft klinkt het in mijn oren als een dealertje.. Desnoods schrijf je zijj kenteken op een geef je hem anoniem aan...alsdiehet leven vanjevriendin naa de klote maakt zou ik daar geen moeite mee hebben. Als hijwist dat ze af probeert te kicken en hij blijft leveren vind ik dat soort menseneikels, maargoed....suc6"
"mja een wietplant buiten erbrand zelden, zeker niet me die temps van deze zomer. Zal wel overvoeding zijn/weijnjig water,wat natuurlijk een logische combi is.....Je bovenste nieuwe bladeren vallen normaa gesprokennietutin de groei, hooguitin de loop(eind)van de bloei of het moet ecyt fucking warm zijn ]inje kweekhok,maarja dan kopt je kweekruimte gewoon niet...Of in Het uiterstegeval een voedingstekort alsje niet bijvoedt, of te natte/drog wortels....het kan allekanten uit. Denk alleen wat de vorie persoon ao zei dat het een teveel aan mes is waardoor je je vocht uit jeplanten ontrekt. gr rich"