Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"sos naar de X is wel een aanrader voor feestjes ?"
"op mijn 15de pille pep coke en truffels gehad. en helaas mcpp"
"1. truffels. 1x voelde ik niks 2de en 3de keer duurt het me te lang. 2. speed. goeie ervaringen mee gehad maar 5 dagen wakker blijven niks eten veel bier is erg ongezond 3. xtc 3 van de 15x ofzo rotzooi gehad waar ik dus niks van voelde en dat met hoge verwachtingen. 4. hash. is alleen lekker maar merk je niet gek veel van 5. alchahol sinds ik 16 ben drink ik niet meer omdat het te gevaarlijk is op mijn scootertje."
"Wat zijn die energyshots? nog grotere afzetterij dan een blikje red bull."
"fear and loathing in las vegas 7x gezien snap de film nog steeds niet. als je stoned bent hardolf and kunmar white castle of escape from guatanamo bay of how high crank 1 en 2 zijn wel goeie films and je speed hebt gehad."
"je moet het gewoon slimmer aanpakken en zorgen dat ze het niet vinden? maar wat je het beste had kunnen doen is zeggen dat je er vrijwillig afstand van doet en dat je er niks mee te maken wilt hebben. en dat je niet weet hoe het er komt. ze kunnen toch niet bewijzen dat het van jou is?"
"Ik zelf heb nu 3 x coke gehad. mijn vraag is nou wat moet ik ervan voelen 1ste keer 1 gram voormezelf met alchahol en dat was wel sjiek maar leek wel gewoon alsof ik nuchter werd naar het snuiven. was wel een hele vette avond. 2de x een halve gehaald en opgesnoven zonder alchahol erbij en wist niet wat ik er nou precies van moest verwachten. ik voelde me heel blij. had zin om te communiceren met mensen maar ook weer niet heel bizar. ben er wel achter dat van een beetje meestal meer komt. HET MOET OP DIE AVOND! 3de x was een klein lijntje nou merkte ik niks van. Mijn vraag is nu wat moet ik er van voelen en moet mijn neus meteen verdoven of pas naar 5-10 minuten. als het goed is is als direct verdoofd zit er tandarts verdoofmiddel in en het is de bedoeling dat het pas naar 5-10 minuten komt wat ik gehoord heb."
"nee maar het verdoven had de eerste keer een fijner gevoel mischien omdat ik dronken was maar waarschijnlijk omdat dat met tandartsverdoomiddel was. maar ja elke dag heb ik wel zin in coke maar ja dan heb je het pak je wat voel je je chill je pakt tot het op is en dan wil je alleen maar meer."
"HAHA jaliz. ja de kwaliteit is het probleem niet. het is die 50 euro want het is vrij duur. coke roken wil ik mischien nog wel ff mee wachten voordat ik dat doe of of ik het eens ga doen wie weet. maar er zijn ook wat mensen die ik ken die zeggen je moet met het coke gevoel leren omgaan. ik vind het allemaal maar raar want meeste mensen kunnen de uitwerking niet echt beschrijven ikzelf ook niet maar vind het effect nogal matig."
"beschrijf een ideale setting en ook 1 zonder alchahol."